********* ********************** DSV Blog: Χρόνος Αδιαφορίας ??? 3 Λεπτά !!! ...

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 28, 2018

Χρόνος Αδιαφορίας ??? 3 Λεπτά !!! ...



Ευχαριστώ Κωνσταντίνα !

και γω σας ευχαριστώ πολύ για την φιλιά σας
Χα ... Θα δείξει !


Βλέπω Εικόνες ... Εγώ έιαμι Αγνωστικιστής !!!
Αν και πολύ Χριστιανός ... αλλα΄όχι Θρήσκος.

κοίτα ότι και να είσαι ότι και  α
να πιστεύεις εμένα δεν με πειράζει.
καλός και ευγενικός φίλος να είσαι.
σεβομαι πάντα την διαφορετικό τη τα του άλλου.

Πάντα είμαι καλό και ευγενικός.

Εντάξει τότε.
Αλλα΄ποτέ 2 άνθρωποι τα επίθετα δεν τα ορίζουν με την ίδια επεξήγηση.
Κατάλαβα.
Είστε Αυστηρή.
Επειδή μάλλον θα είστε και Παντρεμένη και δεν το είδα ... Αν είστε να μου το πείτε.

Ναι με τον εαυτό μου και ξεκάθαρη με τους αλλους
Ναι είμαι

Το Κατάλαβα από τον τρόπο σας.
Να το γράφετε όμως για να μην σας κάνουμε αίτημα.
Δεν θέλουμε να μας βάζετε χέρι !

α γι αυτό που κάνατε αίτημα?
Τώρα που το γνωρίζετε είναι επιλογή σας.

Δική σας είναι.
Εγώ είμαι Ελεύθερος.
Δεν κάνω αιτήματα σε Παντρεμένες.
Με εσάς δεν ήξερα.
Τώρα διορθώστε το εσείς !!!

Τώρα που το ξέρετε βγείτε μόνο σας.
Εγώ δεν διαγράφω κανέναν

Ναι καλά ... Με το πρώτο χυδαίο που θα σας γράψω θα σας πω εγώ αν με διαγράψετε ή όχι !
Σας ξέρω Εσάς !

Σας είπα θα πρέπει να σέβεστε.
Αν δεν σέβεστε θα αδιάφορησω

Κι αν αδιαφορήσετε .. πόσο πολύ θα βάλω τα κλάμματα !!!
Ο Καθένας θεωρεί Σεβασμό άλλο από τον άλλον.

ακόμα καλύτερα για μένα. Με διευκολυνετε

Σιγά ρε Παρθένα με τα Βυζιά φόρα παρτίδα.
Μη με προκαλείτε !

αλητεία φουλ βλέπω μπράβο.

Κι εγώ βλέπω Βυζιά φουλ !!!
Και παρακάλια για κοίταγμα.


================================================

Και Μπλοκ !!!

Χρόνος Αδιαφορίας ??? 3 Λεπτά !!!

Τις ξέρω καλά τις Παντρεμένες !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: