********* ********************** DSV Blog

Παρασκευή, Ιανουαρίου 08, 2021

Δημιουργικότητα και Ψύχωση πάνε μαζί. Εν προκειμένω, Ιδιοφυία και Τρέλα !!!

 


Ελίζαμπεθ πες μου ... 

Έχει ακούσει τίποτα για τον Όρο Αποφάνεια 

Όχι .. τι είναι αυτό ???

Η Αντίληψη συσχετίσεων ή νοημάτων που δεν αντιλαμβάνονται οι άλλοι !!! Άνθρωποι με αυτή την Πάθηση βιώνουν αισθήματα Αποκάλυψης ή Έκστασης. Μερικές φορές βρίσκουν συσχετισμούς σε πράγματα που δεν υπάρχουν ( ή δεν τα αντιλαμβάνονται οι άλλοι προσθέτω εγώ ...

Τι σχέση έχω εγώ μ αυτό ?

Δημιουργικότητα και ψύχωση πάνε μαζί. Εν προκειμένω, Ιδιοφυία και Τρέλα !!! 

Με θεωρείτε Τρελή ???


Όχι ... Απλώς Ρώτησα !!! 



Παρασκευή, Ιανουαρίου 01, 2021

Όποιον τον ενδιαφέρει το θέμα Bulling ... πραγματικά πρέπει να δει αυτή την Ανάρτηση !!!

 




 

Hopeful

Bars and Melody

Please help me God, I feel so alone
I'm just a kid, I can't take it on my own
I've cried so many tears, yeah, writing this song
Trying to fit in. Where do I belong?
I wake up every day, don't wanna leave my home
My mamma's askin' me why I'm always alone
Too scared to say, too scared to holler
I'm walking to school with sweat around my collar
I'm just a kid, I don't want no stress
My nerves are bad, my life's a mess
The names you call me, they hurt real bad
I want to tell my Mom
She's havin' trouble with my Dad
I feel so trapped, there's nowhere to turn
Come to school
Don't wanna fight I wanna learn
So please mister Bully
Tell me what I've done
You know I have no Dad
I'm livin' with my Mom
'Cause I'm hopeful, yes, I am
Hopeful for today
Take this music and use it
Let it take you away
And be hopeful, hopeful
And He'll make a way
I know it ain't easy but that's okay
Just be hopeful
Why do you trip at the colour of my skin
And whether I'm fat or whether I'm thin
You call me loser, you call me a fool
I ain't got a choice, I gotta go to school
I wish I had an angel to stick by my side
I'm shaking with fear, I'm so scared inside
Doesn't really matter if I ain't got the looks
Why do you always hurt me and destroy my books?
'Cause I'm hopeful, yes, I am
Hopeful for today
Take this music and use it
Let it take you away
And be hopeful, hopeful
And He'll make a way
I know it ain't easy but that's okay
Just be hopeful
I give you all my money every single day
I didn't ask to be born but now I have to pay
I ain't got no food, you take all I have
When I give it to you, you search through my bags
I wrote this song for you to see
We could've been friends, yeah you and me
Mister bully, take a moment please
Every single day you bring me to my knees
'Cause I'm hopeful, yes, I am
Hopeful for today
Take this music and use it
Let it take you away
And be hopeful, hopeful
And He'll make a way
I know it ain't easy but that's okay
'Cause I'm hopeful, yes I am,
Hopeful for today (Hopeful for today)
Take this music and use it (Bars and Melody!)
Let it take you away (Take you away)
And be hopeful, hopeful (Yeah)
And he'll make a way
I know it ain't easy but that's okay
Just be hopeful
What I wear is all I have
We lost our home, I'm livin' from a bag
Yo mister bully, help me please
I'm flesh and blood, accept me please
Source: LyricFind
Songwriters: Carl Mitchell / Charlie Lenehan / Frederick Taylor / Leondre Devries / Thomas Callaway / Carl Terrell Mitchell / Thomas Decarlo Callaway
Hopeful lyrics © Universal Music Publishing Group

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 31, 2020

Εάν θέλετε να Απεικονίσετε το μέλλον, φανταστείτε μία Μπότα πάνω στο ανθρώπινο Πρόσωπο. Για Πάντα !!! Ή θα ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ... ή θα ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΜΕ

 


Στον κόσμο μας, δεν θα υπάρχουν αισθήματα εκτός από τον Φόβο, την Οργή, τον Θρίαμβο και τον Εγωισμό ...

Θα αφανιστεί το ένστικτο του φύλου 

Θα Ακυρωθεί ο Οργασμός !!!

Δεν θα υπάρχει πίστη σε Τίποτα παρά μόνο στα κόμματα, αλλά πάντα θα υπάρχει το δηλητήριο της Εξουσίας.

Πάντα και για κάθε στιγμή θα υπάρχει το ρίγος της νίκης, η ανάγκη να παγιδεύσουμε τον αδύναμο εχθρό.

Εάν θέλετε να Απεικονίσετε το μέλλον, φανταστείτε μία Μπότα πάνω στο ανθρώπινο Πρόσωπο. Για Πάντα !!!

Παρόλα αυτά το ηθικό δίδαγμα που μπορεί να βγει από αυτή την επικίνδυνη εφιαλτική κατάσταση, είναι απλό : 

 

ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ.

ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ !!!


Αυτό το βίντεο είναι Ορόσημο ... Αποκαλύπτει την αλλοτρίωση της Κοινωνίας Ευρύτερα και δίνει λύσεις πως μπορεί να Αποφευχθεί ... Το είδα ΟΛΟ μονορούφι ...


 


Τετάρτη, Δεκεμβρίου 30, 2020

Αφιερωμένο στον Αγαπημένο Robin ... !!!





Αυτό το Καταπληκτικό Άσμα το είχα ξαναβάλει περίπου έναν χρόνο πριν ... αλλά αυτές τις μέρες που οι καταθλίψεις Σαρώνουν και οι Αυτοκτοnίες είναι στa Τοπ τους ... είπα να το ξαναβάλω γιατί βρήκα και τους στίχους ... και έκανα Google Translate στα Ελληνικά ... 

Μια Απλή Συμβουλή ... Δώστε λίγα λεπτά και ακούστε το και διαβάστε τους στίχους ... Είναι Καταπληκτικοί και δείχνουν Ακριβώς πως νιώθει κάποιος που έχει κατάθλιψη ... Γιατί ... δεν υπάρχει ούτε ένας πάνω στην Γη ... που δεν  έχει ένα αγαπημένο του πρόσωπο, που να μην Υποφέρει από αυτή την Καταραμένη Κόλαση.








Lyrics 🔥

I wake up everyday an I jus wanna be happy, but my brain does not cooperate it's honestly tragic. 

Livin with depression ain't what most people think. I try so muthafuckin hard but I'm still on the brink. 

Things can seem perfect but in my head nothings working. I think I need a surgeon to cut me open and observe it, please tell me what is wrong with me.

Cus I don't understand. Used to hide these problems behind drugs but I'm a different man. 

Stopped drinkin and droppin. I'm diagnosing problems, now I know the issue but no idea how to stop em. 

It's the craziest thing cus I can see it when it happens but I can't stop these feelings from racin in an crashin. 

I can feel the collision all the way down in my stomach.

 Like I got punched in the gut and their ain't no runnin from it. 

I could be up at the summit and one thing happens I plummet. They tell me to take my meds and calm down but I don't like feelin nothin. 

Let me tell yall somthin, I been like this my whole life been tryin to hide it and fight it but that shit ain't go right. 

My methods of coping were just me drinkin and smokin. 

Anything I could take I'd pop it in and keep goin. But that was just me not knowin I was makin it worse. 

If I'd have stayed on that path I'd probably be in a hearse cus I was feelin so cursed. Nothin ever went my way. 

Nothin but negitive thoughts is present in my brain. 

Layin down at night but aint no sleep comin my way, my brain won't shut the fuck up it's been doin this all day. 

Do you know what it is like to have to fight with yourself? 

Wake up everyday not liking yourself.

 It all could be over just by blasting yourself. 

But I ain't the one to give up in this fight I need help. See with this problem at hand it's hard to talk to your friends.

 You don't want someone to judge you and look at you different. 

So I meet paper with pen and open up in these notes. It's all I can do to get these words out my throat.

 I ain't lookin for someone to feel sorry for me nah. 

I'm just trying to explain all this pain I got inside me. 

When all your taught is you ain't good enough when your growin up it makes it hard to see that you're good enough when you're grown up. 

Fake it till you make it that's what everybody says to do. So if the shoe fits I might as well wear it to. See I'm the funny guy cracking jokes and deflecting attention. 

I don't want no one to see that my soul is missing. 

If you feel I'm distant your probably right. 

People ask what's wrong I say nothin I'll be alright.

 I continue to fight it's an everyday struggle.

Like I'm at war with myself and my emotions start to bubble.  

People tellin me my lyrics are dope I'm stayin humble just writin what I'm feelin tryin to help people that's strugglin. 

If you're feeling what I'm saying keep your head up if you need someone to talk to hit my line up. 

Please whatever you do, do not give up until your time's up. Things will get better it's just gunna take some time bruh. ❤


Μετάφραση από Google Translate ... 

Στίχοι 🔥

Ξυπνάω καθημερινά και θέλω να είμαι ευτυχισμένος, αλλά ο εγκέφαλός μου δεν συνεργάζεται είναι ειλικρινά τραγικό.

Η ζωή με κατάθλιψη δεν είναι αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι άνθρωποι. Προσπαθώ τόσο muthafuckin σκληρά αλλά είμαι ακόμα στο χείλος.

Τα πράγματα μπορεί να φαίνονται τέλεια, αλλά στο μυαλό μου δεν λειτουργούν. Νομίζω ότι χρειάζομαι έναν χειρουργό για να με κόψει και να το παρατηρήσω, παρακαλώ πες μου τι πάει στραβά.

Δεν καταλαβαίνω. Συνήθιζα να κρύβω αυτά τα προβλήματα πίσω από ναρκωτικά, αλλά είμαι διαφορετικός άνθρωπος. Διακόπηκε το ποτό και το σταγόνα. Γνωρίζω προβλήματα, τώρα ξέρω το πρόβλημα, αλλά δεν ξέρω πώς να τα σταματήσω. Είναι το πιο τρελό πράγμα που μπορώ να το δω όταν συμβαίνει, αλλά δεν μπορώ να σταματήσω αυτά τα συναισθήματα από ρατσίν σε ένα crashin. Μπορώ να νιώσω τη σύγκρουση στο στομάχι μου. Σαν έχω τρυπήσει στο έντερο και δεν τους τρέχει. Θα μπορούσα να είμαι στη σύνοδο κορυφής και ένα πράγμα συμβαίνει να πέφτω. Μου λένε να πάρω τα φάρμακά μου και να ηρεμήσω, αλλά δεν μου αρέσει τίποτα. Επιτρέψτε μου να πω όλα αυτά, ήμουν έτσι όλη μου η ζωή προσπαθούσα να το κρύψω και να το πολεμήσω, αλλά αυτό δεν είναι σωστό. Οι μέθοδοι αντιμετώπισής μου ήταν μόνο εγώ να πίνω και να καπνίζω. Οτιδήποτε μπορούσα να πάρω, θα το έβαζα και θα συνέχιζα. Αλλά αυτό δεν ήμουν μόνο που το έκανα χειρότερο. Αν είχα παραμείνει σε αυτό το μονοπάτι, πιθανότατα θα ήμουν σε μια βαριά κούκλα, ένιωθα τόσο καταραμένος. Ο Nothin πήγε ποτέ στο δρόμο μου. Δεν υπάρχουν αλλά αρνητικές σκέψεις στον εγκέφαλό μου. Ξαπλώστε το βράδυ, αλλά δεν κοιμάται ο τρόπος μου, ο εγκέφαλός μου δεν θα κλείσει το σκατά που έχει γίνει όλη μέρα. Ξέρετε πώς είναι να παλεύετε με τον εαυτό σας; Ξυπνήστε καθημερινά χωρίς να σας αρέσει. Όλα θα μπορούσαν να τελειώσουν μόνο με την έκρηξη. Αλλά δεν είμαι αυτός που πρέπει να τα παρατήσω σε αυτόν τον αγώνα, χρειάζομαι βοήθεια. Βλέπετε αυτό το πρόβλημα είναι δύσκολο να μιλήσετε με τους φίλους σας. Δεν θέλετε κάποιος να σας κρίνει και να σας βλέπει διαφορετικά. Γνωρίζω λοιπόν χαρτί με στυλό και ανοίγω σε αυτές τις σημειώσεις. Το μόνο που μπορώ να κάνω για να βγάλω αυτές τις λέξεις από το λαιμό μου. Δεν ψάχνω κάποιον να με λυπάται. Προσπαθώ απλώς να εξηγήσω όλο αυτό τον πόνο που πήρα μέσα μου. Όταν όλα που διδάσκεις είναι ότι δεν είσαι αρκετά καλός όταν μεγαλώνεις, δυσκολεύεις να δεις ότι είσαι αρκετά καλός όταν μεγαλώσεις. Ψεύτικο μέχρι να το κάνεις αυτό λένε όλοι να κάνουν. Έτσι, αν το παπούτσι ταιριάζει, θα μπορούσα να το φορέσω. Δείτε ότι είμαι ο αστείος τύπος που σπάζει τα αστεία και παραβλέπει την προσοχή. Δεν θέλω κανείς να δει ότι λείπει η ψυχή μου. Αν νιώθεις ότι είμαι απόμακρος, μάλλον έχεις δίκιο. Οι άνθρωποι ρωτούν τι είναι λάθος, λέω ότι δεν θα είμαι καλά. Συνεχίζω να παλεύω είναι ένας καθημερινός αγώνας. Όπως είμαι σε πόλεμο με τον εαυτό μου και τα συναισθήματά μου αρχίζουν να φουσκώνουν. Οι άνθρωποι μου λένε ότι οι στίχοι μου είναι εντυπωσιακοί, παραμένω ταπεινός, απλά γράφω αυτό που νιώθω προσπαθώντας να βοηθήσω τους ανθρώπους που δυσκολεύονται. Αν νιώθετε αυτό που λέω, κρατήστε το κεφάλι σας αν χρειαστεί κάποιον να μιλήσει για να χτυπήσει τη σειρά μου. Παρακαλώ ό, τι κάνετε, μην τα παρατάτε μέχρι να τελειώσει ο χρόνος σας. Τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα, απλώς χρειάζεστε λίγο χρόνο. ❤

Stíchoi 🔥

Xypnáo kathimeriná kai thélo na eímai eftychisménos, allá o enkéfalós mou den synergázetai eínai eilikriná tragikó.

Έτσι γαμούν, έτσι μισούν οι όμορφες καταραμένες... !!!



Αυτό το τραγούδι μ άρεσε πάρα πολύ από την πρώτη φορά που άκουσα ... όχι γιατί το τραγουδάει ο Παπακωνσταντίνου με την Καρακουκλάρα και Ροκ Μπαλτζή ... που είναι ο Συνθέτης και ο Στιχουργός του Τραγουδιού ... Αλλά ... επειδή είχε ένα αρκετά βαθύ νόημα ... που είμαι βέβαιος ότι ελάχιστοι το κατάλαβαν ... γιατί ελάχιστοι Μελετούν τους στίχους ... Οι περισσότεροι απλά τους Ακούν.

Θα το γράψω λοιπόν όπως το εξέλαβα εγώ .. που μπορεί να είναι εντελώς λάθος ή διαφορετικό από το πως το κατάλαβε κάποιος άλλος 

Θέλεις να με βγάλεις μια καλή φωτογραφία 
πριν να γνωριστούμε τι τα θέλεις τα αρχεία; ( Τι νόημα έχει μια όμορφη φωτογραφία πριν γνωρίσεις το μέσα της ομορφιάς ... Μα εκεί είναι η Ομορφιά ... στο Μέσα και όχι στο Έξω. Αν είσαι Μόνο όμορφη από μέσα είναι σημαντικότερο από το να είναι Μόνο άμορφη από Μέσα.

Θέλω να σε βγάλω μια καλή φωτογραφία,
μα είσαι στημένη και θέλω άλλη μία. ( Οι στημένες φωτό ... που έχουν γεμίσει όλες το φβ και οτο Ινσταγκραμ ... και για μένα δεν είναι όπως αυτές που βγαίνεις εντελώς αυθόρμητα ... Γι αυτό δεν γουστάρω τις Σέλφι ... Γι αυτό όταν βλέπω όλο στημένες φωτό σε κάποιο προφίλ λέω ... Ωχχ ... πάλι έπεσα σε Περιτύλιγμα ???


Μα έτσι κοιτούν, έτσι γελούν οι όμορφες καταραμένες
και χάνονται ακίνητες, παγώνουνε και μένουν ξένες.( Ναι ... η Ομορφιά ... η Μέσα και η Έξω είναι Κατάρα ... Γι αυτό βλέπεις Όμορφες και Γαμάτες Γυναίκες να είναι Μόνες ... Γιατί θέλουν κάτι το Αντίστοιχο ... και άντε βρες το με τόσους Μαλάκες Άντρες που υπάρχουν )

Έτσι μεθούν, έτσι φιλούν οι όμορφες καταραμένες.
Τις σκέφτεσαι μα δεν τις θες, στου φόβου σου τις κρύες μέρες. ( Τις σκέφτεσαι ... αλλά τις Φοβάσαι !!! )

Θέλω να σε βγάλω μια καλή φωτογραφία,
μα είσαι στημένη και θέλω άλλη μία.

Μα έτσι κοιτούν, έτσι γελούν οι όμορφες καταραμένες.
Κάνεις εφέ στους φίλους σου, μα προτιμάς τις πεταμένες. ( Αυτό νομίζω ότι δεν χρειάζεται επεξήγηση ... )

Έτσι γαμούν, έτσι μισούν οι όμορφες καταραμένες.
Τις σκέφτεσαι μα δεν τις θες, στου φόβου σου τις κρύες μέρες ( Ούτε αυτός ο Στίχος !!! )


Η Ομορφιά θα σώσει τον Κόσμο ... αλλά η πολύ Ομορφιά ... 

... είναι Κατάρα τελικά !!!




Ότι πιο Όμορφη ... πιο Εμπνευσμένη ... πιο Ιδιαίτερη ... πιο Καταπληκτική ... Ερμηνεία έχω Δει και Ακούσει !!!

 


 

 

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 28, 2020

Σισονάκι μου ... Καλό Ταξίδι ...

 


Ήσουν η πιο όμορφη η πιο Χαδιάρα Γατούλα που γνώρισα ποτέ ...

Ερχόσουν κάθε βράδυ και κοιμόμασταν μαζί ... Και όταν αρρώστησα ... έβαζες τα χειλάκια σου στα δικά μου και με μύριζες σαν να ήθελες να δεις αν έχω πυρετό.

Έκανες το πιο δυνατό χουρχουρητό που έχω ακούσει ... Πολλές φορές δεν άκουγα την τηλεόραση όταν ερχόσουν και ξάπλωνες δίπλα μου ... 

Ήσουν όμως ζωηρή ... Έκανες ζημιούλες και παραλίγο να μου σπάσεις την Οθόνη ... Έτρεχες σαν παλαβή ιδίως το πρωί που σηκωνόμασταν γιατί χαιρόσουν πολύ που μας έβλεπες να γυρνάμε στο σπίτι ... Έβγαινες συνέχεια έξω ... Ακόμα και όταν είχες κάνει στείρωση πριν έναν μήνα και έπρεπε να μείνεις για 2 μέρες μέσα, από την πρώτη μέρα ... το σκασες μόλις άνοιξε η Μάνα μου το παράθυρο για να μιλήσει με την γειτόνισά. Φοβόμουν μήπως πάθεις μόλυνση ... Μήπως η πληγή δεν προλάβει να  κλείσει και κάθε λίγο και λιγάκι σε γυρνούσα ανάσκελα για να δω μην και βγήκαν τα ράμματα ... Τελικά τα έβγαλες με τα δόντια σου αλλά ευτυχώς είχε προλάβει να θρέψει η πληγή.

Ήσουν πολύ παιχνιδιάρα ... Κάθε φύλλο που κουνιόταν έτρεχες να το ποιάσεις ... Όταν έβλεπες άλλες γάτες έτρεχες να παίξεις και τις καλωσόριζες όλες ... Σε καμία δεν έβγαζες νύχια ...

Πόσα άλλα να πω Σισόνι μου ???... Θα με πάρουν τα κλάματα ... Δεν έχει περάσει μισή ώρα που σε μάζεψα απ τον δρόμο με την μυτούλα σου γεμάτη αίματα και τα μάτια να κοιτάνε στον θεό ... όπου και πήγες ...

Καλό σου ταξίδι Γλυκειά μου !!!

Κυριακή, Δεκεμβρίου 27, 2020

Να ... γιατί πάντα ήθελα να φύγω απ την Αθήνα .... !!!


 

 

 Μόλις το άκουσα από την εκπομπή της Μαυραγάνης στο OPEN ... και μου άρεσε πολύ ...

Να ... γιατί πάντα ήθελα να φύγω απ την Αθήνα .... και τελικά μετά από 15 χρόνια το Κατάφερα !!!

Σάββατο, Δεκεμβρίου 26, 2020

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 25, 2020

Αυτό θα πει Καλλιτέχνης για μένα ... !!!




Αυτή η φωτό είναι από ένα Live του Αλκίνοου μάλλον στον Λυκαβητό ...




Καθώς πάει να πει κάτι στο κοινό ... ακούει κάποιες φωνές μια παρέας να τραγουδάνε κάποιο τραγούδι, σαν να του ζητάνε έμμεσα ... Έλα .. Πέστο ... το θέλουμε ... 


Αυτός .. μόλις ακούει τις φωνές της Παρέας ... Διακόπτει αυτό που έλεγε ... και ακούει το τραγούδι της Παρέας ... 


Και Αμέσως ... μα Αμέσως ... λέει "Θα το πω ... Αν και εκτός προγράμματος θα το παίξω". Και μόλις ξεκίνησε να το λέει ... έγινε Χαμός.




Να γιατί τον Λατρεύω και είναι Νο 1 για μένα ... Γιατί εκτός από Πανέμορφα τραγούδια ... έχει και Παιδεία Καταπληκτική ... είναι πολύ καλό Παιδί ... με διάχυτο Σεβασμό, Χιούμορ ... που σημαίνει Εξυπνάδα ... και είναι πανέξυπνος... με Άποψη ... Πολιτικοποημένος και Ακτιβιστής ... και και και ... !!!


Αυτό θα πει Καλλιτέχνης για μένα ... Όχι μόνο ωραία φωνή ... κορμάρα .. που παίρνουμε ένα Σουξέ από κάποιον Συνθέτη και γίνεται Νο 1 !!!


Ααα ... έτσι ακριβώς είχα και τον Συγχωρεμένο Παντελή ... Νο 1 !!!




Δείτε το βίντεο ... και θα το καταφχαριστηθείτε !!! 




Τετάρτη, Νοεμβρίου 04, 2020

Το πως αντιμετωπίζουμε το Σεξ λοιπόν ... δείχνει το πως συμπεριφερόμαστε και δρούμε στην Ζωή μας.

 

Και διάλεξα να την κάνω αυτή την Ανάρτηση την εποχή που Απαγορεύεται το φιλί .. το χάδι .. η αγκαλιά ... πόσο μάλιστα το Σεξ ... πόσο η Ερωτική Επαφή ... 

Βλέπω ότι το κλίμα έχει παγώσει ... Οι γυναίκες πλέον φοβούνται τρελά ... Το βλέπω στην επικοινωνία τους ... στον τρόπο έκφρασής τους ... 

Τις προάλλες μία στο Μπάνιο έλεγε στην άλλη στο κντ ... Μα πως να κολλήσω ? Δεν μιλάω σε κανέναν ... δεν βγαίνω ... δεν έχω σχέση με άντρα ... δεν δεν δεν ... μα είναι δυνατόν να κολλήσω ???

Όχι ... είναι πολύ δύσκολο να κολλήσεις Covid ... Αλλά κόλλησες Αγαμία ... ή ακόμα καλύτερα .. είχες την Πάθηση της Αγαμίας ... και ο Covid σου δίνει μια πολύ εύκολη δικαιολογία να πεις ότι δεν κάνεις Σεξ .. δεν έχεις επαφές με άντρες λόγω του Κωρονοιού και όχι της Αγαμίας !

Ναι ... Οχυρώνεται ... πίσω από τον Ιό ... και κάθε πρόβλημα και δικαιολογία για να αποφύγει το Σεξ ... Αν διαβάσει κανείς ένα σωρό μελέτες και έρευνες θα δει ότι έχει μειωθεί πολύ το Σεξ από ότι γινόταν πριν από 30 χρόνια ... 

Η γυναίκα λοιπόν τι ? άρχισε να επιθυμεί λιγότερο το Σεξ ? εγώ θα πω Ευθαρσώς ΝΑΙ ... αλλά δεν είναι μόνο αυτό ... Η γυναίκα σήμερα Χρησιμοποιεί το Σεξ ... για να απαιτήσει .. να πετύχει ... να χειραγωγήσει ... και να εκβιάσει ... ελάχιστες υπάρχουν υγιείς γυναίκες που το χαίρονται και το κάνουν αβίαστα και όμορφα και το Ζούνε ... 

Και μην μου πείτε .. ναι αλλά οι άντρες τι ? Οι άντρες δεν με ενδιαφέρουν ... Κάντε εσείς τις μελέτες και τις Έρευνες ... Εγώ βλέπω την ροπή .. την κατηφορική στις γυναίκες... Ιδίως στις μέρες του Κωρονοιού ... έχουν ξεφύγει εντελώς ... Ούτε καν κουνιούνται και παγωμένες απλώς ( πιο πολύ από ότι πριν ) ... κοιτάνε καπέλα και φορέματα και μανικιούρ. Για ποιον Άραγε ? Για ποιον γίνονται όμορφες και Σέξυ ? Αφού σεξ δεν κάνουν ... Αφού σεξ δεν θέλουν ... γιατί θέλουν να γίνονται όλο και πιο Σέξυ ???

Γιατί το Σεξ ... είναι η ουσία στην Ζωή μας. Όλοι ζούμε γι αυτό και όλα γυρίζουν γύρω απ αυτό ... Άσχετα αν οι Μανάδες αποτρέπουν τις κοπελιές από αυτό ... και καλά ... οι Πατεράδες το ζωγραφίζουν με απαγορευτικά χρώματα. Και όλοι μεγαλώνουν με Στερεότυπα ... με Ταμπού ... με Όχι ... γύρω από το Σεξ ... και μαθαίνουν να το χειρίζονται έτσι ... 

Θες να δεις μια γυναίκα πως είναι στον χαρακτήρα της ? Να μάθεις αμέσως πως αντιμετωπίζει την ζωή και τι θέλει ? Μίλα της για Σεξ ... Φέρτο στην επιφάνεια και δες πως το διαχειρίζεται ... Όσο πιο Στερεοτυπικά το αντιμετωπίζει τόσο πιο Στερεοτυπική είναι η Ζωή της ... Και όσο πιο Ανοιχτόμυαλα και Αθώα το αντιμετωπίζει ... τόσο Ανοιχτόμυαλη και Αθώα είναι η Ζωή της.

Αν αρχίζει και σου μιλάει για Έρωτες .. για Αγάπες ... και μετά για σεξ είναι από αυτές ( σχεδόν όλες ) που το χρησιμοποιούν ως Ανταλλαγή και ως Χειραγώγηση ... Σπάνια συναντάς κάποιες που το χαίρονται και το απολαμβάνουν ... Οι πιο πολλές το κάνουν εκβιαστικά και ανταλλάξιμα για σκοπούς και στρατηγικές, και όχι άδολα και αβίαστα και μετά να δούνε πως θα πάει μια σχέση. Λες και μαγαρίζονται αν έρθουν σε επαφή με κάποιον και μετά δεν καταλήξει σε δέσμευση !!! 

Το βλέπουμε Περίτρανα στην Λυσιστράτη του Αριστοφάνη που οι γυναίκες που μέχρι και τέλος του Πολέμου αποφάσισαν οι Άντρες όταν οι γυναίκες τους εξανάγκασαν σε Αποχή ! Ποιο ήταν το Δίδαγμα όμως του έργου ? Η Αποχή ? Η Αγαμία ? 

Έχουμε μάθει από αρχαιοτάτων χρόνων να αντιμετωπίζουμε το Σεξ .. γιατί τα ταμπού και τα στερεότυπα που το ανακάτεψαν το κατάντησαν ακόμα και να φαίνεται Αισχρό ... Πονηρό ... και κάτι που στην Αθωότητά και στην Πραγματική Φύση είναι όμορφο και απολαυστικό ... να γίνεται Πονηρό και Απαγορευτικό ... Και όπως ο Κόβιντ τώρα ... το Aids όπως παλιότερα και ένα σωρό άλλα θα βγαίνουν συνεχώς για να το εγκλωβίζει και να το Οχυρώνει ... 

Το πως αντιμετωπίζουμε το Σεξ λοιπόν ... δείχνει το πως συμπεριφερόμαστε και δρούμε στην Ζωή μας.

Παρακολουθήστε λοιπόν πως κάποιος Αντιμετωπίζει το Σεξ ... για να δείτε τι Άνθρωπος είναι !!! 

Τις προάλλες είπα σε μια κοπέλα ότι οι άντρες πάνε τις γυναίκες για τσίπουρα και μετά που μεθάνε τις πάνε για Σεξ ... Και μου απαντάει Αβίαστα ... Όχι .. αυτές τους πάνε ... για να έχουνε μετά Άλλοθι ότι έκαναν Σεξ όχι επειδή το επιθυμούσαν ... αλλά επειδή ήταν Μεθυσμένες και δεν καταλάβαιναν τι έκαναν ... ( Σε αυτή την Παράγραφο κρύβεται όλη η Σεξουαλική Νοοτροπία και Φιλοσοφία ... !!! )

Βγάλτε εσείς τώρα το Συμπέρασμά σας !!! 


Αλλά εγώ το ‘χα πια αποφασίσει
Αν πετύχει η μαλακία τύφλα να ‘χει το γαμήσι
Κι ώσπου να ΄ρθει αυτό που θα με συγκλονίσει
Θα ταξιδεύω μόνος μου στο κόσμο της ντροπής "



Τρίτη, Οκτωβρίου 20, 2020

Αφιερωμένο σε όσες λένε στο πρώτο μνμ, "Καλό Βράδυ, Καλό Απόγευμα... και Καλή Συνέχεια ... "


 

 

Όταν στέλνεις μετά την αποδοχή ενός αιτήματός σου ένα "Ευχαριστώ", και σου απαντάνε "Κι εγώ ... Καλό Απόγευμα ... Καλό Βράδυ ... Καλή Συνέχεια" ( που όταν το ακούω γίνομαι τούρμπο ), τι άλλο μπορεί να σημαίνει από το "Σου απαντώ τυπικά ... άντε πάνε από εδώ τώρα και μην μας ενοχλείς ... γιατί εγώ δεν ψάχνομαι" ... ή κάτι τέτοιο Ηλίθιο και Αγενές και Απαίσιο.

Και λέει μια βλαμμένη ότι είναι ευχή. Τι ευχη μωρή στο πρώτο μνμ ? Αυτό λέγεται όταν λες κάτι ... μιλάς με κάποιον λίγη ώρα και στο τέλος Κλείνεις... λέγοντας Καλό Βράδυ ... Καλό Απόγευμα ... γιατί το άλλο δεν θέλω ούτε να το ακούω.

Μην λέτε Ψέμματα. Παραδεχτείτε ότι είστε Μυγιάγκιχτες .. ότι ο άλλος θα πάει να σας πιάσει την κουβέντα με σκοπό να σας την πέσει και ΦΟΒΑΣΤΕ ... και ότι είστε τόσο Ξενέρωτος ... Σνομπ ... και φοβικός ... που δεν θέλετε κουβέντα από κανέναν μπας και αλώσει την Παρθενία σας ...

Παραδεχτείτε ότι Φοβάστε ακόμα και κάθε καλοπροαίρετη Προσέγγιση μην και τυχον μία στο Εκατομμύριο βγει κακοπροαίρετη ή Πρόστυχη ή Χυδαία... Και το Μπλοκ γιατί το έχουν βάλει στο Φβ ? Γιατί έχουν βάλει την φραγή των Μηνυμάτων ... ή έστω την Διαγραφή ? Δεν σας Αρκούν ε ? Θέλετε να Δηλώσετε από την Αρχή Ξινές... Απρόσιτες και  Κακιασμένες ε?

Ε να ξέρετε ότι με αυτές τις Ηλίθιες "Ευχές" κανένας δεν πιστεύει ότι τις λέτε αθώα και ανυστερόβουλα. Αυτό που θέλετε είναι να καλύψετε το Τυπικό του πράγματος ... Να ανταπωδώσετε τάχα μου το "Ευχαριστώ" ... ε μην είστε και Αγενείς ... ή καλύτερα να μην Φανείτε Αγενείς γιατί είστε και με Περικεφαλαία ... και άντε από εδώ πήγαν και άλλοι ε ...

Εγώ λοιπόν καιρό τώρα ήθελα να την κάνω αυτή την ανάρτηση ... και ήρθε ο καιρός ... Θα την στείλω λοιπόν στο Μέσεντζερ σε όλες που μου είπαν "Καλό .. Καλή ... " και Καλά Σαράντα ... γιατί έτσι είμαι. Πάντα έμαθα να τα λέω ξεκάθαρα ... και όχι τάχα μου ευγενικά και μετά ύπουλα να εννοώ άλλα ... Και ξέρω ... Εννιά στις Δέκα θα με μπλοκάρουν αμέσως ... Αλλά γιατί ? Μήπως δεν με έχουν "Μπλοκάρει" ήδη ???

Άντε και Καλά ... Μυαλά !!!

Δευτέρα, Οκτωβρίου 19, 2020

1800 αναρτήσεις έχω και κανένας δεν έχει κάνει Κιχ ... Τυχαίο ? Όχι .. γιατί λέω πάντα την Αλήθεια με Copy Paste... !!!

 

Η Μπλούζα δεν πάει παρακάτω ... Σε λίγο θα φαίνεται το Σιουτιέν .. Πάει τόσο ... όσο να Φαίνεται όσο πιο πολύ Στήθος ... αλλά να μην είμαστε και τόσο Τσουλάρες ...

Και αρχίζετε μετά τα καθωσπρέπει ... και τα δεν ψάχνομαι και μιλάτε σε όλους λες και είναι Εν Δυνάμει βιαστές και Πέφτουλες ... Ε δεν θα βρεθούν με τέτοια Χαράδρα ένα σωρό Πέφτουλες να σου μιλάνε και να την παίζουν ? Και δεν θα βρεθεί και κάποιος σαν και μένα να το τεντώσει τόσο όσο να αποκαλυφθείς ?

Και αρχίζουμε τα Καλό Απόγευμα .. Τα Καλό Βράδυ .. Τα Καλή Συνέχεια ... και δεν λέμε ότι τα γράφουμε για να στείλουμε τον άλλον από κει που ρθε για να μην τυχόν και μας την πέσει ... απλά έτσι χαιρετάνε ... Και δεν αντέχουνε πάνω από ένα δύο "Ειδικά" μηνύματα ... στριμώχνονται ... βγάζουν νυχάκια .. και Αποκαλύπτονται ... 

Και έχω και τους Αναγκέφαλους που μου λένε γιατί μαλώνω με τον Κόσμο ... Γιατί τα βγάζω στο Μπλογκ γιατί γιατί γιατί ... Γιατί γράφω για τον Άνθρωπο ... Γιατί γράφω για τις Σχέσεις την Επικοινωνία και επειδή το φβ έχει γίνει το Βασικό εργαλείο γνωριμιών και επικοινωνίας ( και δεν με νοιάζει όποιος ταχα μου δεν το δεχτεί .. έτσι είναι και το λένε όλες οι έρευνες )... και εκεί μέσα βγαίνουν όλοι οι χαρακτήρες οι κακίες τα κόμπλεξ τα στερεότυπα και όλα τα Υποκριτικά ιδίως από το γυναικείο φύλλο ... ε εγώ θα τα βγάζω μπας και ξεστραβωθούν μερικοί από αυτούς που τα διαβάζουν.

Ξέρω ότι για μένα είναι Αρνητικό ... Ξέρω για ότι θα με πούνε ακόμα μια φορά Σεξιστή και Μισογύνη ... και όταν κάποια θα το διαβάσει ... γιατί κάποια στιγμή θα το διαβάσει ... θα μπει στο Μέσεντζερ ... θα σβήσει τα ίχνη της και θα με προσβάλει .. όπως έκανε αυτή της προηγούμενης Ανάρτησης ... Ε κι εγώ πάλι θα ξαναγράψω ... γιατί αλλιώς πνίγομαι ... δεν μπορώ να το διαχειριστώ αν δεν το βγάλω από μέσα μου.

ΝΑΙ .. Το μπλογκ είναι ο Εξομολογητής μου ... Αν δεν υπήρχε πολλές φορές θα πνιγόμουν και επειδή δεν έχω παραγγείλει ακόμα τον Σάκο του Μποξ που θέλω να βάλω στην Αυλή μου για να φοράω τα γάντια και να ξεσπάω πάνω του ... ξεσπάω στο Μπλογκ. Δικό μου είναι ... έχω δικαίωμα να γράφω ΟΤΙ θέλω ... και αν κάποιον τον προσβάλει ή τον θίγει με ψέμματα και σκευορίες .. υπάρχουν και τα Δικαστήρια και η ΔΗΕ ... να με πάει να με βάλει στο Μπουντρούμι ...

1800 αναρτήσεις έχω και κανένας δεν έχει κάνει Κιχ ... Τυχαίο ? Όχι .. γιατί λέω πάντα την Αλήθεια με Copy Paste... !!!



Ευχαριστώ Ρία. 

 

Επίσης, καλό απόγευμα. ( Κατευθείαν με το πρώτο μνμ να με στείλει )

Το καλό απόγευμα τι είναι ? Όπως το Καληνύχτα ? Οκ.

Ευχή το λέω εγώ, για τη στιγμή αυτή. ( Γιε Ράιτ ) ...

Χμμμ οκ ... αλλά μάλλον για αποχαιρετισμός φαίνεται ! Όπως το Καλή Συνέχεια .. που το Μισώ.

Δεν έχουν ουσία όλα αυτά, έχεις δίκιο, ( έχω δίκιο αλλά το Ουστ το βαλε αμέσως ) απλώς διευκολύνουν τη συνομιλία αγνώστων. Ούτε τα μισώ ούτε τα συμπαθώ. Καλά να είμαστε (καλύτερο αυτό νομίζω🙂)

Τώρα τα είπες όλα. Αγνώστων ... Για να τους ξεφορτωθούμε .. μήπως και είναι ανώμαλοι και μας κάνουν να νώσουμε αμήχανα αν μας κάνουν καμάκι ... Τότε γιατί να τους κάνουμε αποδοχή αν υπάρχει αυτή η φοβία και αποξένωση ... Δική μου μετάφραση ! 

Δλδ εγώ τώρα μπορώ να πω ότι έχεις ωραία μάτια ... και η φωτό προφίλ έχει κάτι ... Δλδ βγάζε ικάτι ??? ή θα φάω Μπούφλα ? Τώρα το Ρισκάρω... χαχαχαχχα 

 Ε ναι, αυτός είναι ο λόγος της τυπικότητας μάλλον. Δε με ενδιαφέρει η επικοινωνία σε αυτό το επίπεδο. Κάνω δεκτά αιτήματα ανθρώπων με τους οποίους πιθανόν έχω κοινά σε επίπεδο κοινωνικής δικτύωσης, πάντα με τις πιθανότητες κινείται κανείς. Τα υπόλοιπα όντως δε με ενδιαφέρουν. Καλό απόγευμα και πάλι

 

Χαχαχχαχαα Μπράβο που παραδέχτηκες το καλό απόγευμα !!! Δεν έχεις ωραία μάτια και είσαι Κακάσχημη ! Σου άρεσε τώρα ??? Ε αυτό είναι κάποιος που φοβάται ! Αιιι !


Και Μπλοκ !!!

Και Ησύχασα !!!

Όχι ? ΝΑΙ !!!

Δευτέρα, Οκτωβρίου 12, 2020

Τα πιο μεγάλα και Κραυγαλέα λάθη γίνονται όταν πας να Σκεπάσεις Πομπές ... που απλά τότε τις Μεγεθύνεις !!!








Προφανώς είδε κάποια Ανάρτησή μου στο Blog με καμιά Παντρεμένη με Παιδί ... Ταυτίστηκε ...  Μπλόκαρε .. Φοβήθηκε ... και πήγε να σβήσει όλα τα μηνύματα που την πρόδιδαν από το Μέσεντζερ ... και μετά να με "Βρίσει" ... για να μην έχω τάχα μου Αποδείξεις ... 

Τόσες Μαζικές Διαγραφές Μηνυμάτων δεν έχω ξαναδεί. Μα καλά ... Δεν καταλαβαίνει κάποιος ότι αυτό φαίνεται καραμπάμ Ένοχο ???

Όλες αυτές οι Κάργιες ... κάνουν τα πιο Μεγάλα Λάθη όταν πάνε να σκεπάσουν το Τέλειο Έγκλημα ... Και καλά .. Σβήνουν τα μηνύματα στο Μεσεντζερ ... Δεν ξέρουν ότι αντιγραφή των μηνυμάτων πάει στο Μέιλ κανονικά ? Ακόμα και των σχολίων όχι μόνο των Μηνυμάτων !!!

Δλδ δεν μπορώ να βρω εγώ το μήνυμα που στις 10 το πρωί με έλεγε Γαμώ τα Άτομα ... και με εκθείαζε και ως Προσωπικότητα και ως Συγγραφέα και ότι στις 3 μετά τα Ναρκωτικά που πήρε την έπιασε Κρίση Πανικού και πήγε να τα σβήσει όλα ???

Ποιος όμως γμτ μπόρεσε ποτέ να τα βάλει με την Αλήθεια ? Ποιος μπόρεσε να βγει καθαρός μέσα από το Ψέμα ? ... Λίγα είναι τα Ψωμιά σου Φιλενάδα ... Θα σε χωρίσει ο Άντρας σου ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί κάνεις ΠΟΥΤΑΝΙΕΣ και προσπαθείς με το ψέμα .. να βγεις λάδι ... 

Μάθε λοιπόν ότι έχω Αυτούσιες όλες τις Επικοινωνίες μας ... και στα Ψέματα πάντα Απαντάω με Αλήθειες και Ντοκουμέντα.

Στα Προσεχώς ... λοιπόν ... !!!


Παρασκευή, Οκτωβρίου 09, 2020

ΚΟΛΑΣΗ ΝΑΙ ... υπάρχει ... Μόνο που δεν είναι στην Άλλη Ζωή ... αλλά σε αυτή που τώρα Βιώνουμε ... !!!

 


Είχα μια κουβέντα με μία φίλη αρκετά πιστή και θρήσκεια για την Κόλαση και την Εκκλησία ... 

Είμαι σίγουρος ότι κάτι Τομάρια σαν και αυτά των φωτό .. πηγαίνουν τακτικά στην Εκκλησία ή έχουν πάει και κάνουν τον Σταυρό τους ... 

Όπως είμαι και Βέβαιος ... και κάθε μέρα που περνάει Ισχυροποιείται η Άποψή μου ότι ΚΟΛΑΣΗ ΝΑΙ ... υπάρχει ... 

Μόνο που δεν είναι στην Άλλη Ζωή ... αλλά σε αυτή που τώρα Βιώνουμε ... 

Αν δεν είναι αυτό Κόλαση .. τότε τι είναι ???