********* ********************** DSV Blog: Χαιρετώ προς το Παρόν ...

Κυριακή, Ιουνίου 10, 2012

Χαιρετώ προς το Παρόν ...

Το πήρα απόφαση ...

Θα κάνω Απενεργοποίηση ... Δεν πάει άλλο ...

Άσε που έχουν Σαλτάρει όλοι ... και πιο πολύ ίσως εγώ ... αλλά πάνω που είχα κάνει μία καλή Απεξάρτηση .... τώρα με τις εκλογές ... ξανακόλλησα ...

Και δεν μπορώ άλλο σε αυτή την καρέκλα ... Και όχι μόνο αυτό... πάλι στον Υπολογιστή θα είμαι ... μιας και αυτή είναι η ειδικότητά μου και η ασχολία μου ... αλλά έλεος ... Παρασύρομαι ...

Ούτε σήμερα πήγα για μπάνιο ... Έπιασα την Κουβέντα με κανά 2 ... και μετά βαρέθηκα ...

Και κάνω την ανάρτηση για να την δούνε κάποιοι ... γιατί κάθε φορά που κάνω Απενεργοποίηση ... οι μισοί νομίζουν ότι τους Blockαρα ... Έχω και κακό όνομα .... και το πιστεύουν εύκολα ...

Όσοι με χρειαστούν κάτι ... μπορούν από εδώ να μου στείλουν και σε σχόλιο ... και σε mail ... dimitrisvalatsos@gmail.com ... και εδώ .... https://www.facebook.com/DSVSVAL

Ελπίζω να κρατήσω μερικές μέρες ... Μέχρι τις Εκλογές καλά θα ήτανε ... και μετά πάλι ...

Αλλά ... αν κρατήσω καμιά μέρα μόνο ... είμαι ξεφτίλας ...

Χαιρετώ ...