********* ********************** DSV Blog: Να Περνάω ΕΓΩ και η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ καλά ... και δεν πάει να Καεί το Σύμπαν ...

Σάββατο, Ιουνίου 16, 2012

Να Περνάω ΕΓΩ και η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ καλά ... και δεν πάει να Καεί το Σύμπαν ...





Μόλις πριν από λίγο ... έλαβα αυτό το μήνυμα ... Όχι ότι δεν το περίμενα κιόλας ... αλλά δεν με ευχαρίστησε .... Αλλά με απογοήτευσε ... Ευτυχώς ... είμαι Συνηθισμένος ... από τέτοια ... !!! 

"exw ma8ei na pernaw kala sthn zwh mou afhnontas katastaseis kai provlhmata pisw......provlhmata kai katastaseis ta opoia den me apasxoloun....." 

Κάποιος κάποτε ... μου είχε πει το ιστορικό που είναι και τίτλος της ανάρτησης ... και τώρα του έχουν κόψει μαζί με την Γυναίκα του ... 1000 € τον μήνα ... και το κοριτσάκι που ήταν μαθημένο να μην του λένε όχι ρωτάει αθώα " Μαμά ... είμαστε φτωχοί τώρα ??? " 

Και μετά ρωτάμε πως ήρθαμε Εδώ ??? Πως φτάσαμε στην Κατάσταση που φτάσαμε ???

Γιατί ... υπήρχε και κάποιος που τον ένοιαζε κάτι πέρα από τον Κώλο του και κοιτούσε τον διπλανό του ??? ( υπήρχαν και υπάρχουν ... αλλά ήταν τόσο λίγοι ... που δεν επαρκούσαν με τίποτα ... για να μην κατρακυλήσουμε στον Γκρεμό )

Ρε ... του λεγα του Κάποιου ... του εμπνευστή του τίτλου ... Αν καεί όλο το Δάσος ... και γλυτώσει ΜΟΝΟ το Δικό σου Δέντρο ... από Καταπράσινο που θα είναι μετά την φωτιά ... θα γίνει και αυτό κατάμαυρο μετά από μέρες ...

Γιατί, μπορεί να μην κάηκε ... αλλά θα σαπίσει ... και θα πέσει μαζί με τα άλλα ...

Ελπίζω να με θυμάται τώρα ... αλλά Μπααα δεν είμαι τόσο αισιόδοξος ...

Εδώ ακόμα και στις μέρες μας ... υπάρχουν άνθρωποι που γράφουν τα μηνύματα όπως το πάνω με τα Greeklish που έβαλα ...

Και μετά ... που να ελπίζεις ???


( Το συχαίνομαι το τραγούδι που θα βάλω ... αλλά Ταιριάζει Απόλυτα με την Ανάρτηση ... και με το μήνυμα των Greeklish ... ) 







ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ... ΨΕΜΜΑΤΑ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: