********* ********************** DSV Blog: Στα Προσωπικά μου Προφίλ Μπλογκς .. Σελίδες .. στο Σπίτι μου δεν θέλω Επεμβάσεις !!!

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 24, 2018

Στα Προσωπικά μου Προφίλ Μπλογκς .. Σελίδες .. στο Σπίτι μου δεν θέλω Επεμβάσεις !!!



Σ Ευχαριστώ Σπυριδούλα !
Παρακαλω
Να σαι καλά !
9:06 Μ.Μ.

Γιατι το κανεις αυτο;

Σου έκανα κάτι και δεν το ξέρω ... 

Πρόσεξε τι θα μου πεις ... 

Στα Προσωπικά μου Προφίλ Μπλογκς .. Σελίδες .. στο Σπίτι μου δεν θέλω Επεμβάσεις.
Ποιο Λοιπόν ?

Σου έκανα κάτι και δεν το ξέρω ... ???


Χαλαρωσε απλα ανεβαζεις καποιες φωτο

Και εσένα τι σε νοιάζει ?
Δικές σου είναι ?
Και μην μου ξαναπείς Χαλάρωσε.
Ξέρεις να πιάνει ποτέ το Χαλάρωσε ?

Και σε μενα μιλας καλυτερα δεν σου ειπα κατι θα σου αρεσε και εσενα να σε κανουν ρεζιλι

Ναι θα μου άρεσε.
Αν έβαζα παντού την φωτό μου θα γινόμουν από μόνος μου.
Μην το συνεχίζεις γιατί θα πάθεις τα ίδια.

Α καλα δεν πας καλα με απειλεις

Φύγε Καχεκτικό Ανωρεξικό !
Κάντην !

Δεν υπάρχουν σχόλια: