********* ********************** DSV Blog

Σάββατο, Μαρτίου 28, 2009

Καλή επυτυχία σε όλους τους Μαθητές των Λυκείων






Α. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15/5/2009: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ 18/5/2009: ΒΙΟΛΟΓΙΑ -ΦΥΣΙΚΗ -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ -ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ 20/5/2009: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ (ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΚΛΩΝ)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22/5/2009: ΙΣΤΟΡΙΑ -ΒΙΟΛΟΓΙΑ -ΧΗΜΕΙΑ - ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ -ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ (ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΧΝ/ΓΙΑΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ (ΚΥΚΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ)

ΔΕΥΤΕΡΑ 25/5/2009: ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ -ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ (ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΚΛΩΝ)

ΤΕΤΑΡΤΗ 27/5/2009: ΛΑΤΙΝΙΚΑ -ΧΗΜΕΙΑ -ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ -ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ (ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΧΝ/ΓΙΑΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ (ΚΥΚΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29/5/2009: ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:00 π.μ.. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 07.30 π.μ.. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες.

Προσωπικά εύχομαι καλή τύχη και στους μαθητές μου, Γιάννη και Εύα.

Παρασκευή, Μαρτίου 27, 2009

GO MASSA GOOOOO.......



Πέρυσι το έχασε άδικα....

Φέτος του Α Ν Η Κ Ε Ι !!!

Ευχαριστώ για τα 500 πρώτα κλικ...



Από το Σάββατο 22 Μαρτίου το Blog μου έχει συμπληρώσει 500 επισκέψεις. Γνωρίζω ότι πολλά είναι από τύχη και πολλά από περιέργεια, αλλά έστω και 100 από αυτά να ήταν αναγνώστες νιώθω πολύ ευτυχισμένος.

Έστω και λίγο να σας προβληματίζουν αυτά που γράφω έχω πετύχει κατά πολύ το σκοπό μου. Στόχος μου είναι η καλύτερη και ουσιαστικότερη επικοινωνία με όλους αυτούς που συμφωνούν ότι "Αν σκέφτεσαι κάτι και το γράφεις κάνεις ένα βήμα προς την επικοινωνία".

Σας Ευχαριστώ πολύ.

DSV

Τετάρτη, Μαρτίου 25, 2009

ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟ INTERNET?


Στην πρωτεύουσα των ΗΠΑ, την Ουάσινγκτον, οι γονείς με παιδιά σε σχολική ηλικία δεν αρκούνται στο να συμμετέχουν στο σύλλογο γονέων ή να φτιάχνουν κουλουράκια για τις σχολικές γιορτές. Οργανώνονται μέσω Internet δικτυώνονται και απαιτούν. Κι απ’ ότι φαίνεται, είναι αποτελεσματικοί.

Τον τελευταίο καιρό οι γονείς Online έχουν ανατρέψει πολιτικές βαθμολόγησης, έχουν κριτικάρει τον τρόπο με τον οποίο διδάσκονται τα μαθήματα στα σχολεία της περιοχής τους και έχουν παρέμβει σε πολλά άλλα θέματα, όπως η «χαλαρότητα» των σχολικών προμηθειών.

Παλαιότερα θα έγραφαν επιστολές και θα υπέγραφαν αιτήματα. Τώρα με το Internet είναι ανυπόμονοι και δεν μπορούν να περιμένουν, αφού μπορούν να κάνουν τα ίδια πράγματα γρηγορότερα και εξίσου αποτελεσματικά ηλεκτρονικά.

Για παράδειγμα ένας γονιός που είναι μποτιλιαρισμένος στον αυτοκινητόδρομο μπορεί να προωθήσει E-mail σε άλλους γονείς, να τους οργανώσει ή να υπογράψει μια διαμαρτυρία – όλα υπό ένα BlackBerry.

Ειδικά μετά το 2002, οπότε τα σχολεία στην Αμερική είναι υποχρεωμένα να δημοσιεύουν πληροφορίες για τις επιδόσεις των μαθητών, για την αξιολόγηση των δασκάλων και την ασφάλεια των παιδιών (ακούει κανείς;), οι γονείς έχουν αποκτήσει ισχυρά όπλα : χρησιμοποιούν τα στοιχεία αυτά, τα αναλύουν και κάνουν πίνακες ή γραφικές παραστάσεις για να υποστηρίξουν τα αιτήματά τους.

Από την άλλη πλευρά του λόφου, οι δάσκαλοι είναι μάλλον θορυβημένοι. «Είναι καλό να έχουμε πληροφορημένους και ενεργούς γονείς;», λένε, «πρέπει όμως να είμαστε προσεκτικοί. Το Internet προσφέρεται για παραπληροφόρηση και μία λανθασμένη πληροφορία μπορεί να δοθεί σαν φωτιά σε ξερούς θάμνους». Επειδή η δράση δημιουργεί και αντίδραση έχουν αρχίσει και εκείνοι να χρησιμοποιούν το Internet πιο εντατικά για να ενημερώνουν τους γονείς.

Εδώ υπάρχει και ένα άλλο θέμα. Δεν είναι όλοι οι γονείς καλωδιωμένοι ή ψηφιακά γραμματιζούμενοι. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει γονείς δύο ταχυτήτων, εκείνους που έχουν πρόσβαση στην πληροφόρηση και την χρησιμοποιούν, και εκείνους που δεν έχουν και βρίσκονται αποκλισμένοι από την άλλη πλευρά του ψηφιακού χάσματος.

Αυτά τα θυμήθηκα με αφορμή το «δικό μας» πρόγραμμα για γονείς www.goneis.gr , που τους προσφέρει εκπαίδευση στους υπολογιστές και στο Internet. Από τους 330.000 δικαιούχους θα το παρακολουθήσουν 30.000.

Είναι κι’ αυτό μια αρχή. Ίσως κάποτε μπορέσουν να κάνουν και οι Έλληνες γονείς το ίδιο.

Ram – Μάρτιος 2009

Τι να πω; Με κάτι τέτοια μελαγχολώ. Από την άλλη νιώθω τυχερός που στην περίοδο των σπουδών μου έτυχα τέτοιας εκπαίδευσης. Σπούδασα σε Αμερικάνικο Κολέγιο και στο τέλος κάθε ενότητας βαθμολογούσαμε τον Καθηγητή σε 5 κατηγορίες. Μεταδοτικότητα, Τρόπο προσέγγισης των σπουδαστών, Ίση μεταχείριση των σπουδαστών και άλλες 2 που δεν θυμάμαι. Όσοι θέλανε το κάνανε και ονομαστικά με την υπογραφή τους και το ονοματεπώνυμό τους. Ένας καθηγητής μου είχε ιδιαίτερη αδυναμία και μπορώ να πω ότι το έδειχνε με άκομψο τρόπο. «Δεν χρειάζεται να είσαι Βαλατσός για να περάσεις» έλεγε. Τον χαντακώσανε. Με άριστα το 5 πήρε μέσο όρο 2 και έφυγε από τη σχολή.

Η Αλήθεια είναι ότι στον τομέα «Ίση μεταχείριση» του έβαλα και εγώ 2 ενώ στα άλλα 5. Ο αδερφός μου του έβαλε και Άσσους (Ονομαστικά) γιατί ήταν κι’ αυτός το ίδιο καλός αλλά με τον συγκεκριμένο ένιωθε «ριγμένος». Το ίδιο επίθετο όμως τον μπέρδεψε και νόμιζε ότι εγώ τον χαντάκωσα. Από τότε δεν μου έχει μιλήσει. Δεν κατάλαβα στην αρχή γιατί με κοιτούσε στραβά. Όταν πήγα στην τράπεζα να τον βρω για δουλειά (μετά την αποφοίτηση) που ο ίδιος παλιότερα μου είχε προτείνει, κατάλαβα. «Έχω δουλειά, έλα άλλη μέρα», μου είπε . Τότε σιγουρεύτηκα. Βέβαια δεν πήγα ποτέ. Είναι ακόμα Διευθυντής σε μια από τις μεγαλύτερες τράπεζες. Πολλές φορές έμεινα χωρίς δουλειά. Αλλά είμαι σίγουρος ότι το περιστατικό δεν το έχει ξεχάσει ακόμα. Όταν μας χαιρετούσε, δάκρυσε λέγοντας «Είναι το πρώτο περιστατικό στα χρόνια της Καριέρας μου».Και ήταν από τους πρώτους καθηγητές από το άνοιγμα της σχολής.

Θέλει προσοχή όταν Αξιολογείς και Αξιολογείσαι!!!

ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ


Καλά, τους τρέλανε ο Μπιλάκος στο συνέδριο Technology Entertainment Design. Ποιος Μπιλάκος; Καλά, τι ποιος Μπιλάκος; Ένας είναι ο Μπιλάκος. Ο Μπιλάκος του Bill and Belinda Gates Foundation.

Οι άλλοι σύνεδροι είχαν μαζευτεί για να μιλήσουν για τους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία επηρεάζει την καθημερινότητά μας και την ψυχαγωγία μας – άρμεγε και κούρευε, δηλαδή. Κάποιοι (μεταξύ άλλων και ο Μπιλ) αναφέρθηκαν και στην τρέχουσα οικονομική κρίση.

Κατά τα φαινόμενα τα επόμενα τρία, τέσσερα ή και πέντε χρόνια θα είναι πιο δύσκολα. Αλλά αυτό που είχε ο Μπιλ κατά νου πραγματικά ήταν να (ξανα)τραβήξει την προσοχή του προηγμένου κόσμου σε προβλήματα που ο υπόλοιπος κόσμος συνεχίζει να αντιμετωπίζει καθημερινά, στο πρόβλημα της ελονοσίας, για παράδειγμα.

Ανακοινώνοντας, λοιπόν, τις πρωτοβουλίες που έχει πάρει το Bill and Belinda Gates Foundation, βγάζει ένα γυάλινο βαζάκι και το ακουμπάει στο τραπέζι μπροστά του. Σχολιάζοντας ότι τα κεφάλαια που ξοδεύονται για την εύρεση μιας θεραπείας για την τριχόπτωση είναι περισσότερα από εκείνα που ξοδεύονται για την καταπολέμηση της ελονοσίας, στρέφεται προς το προβληματισμένο κοινό και τους ρωτάει : «Πως αντιμετωπίζεις μια θανατηφόρο ασθένεια που αντιμετωπίζεται με κουνούπια;».

Χωρίς να περιμένει απάντηση βγάζει το καπάκι από το γυάλινο βαζάκι και αφήνει να βγουν από μέσα καμιά δεκαριά χαμογελαστά (υποθέτω) κουνούπια. Συγκρατημένη ανησυχία στο ακροατήριο, καθώς η σκηνή θυμίζει λίγο τους «Δώδεκα Πιθήκους» με τον Μπρους Γουίλις, και ο Μπιλάκος μας, χωρίς να προβληματιστεί καθόλου ολοκληρώνει την παρουσίασή του.

«Τέτοιες εμπειρίες δεν θα έπρεπε να είναι αποκλειστικότητα των φτωχών ανθρώπων».

Ram – Μάρτιος 2009

Έχω κάνει και εγώ πολλές παρουσιάσεις, αλλά αυτή με ξεπερνά. Γι αυτό έγινε αυτό που έγινε και έφτασε τη Microsoft τόσο ψηλά. Βέβαια το έκανε όντας ο Μεγάλος Bill Gates και ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου τα τελευταία χρόνια. Αν ήταν ένας άσημος σύνεδρος που θέλει να τραβήξει την προσοχή του κοινού, θα τον παίρνανε 2-3 φουσκωτοί και μάλλον θα ήταν ακόμη σε κάποιο κελί ψυχιατρικής κλινικής.

Στις μέρες μας η εξυπνάδα και η ικανότητα περιθωριοποιείται όλο και περισσότερο.

Η Λαμογιά κυβερνά.