********* ********************** DSV Blog: ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Οι Σταγόνες προκαλούν συμπτώματα ... Ακατάσχετης Υγρασίας στον Γυναικείο Πληθυσμό...

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 25, 2010

ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Οι Σταγόνες προκαλούν συμπτώματα ... Ακατάσχετης Υγρασίας στον Γυναικείο Πληθυσμό...




Καλημέρα....




Εδώ δεν βρέχει... (έτοιμος είναι)... αλλά επειδή ακούω Συνέχεια για Βροχή.... είπα να βάλω σχετικό τραγούδι για πρωί.












Πρόβλεψη : Θα έχουμε πολύ Sex σήμερα. Οι Γυναίκες αν δουν Σταγόνες... Υγραίνονται Επικίνδυνα... !!!

Τσεκαρισμένο !!!

Αρσενικά.... ΠΡΟΣΟΧΗ !!!





Βροχή μου

Στίχοι: Χρήστος Θηβαίος
Μουσική: Χρήστος Θηβαίος
Πρώτη εκτέλεση: Χρήστος Θηβαίος & Ελένη Τσαλιγοπούλου ( Ντουέτο )


Βρέχει κι εγώ τυλίχτηκα
σ' αυτή την αγκαλιά
στα σκουριασμένα σύννεφα στα φύλλα
στης βρεγμένης γης τη μυρωδιά

Ας ήτανε να πνιγώ σαν μια σταγόνα
μέσα στα χείλια σου εγώ
βροχή μου σκέπασε αυτή τη γωνιά
τούτο το σώμα που διψά

Βρέχει και στους καταυλισμούς
χορεύουν τα παιδιά
στάζει ο θεός στις προσευχές στο ντέφι
στις καρδιές στα πόδια τα γυμνά

Ας ήτανε να πνιγώ σαν μια σταγόνα
μέσα στα χείλια σου εγώ
βροχή μου σκέπασε αυτή τη γωνιά
τούτο το σώμα που διψά

Ήρθες βροχή μου κι άλλαξες
το δρόμο και το νου
και βούλιαξε το βήμα μου ποτάμι
κι άθελά μου με τραβάς αλλού

Ας ήτανε να πνιγώ σαν μια σταγόνα
μέσα στα χείλια σου εγώ
βροχή μου σκέπασε αυτή τη γωνιά
τούτο το σώμα που διψά



Bookmark and Share




Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

Δεν υπάρχουν σχόλια: