********* ********************** DSV Blog: Τις Ειλικρινείς που λένε Αλήθεια τις Αγαπάω !! Προειδοποιώ ... Όποια με Κοροιδεύει και μου λέει Ψέμματα ή το παίζει Παρθένα με τα Βυζιά όλα Φόρα Παρτίδα ... θα πηγαίνει αυτομάτως στα Μανταλάκια !!!

Παρασκευή, Οκτωβρίου 05, 2018

Τις Ειλικρινείς που λένε Αλήθεια τις Αγαπάω !! Προειδοποιώ ... Όποια με Κοροιδεύει και μου λέει Ψέμματα ή το παίζει Παρθένα με τα Βυζιά όλα Φόρα Παρτίδα ... θα πηγαίνει αυτομάτως στα Μανταλάκια !!!



@ Εσένα με αυτή την Φάτσα θα σε Ερωτευτώ ...
Και δεν θα φταίω στο Λέω.
Να την βγάλεις αυτή την Σάρα Πέιλιν φωτό και να βάλεις μια πιο Νόρμαλ και Γήινη.
Αυτή είναι για Μοντέλα !

Αυτή είμαι


Όχι .. Δεν είσαι έτσι ...
Εϊδα τις φωτό ...
Αυτή είναι ή 10 χρόνια και 15 πίσω .. ή με 10 φίλτρα !
Να είμαστε Ειλικρινείς μεταξύ μας.
Εκεί που δεν γελάς και σχολίασα είσαι όπως τώρα !
Λάθος κάνεις

Κι εγώ δεν είμαι αυτός της φωτό.



Η Φωτό είναι 18 χρόνια πίσω.



Τώρα είμαι έτσι
Οχι
Απλά μοιάζω Αρκετά !
Ααα Μπότοξ ?
Οκ !
Τι λες μωρέ
Δε το έχω ανάγκη
Σε γάμο πήγαινα και βάφτηκα

Και αυτή ποια είναι ?



Αυτή είναι 7 χρόνια πριν

7 χρόνια πριν ... και τώρα φαίνεσαι 20 χρόνια πριν ???
Οκ !
Δεν το συνεχίζω.
Οκ κανένα πρόβλημα
Δεν έχω ανάγκη να πείσω κανένα

KAI ΜΠΛΟΚ από Εκείνη μόλις αποκάλυψα το Ψέμα της !!!






Δεν υπάρχουν σχόλια: