********* ********************** DSV Blog

Κυριακή, Ιουνίου 06, 2021

Ο Σεξιστής Δημήτρης Σ. Βαλατσός ... πάλι ξαναχτύπησε... Βγήκε μέσα από την Οθόνη σαν τον Σποκ !!!

 



Τρεις αυτοκτονίες σε μία εβδομάδα, στο ελληνικό Μονακό... Πόσοι άνθρωποι ακόμα σε κατάσταση απελπισίας; Δύσκολη είδηση για Κυριακή που μόλις ξημέρωσε, αλλά αναρωτιέμαι πραγματικά, ποιές είναι οι παράπλευρες απώλειες της πανδημίας και τί θα γίνει αν αρχίσουμε να τις μετράμε.

Να μιλάμε οι άνθρωποι.. Τίποτα δεν είναι ντροπή. Ένα τηλεφώνημα, μια καλημέρα, ένας καφές, μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά.
Και να βλέπουμε και να νιώθουμε γύρω μας...
6
10 σχόλια
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

10 σχόλια

  • Δημήτριος Βαλατσός
    Αυτό καλό είναι να το πείτε και στις φιλενάδες σας που μπαίνουν στο φβ ...
    Γιατί και πριν Κόβιντ ... μόλις έλεγε ένας Άντρας ένα Γεια ... η άλλη δεν μιλούσε καθόλου ... Πόσο μάλλον από τον Κόβιντ και μετά ... Σαν να νόμιζαν ότι θα κολλήσουν μέσα από την Οθόνη. Θα μπει μέσα από την Οθόνη και φοβάστε ??? … 
    Δείτε περισσότερα
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 32 λ.
    • Τροποποιήθηκε
    • Δημήτριος Βαλατσός αυτό που λέτε, είναι διαφορετικό. Το να λέει κάποιος άγνωστος γεια, χωρίς να γνωρίζει το άτομο στο οποίο απευθύνεται, διαδικτυακά, είναι τελείως διαφορετικό. Πολλές φορές μάλιστα, επειδή μου έχει συμβεί, οι άνθρωποι αυτοί γίνονται α… 
      Δείτε περισσότερα
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 16 λ.
    • Δημήτριος Βαλατσός
      C K. Την περίμενα τέτοια Απάντηση ...
      Δεν έχω κάτι να προσθέσω ... γιατί πάλι θα πάει στον Βρόντο.… 
      Δείτε περισσότερα
      1
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 14 λ.
      • Τροποποιήθηκε
    • C K. Δημήτριος Βαλατσός δεν λέω κάτι τέτοιο. Έτσι δεν θα είχαμε ποτέ νέες γνωριμίες. Και εφόσον περιμένατε την απάντηση, προφανώς υπάρχει προκατάληψη.
      Ο τρόπος προσέγγισης και τα όρια στη συμπεριφορά είναι το θέμα.
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 11 λ.
    • Δημήτριος Βαλατσός
      C K. Ναι είμαι Προκατειλημμένος, γι αυτό και σας άδειασα την γωνιά ... κάνοντας με Διαγραφή από το Προφίλ σας.
      Να μαστε καλά !!!
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 10 λ.
    • C K. Δημήτριος Βαλατσός να είστε καλά, με γλιτώσατε από τον κόπο...
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 9 λ.
    • Δημήτριος Βαλατσός
      C K.Τέτοια Υποκρισία δεν πάει με Επικοινωνία !
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 9 λ.


Δευτέρα, Μαΐου 31, 2021

Η φτώχεια γεννάει θηρία . Στον δρόμο για τη σωτηρία. Αυτό είναι διαμαρτυρία. Ζήτω η Ελευθερία !!!





12ος Πίθηκος - Ένα Καλύτερο Αύριο 


{Intro}


{Verse 1}

Δεν μπορώ να αναπνεύσω, η αδικία με πνίγει, φορτίο βαρύ

Μας τελειώνουνε αργά, βασανιστικά, αναπνέουμε καταστολή

Αύριο θα πεινάσει η μάνα σου και ο αδερφός σου στους δρόμους θα βγει

Με τι θα πας να τον βρεις;

Με τα πολιτικά σου ή με την στολή;

Αν ζούσε ο Κλεισθένης να δει

Θα σας είχε σιχαθεί

Δήμος και κράτος, πολίτης και δύναμη

Τι απ’ τα δυο είσαι εσύ;

Πόσο κάνει μια ζωη; μάλλον για 'σας είναι φθηνή

Πότε δεν είδατε ανθρώπους (ζώα) για σας είμαστε αριθμοί

Στη χώρα της ελευθερίας όλοι κουβαλάνε γκλοκ

Στη χώρα της δημοκρατίας σε πατάν' στον λαιμό

Κυβερνάνε με γκλοπ

Τα μέτρα θηλιά στο λαιμό

Στα όρια της χούντας της τρέλας της πείνας

Ωραία λέξη είναι το lockdown αντί να πείτε εγκλεισμός

Φυλακή καραντίνας

Πόσα εκατομμύρια δώσατε στα βοθροκάναλα για τα σποτάκια;

Για να σας γλύφουν τον κώλο, ε;

Σαν καλά γιουσουφάκια

Μέσα Μαζικού Εμετού, αυτοί οι ξεφτίλες τους κάνουνε πλάτες

Δεν είστε δημοσιογράφοι βλάκες

Είστε ψεύτες, είστε πελάτες

Ενώ άνθρωποι πηδάνε από ταράτσες

Στις ειδήσεις να δείχνετε σάχλες

Να προσλάβετε κι άλλους γιατρούς ρε

Όχι άλλους μπάτσους νταβάδες

Ακούς νοικοκύρη;

Μη βιαστείς να με κρίνεις, να βάλεις ταμπέλα

Ούτε δεξιός, ούτε αριστερός

Με λενε Άκη, δηλώνω ελεύθερο πνεύμα

Δηλώνω πολίτης Ελλάδας και απ’το Σύνταγμα έχω δικαιώματα

Που καταπατούνται ένα προς ένα, μέσα σε αίμα και χώματα

Ρωτά ένα 20χρονο παιδί

Τί όνειρα κάνει για την ζωή

Σ’ αυτον τον τόπο τον καταραμένο, που γίναμε σκλάβοι για το ψωμι

Ίσως αγαπούσα τη χώρα μου (ίσως), άμα με αγαπούσε και αυτή

Δεν πάσχω απ’το σύνδρομο της Στοκχόλμης, σιχαίνομαι το βιαστή

Βλέπω τα νέα παιδιά σαν να ναι αδέρφια, σαν να 'ναι παιδιά μου

Για να μην πούμε ποτέ, πως τα εγκατέλειψα εγώ και η γενιά μου


{Bridge}


{Verse 2}

Οι προηγούμενες γενιές μας σακάτεψαν

Τώρα τους πειράζει που αντιδράμε

Άκου να σου πω κυρ Παντελή άντε και γαμησου τίποτα δεν σου χρωστάμε

Βλέπεις ειναι και κάποιο από εμάς που δεν κοιτάμε μονο το συμφέρον μας

Φάγατε, φαγατε, φάγατε, σκάσατε δώστε μας πίσω το μέλλον μας

Αποτύχατε κύριες και κύριοι

Πρωταγωνιστές στο θέατρο του παραλόγου

Το μόνο έγκλημα που έχω διαπράξει ονομάζεται ελευθερία του λόγου

Άντε χρέωσε με τώρα βρωμιάρη, θυμωμένο και επιθετικό

Φυσικά ειστε βολεμένοι, που να δείτε τον κόσμο όπως βλέπω εγω;

Δικαιοσύνη μόνο για τον πλούσιο ξύλο

Γαμήσι για τον φτωχό

Με διαχωρισμό, καθαρά ταξικό

Απορώ απορώ πως δεν έχεις θυμό

Τι θέλεις να σου πρωτοπώ;

Υγεία, παιδεία, αξιοκρατία, παιδεραστία, αίμα και βία

Ζήτω η νεα τρομοκρατία

Έχεις βύσμα, θα ζεις καλά

Δεν έχεις βύσμα, θα τρως σκατά

Δεν γλύφεις κώλους, θα 'σαι χαμηλά

Εργοδότες θέλουμε, όχι αφεντικά

Να μαστε περήφανοι για τους προγόνους

Για τους απογόνους όμως τσικουδιά

Τα παιδιά και τα εγγόνια σου δούλοι

Να λες τι ωραία που ήταν παλιά

Πώς να αγαπάω την πατρίδα;

Ούτε την άκουσα ούτε την είδα

Από μικρό μου σκοτώνει τα όνειρα

Σπρώχνει τον γκρεμό κάθε μου ελπίδα

Όταν ήμουν παιδί μου ‘χαν πει πως είναι μια μάνα που τρώει τα παιδιά της

Αν θέλω να ζήσω σαν άνθρωπος, πρέπει να φύγω, να πάω μακριά της

Σκάνδαλα, διαφθορά

Ανομία, φτώχεια κι ο νόμος προστάτης

Πες μου ρε λέω ψέμματα; ε;

Ή μήπως ειμαι κι εγώ τρομοκράτης;

Μήπως είμαι τρελός; ε;

Μήπως είμαι προδότης; ε;

Μήπως φταίω εγώ, που κάνατε τη χώρα τη πουτάνα της Ευρώπης;

Με νόμους που φτιάξατε

Ώστε να παραβιάζετε

Τον λαο να διχάζετε

Τον λαό να βιάζετε

Δεν χωνεύεται ρε το ‘πεινάω’

Δεν συνηθίζεται ρε το ‘πονάω’

Για οξυγόνο να παρακαλάω

Καθήκον και χρέος μου είναι να μιλάω

Σας σιχαθήκαμε όλους, σαπίσατε την κοινωνία

Δώστε μας μια ευκαιρία

Όχι από μια διμοιρία

Η φτώχεια γεννάει θηρία

Στον δρόμο για τη σωτηρία

Αυτό είναι διαμαρτυρία

Ζήτω η Ελευθερία


{Outro}

Ένα καλύτερο αύριο, ένα καλύτερο αύριο

Ένα καλύτερο αύριο, θέλουμε ένα καλύτερο αύριο

Ένα καλύτερο αύριο, ένα καλύτερο αύριο

Ένα καλύτερο αύριο, θέλουμε ένα καλύτερο αύριο 


 

Κυριακή, Μαΐου 30, 2021

Δεν πα να Γ@μηθείτε όλοι εσείς οι τοξικοί με τα κιλά ... Ήταν και είναι μια Κούκλα ... και μία Survivor !!!

 


Αυτό το τραγούδι το τραγούδησε λίγο μετά την Μεγάλη Κατάθλιψη που πέρασε ... !!!

Respect !!! 


Survivor

[Verse 1]
Seven days and seven nights
You left me on my own
And gave me time to analyze
Why I was hanging on

[Pre-Chorus]
You lock me out
Then come around
Your love would be
The killing kind
No, not this time

[Chorus]
Just call me a survivor
Have to be a fighter
Gonna let you go, let you go
Just call me a survivor
Such a strong desire
Gonna let you go, let you go

[Verse 2]
Ask me for a second chance
How many is that now
If I want to live again
I have to turn you down
[Pre-Chorus]
You lock me out
Then come around

[Chorus]
Just call me a survivor
Have to be a fighter
Gonna let you go, let you go
Just call me a survivor
Such a strong desire
Gonna let you go, let you go

Just call me a survivor
You're beautiful but fire
Gonna let you go, let you go
Just call me a survivor
Such a strong desire
Gonna let it go, let it go

[Bridge]
So many times I was dumb
Ignored the instinct to run
Not happening, baby, no
Not into love suicide
My heart is way too much pride
To let you break me, ohhh

Παρασκευή, Μαρτίου 26, 2021

Αυτή η εικόνα ... στα χρόνια του Κορωνοιού απαγορεύεται ...γιατί παραβιάζει τους κανόνες. Η Αγκαλιά και ο Έρωτας απαγορεύεται ακόμα και σε εικόνες.

 


Αυτή η εικόνα ... στα χρόνια του Κορωνοιού απαγορεύεται ...γιατί παραβιάζει τους κανόνες. Η Αγκαλιά και ο Έρωτας απαγορεύεται ακόμα και σε εικόνες. 

Ακόμα και οι εικόνες που δεν έχουν καθόλου γυμνό ... αρχίζουν και απαγορεύονται ... 

Βόρεια Κορέα το Φβ ... 

Ε κι εγώ το βάζω στο Blog που ακόμα ( Ελπίζω ) επιτρέπεται !!! 



Τετάρτη, Ιανουαρίου 27, 2021

Αν δεν το ξέρετε, υπάρχουν ΚΑΙ Γυναίκες που Βιάζουν Άντρες ... !!!

 


Ξέρω ότι για μια άλλη φορά θα με βρίσουν πολλές ... και θα με πουν Μισογύνη για ακόμα μια φορά ... αλλά δυστυχώς μπροστά σε Αδικία φωνάζω ... και πάω Αντίθετα σε σχέση με τις Μάζες ... 

Επιτέλους άκουσα για Πρώτη Φορά από την Άριελ Κωνσταντινίδη ότι υπάρχουν ΚΑΙ Γυναίκες που Βιάζουν Άντρες ή γενικώς ανθρώπους λόγω εξουσίας ή εκβιασμού !!! 

Για να κάνω αυτή την Ανάρτηση, έγραψα στο Google για να βάλω την ανάλογη φωτό "Βία από Γυναίκες" ... και προς έκπληξή μου δεν έβγαλε ΚΑΜΙΑ φωτό που να ασκεί βία μια γυναίκα σε έναν άντρα ... Και ευτυχώς θυμόμουν την αντίστοιχη ταινία και έβαλα την αντίστοιχη φωτό. 


Έχω ζήσει ... και όλοι μας έχουμε ζήσει αντίστοιχες φάσεις που επιτέλους βγαίνει στην Επιφάνεια κάποιο κακό που γινόταν για χρόνια και έμενε στον Πυθμένα. Αλλά μαζί με αυτό έχω ζήσει Δυστυχώς και την Κατάχρηση μέχρι σε σημείο που η Αλήθεια να Αλλοιώνεται και να Εκφυλίζεται ! Γιατί στα χέρια ή στο στόμα κάποιου αυτή η Αλήθεια φαντάζει σαν ένα γεμάτο όπλο στα χέρια ενός επικίνδυνου ανθρώπου ή ακόμα και στα αθώα χέρια ενός μικρού παιδιού ! Αυτή η Αλήθεια ... γίνεται πολύ Επικίνδυνη.

Προσωπικά έχω ζήσει κι εγώ Ψυχολογικό βιασμό και πρώτα από Γυναίκα στην πρώτη μου Δουλειά. Θυμάμαι χαρακτηριστικά "Σκασμός", "Τσακίσου και Φέρτο τώρα", "Πάλι λάθος το κανες ρε Άχρηστε?". Η πληρωμή βέβαια ήρθε και όχι αργά ... Όταν παραιτήθηκα μετά από έναν μήνα ... μίλησα γιατί εγώ έχω μάθει να μιλάω ( όπως και να γράφω )... και μετά από λίγο καιρό έμαθα ότι την Ξινή Κακίστρο την Απέλυσαν. Γιατί βέβαια δεν ήμουν και ο πρώτος που είχε παράπονα ... αλλά ένας από τους πολλούς !!! Μίλησα όμως αμέσως ... Δεν Σώπασα.

Ακόμα θυμάμαι όταν έπεσε και Θύμα λάσπης και ψεύδους. Όταν μια μαθήτριά μου είπε στην Συμμαθήτριές της ότι της την Έπεσα. Ευτυχώς όμως ... μέχρι να γίνει το επόμενο μάθημα και επειδή όλες με συμπαθούσαν πολύ στρίμωξαν το βλαμμένο κοριτσόπουλο που δεν είχε ιδέα από ζωή ... και ανακάλυψαν ότι όχι απλώς δεν έγινε αυτό που αρχικά έλεγε ... αλλά τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά και αμέσως την απέκλεισαν από την παρέα... ως την Συκοφάντρια που απλά ήθελε λόγω πολλών κόμπλεξ της να πει μια ψευδή ιστορία. Και Ευτυχώς δεν έζησα το απαξιωτικό βλέμμα των Μαθητριών και το Κουτσομπολιό που συμβαίνει συνήθως μετά από ένα τέτοιο γεγονός μέχρι να βγει η Αλήθεια στον Αέρα.

Έζησα και άλλη βία από πρώην τάχα φίλο και πρώην συμμαθητή για χρόνια. Είχα κι εγώ προβλήματα με το στομάχι και διάφορα ψυχογενή προβλήματα. Εκεί θα μου πει κάποιος ... "Γιατί δεν μίλησες" ... Μίλησα και μάλιστα αμέσως ... αλλά ήξερα πριν πάω στον Δ/ντη μου να πω τι συμβαίνει ότι δεν θα είχα ανάλογης προστατευτικής αντίδρασης. "Αν δεν μπορείς ... ε πήγαινε στον Χάρη ... και κάνε Παράπονο" ... μου είπε. Έτσι κατάλαβα ότι ήταν πολύ σίγουρος ότι αν πάω στον Δ/ντη να τα πω ... μάλλον μπελά θα έβρισκα παρά δίκιο. Και έτσι έγινε περίπου ... αλλά Πάλι Μίλησα. Δεν αντέχω να μην μιλάω και γι αυτό τόσα χρόνια τα βγάζω εδώ στο Μπλογκ ή στο Φβ ή όπου Αλλού. 

Δεν μπορώ να ΜΗΝ Μιλάω !!! 

Και ναι. Μου μεινε και μένα κατάλοιπα από εκείνο το 4χρονο ( και συνέχισε και μετά παρόλο που άλλαξα τομέα ) Μπούλινγκ. Πολλές φορές τον βλέπω Αγχωτικά στον Ύπνο μου ... σε διάφορα σενάρια ... που πάντα ξυπνάω με άγχος και ιδρώτα !!! Άσε Μάνα .. δεν κοιμήθηκα καλά ... Πάλι έβλεπα τον Βρ@χίδη στον ύπνο μου ... Και καταλαβαίνει αμέσως .. γιατί ξέρει τι είχα περάσει. 

Αλλά θέλει προσοχή διαχείρισης του θέματος... γιατί λίγο ως πολύ κάποια στιγμή της ζωής μας είχαμε Μπούλινγκ ... και ναι ... ακόμα και από Γυναίκες. Δεν είναι μόνο Αντρικό Σπορ. Μην βλέπουμε γυναίκα και κάνουμε 10 μέτρα πέρα και μετά θα λένε ... ε .. δεν υπάρχουν Άντρες ... και δεν μας την Πέφτουν ...

Ε πως ? Αφού τους έχετε Κατατρομάξει !!!


Τετάρτη, Ιανουαρίου 13, 2021

Απ την Κυβέρνηση του αλεξοΚ@ύλη ... μάθαν παντού ότι Γ@μιόμαστε Ούλοι !!!

 


Αυτό το Αριστούργημα πρέπει να Ακούγεται Συνέχεια ... Συνέχεια ... Κάθε μέρα ... μέχρι να το ακούσουνε ούλοι!!!

Μα Ούλοι!!! 

Κυρία Κεραμέως... Ευλόγησον !!! Κι εγώ σ Αγαπάω ρε Καριόλη !!!

 


Ώρα 11:20 ... Περνάω με το ποδήλατο έξω από το 2ο Δημοτικό σχολείο Βόλου ... και πέτυχα σε διάλειμμα ... Κοιτάω στο προαύλιο μα δω αν τηρούνται τα μέτρα και τι να βλέπω ???... Από τα 50 παιδιά ... ένα με δύο φορούσε την Μάσκα κανονικά ... Τρία με Τέσσερα στο Πηγούνι ... και τα άλλα ούτε που είχαν πάνω τους ... Και αποστάσεις ... μηδαμινές... Είδα 2 παιδάκια να κάθονται σε ένα παγκάκι και να είναι σε απόσταση των 30 εκατοστών και να μιλάνε. Εννοείται χωρίς μάσκα ... 

Κατέβηκα στο κέντρο ... και μετά πήγα από το γραφείο ενός φίλου μου που έχει παιδί σε δημοτικό ... Του λέω "Κάθομαι 2 λεπτά και φεύγω γιατί είσαι υγειονομική βόμβα !!!" και όταν με ρώτησε γιατί του εξιστόρησα αυτό που είδα στο Δημοτικό ...

Ε Ναι ρε Μαλάκα μου λέει ... "Είναι δυνατόν τα παιδάκια να φοράνε Μάσκα ??? Αφού εμείς τους λέμε να ΜΗΝ Φοράνε" ...

Έπαθα Κλακάζ... Αντιλαμβάνομαι ότι για το παιδάκι είναι πολύ πολύ δύσκολο να έχει μια μάσκα μόνιμα και να τρέχει ... αλλά στις συνθήκες που ζούμε .... αν δεν μπορούμε να το τηρήσουμε δεν έχει κανέναν απολύτως νόημα να είναι Ανοιχτά τα Δημοτικά. Δλδ ... οι φωτό και τα ρεπορτάζ που είδαμε στις τηλεοράσεις ήταν Μόνο για την Κάμερα ???

Δεν έχουμε Καμία Σωτηρία ( Σωτήρη μου ) 

Κυρία Κεραμέως... Ευλόγησον !!! και ...

Κι εγώ σ Αγαπάω ρε Καριόλη !!!

Τρίτη, Ιανουαρίου 12, 2021

Ότι μας πούνε οι Επιστήμονες !!! (ποιοι από όλους ??? )

 



Παλιά ... με τον πρώην Κολλητό μου πάλι διαφωνούσαμε πολύ ... αλλά τώρα ... ούτε καν μπορούμε να συμφωνήσουμε έστω και λίγο... 

Αιτία και Αφορμή Σήμερα ... το Εμβόλιο και οι Επιστήμονες ... 

"Και βέβαια θα το κάνω. Ότι μας πούνε οι επιστήμονες ... " είπε ... (ποιοι από όλους ??? )

Και σε άλλες εποχές κάνανε ότι τους λέγανε οι Επιστήμονες ... αλλά είχαμε το Ναγκασάκι και την Χυροσίμα ... είπα ... 

Και τότε φορούσαν Μάσκες ... Και τότε κάνανε Εμβόλια ... 

Και όταν μου είπε "οι Επιστήμονες" .. σκέφτηκα τον Πολάκη και τον Άδωνι ... Είναι σαν να λέει ότι πούνε οι Βουλευτές του Κυνοβουλίου ... !!!

Παρακολουθώ πολλές μέρες τώρα τους "Επιστήμονες", και άλλα λέει ο Ένας ... άλλα λέει ο Άλλος ... Άλλα λέει ο Ένας ... την μία μέρα και άλλα την Άλλη ( Φοράμε Μάσκες ... Δεν φοράμε Μάσκες ... Ανοίγουν τα Σχολεία ... Κλείνουν τα Σχολεία ) που η φράση "Ότι λένε οι Επιστήμονες" ακούγεται ως η Γραφικότερη και η πιο Ουτοπική Έκφραση !

Είμαστε στην φάση του Ότι να ναι ... Αλλάζουν όλα από την μια ώρα στην Άλλη ... και είναι Φυσικό ... αφού αλλάζουν τα Δεδομένα ... Αλλά όχι ότι υπάρχει μια Σταθερή Άποψη ... Είναι όλα στο Φλου Μπάμπη μου !!! Εντελώς Θολά ... Ακατέργαστα και Ότι να Ναι !!! 

Άρα αυτή την στιγμή στην επιχειρηματολογία κάποιου "Ότι μας πούνε οι Επιστήμονες, και αύριο θα πάω να το κάνω ... " η Απάντησή μου δεν μπορεί να είναι άλλη από το "Μπεεεεε" !!! 

Καλό Μπόλι !!!