********* ********************** DSV Blog: Αρα η Διαγραφή ... Διαγράφεται !!! ...

Δευτέρα, Οκτωβρίου 01, 2018

Αρα η Διαγραφή ... Διαγράφεται !!! ...



Ευχαριστώ Γιάννα ...

Έχω μπερδευτεί με τις φωτό ...

Είσαι τόσο Μικρούλα όσο φαίνεται ???
Τώρα το είδα ...

84 ...

Μικρούλα είσαι Ναι.
Ναι
Χμμμ στην Μπερδύτηκα από την προφίλ φωτό.
Τώρα τι να κάνω ?

Αν θες .. διέγραψέ με.
Εδώ π.χ. φαίνεσαι και αρκετά παραπάνω .. και μπερδεύτηκα ...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=793302747388683&set=t.100001268958758&type=3&theater



Ναι μου το ειπαν και αλλοι για αυτη τη φωτο
Εμ είδες ?

Εγώ φοβήθηκα μήπως είσαι και ανήλικη ...

24 χρόνων έχω αρκετές φβ-φρεντς ...

Ε 24 χρόνων κάποια είναι Κανονική Γυναίκα.
Οχι τα εχω τα χρονια μου
6:06 Μ.Μ.
24 δεν είσαι ???
8:29 Μ.Μ.
34
Τι λες καλέ .. Μοιάζεις 18.
Ειμαι οντως 34
Οκ Μικροδείχνεις !!!
Αν και από Καμπύλες ... οκ ... δεν φαίνεσαι τόσο Μικρή !!!
Αρα η Διαγραφή ... Διαγράφεται !!!
Δεν εχω προβλημα
Τι δεν έχεις πρόβλημα ?

Οκ .. Αν θες διαγραφή ... σου κάνω δεν πιέζω κανέναν εγώ.
Το έκανα.
Σε Απάλλαξα.
Δεν με ενοχλει εμενα γιατι να σε διαγραψω
Το "Δεν έχω Πρόβλημα" σημαίνει Αντε Φύγε από εδώ πέρα ...

Εμένα όχι μόνο δεν με ενοχλεί ... αλλά μ αρέσει κιόλας.

Το Δεν με Ενοχλεί εμένα Δεν μου αρέσει !
Για να καταλάβεις ...
Είδα φωτό ... που μου άρεσες ...
Δεν θέλω απλά να σε έχω φβ-φρεντ .. επειδή δεν σε Ενοχλεί.

Και Φυσικά .. .ΜΠΛΟΚ του Φόβου ...

Να δούμε πόσες Βολιώτισσες θα φοβηθούν την Ειλικρίνεια !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: