********* ********************** DSV Blog: Όταν γράφω ότι είμαι σαν τον Κουασιμόδο ... δεν με Πιστεύετε !!!

Πέμπτη, Απριλίου 11, 2019

Όταν γράφω ότι είμαι σαν τον Κουασιμόδο ... δεν με Πιστεύετε !!!



Μου είπαν στο Νοσοκομείο ότι πρέπει να το ανοίξουν το απόστημα γιατί έχει φτάσει μέχρι το μάτι ... αλλά ήμουνα μετά το γυμναστήριο μούσκεμα ... καταβεβλημένος ... και ίσα που άντεξα τον πόνο από τις 4 ενέσεις που μου κάνανε ...

Μόλις άκουσα ... την νοσοκόμα να ρωτάει "Να φέρω Σωληνάκια ... ράματα ... " και μαλακίες ... σηκώθηκα και είπα .. Ωπππ .. είπαμε να κάνουμε μια μικρή επέμβαση ... αλλά για χειρουργείο κανονικό πως ??? Είμαι Έτοιμος ??? Εσείς μου είπατε για μία απλή επεμβασουλα και εδώ μόνο που δεν κάνω μεταμόσχευση .. σκέφτηκα ... αλλά δεν το είπα στον γιατρό που άρχισε να με ειρωνεύεται ... και να μου λέει ... "Εγώ καφέδες πίνω ... Αν φύγεις χωρίς να στο ανοίξω .. πάλι καφέ θα πιω ... " ... Και είπα .. Φεύγω .. !!! Και μου έδωσαν αντιβίωση ... !!!

Έτσι μου είχαν κάνει με την Χολή ! Θέλαν να με χειρουργήσουν όταν ήταν σε Έξαρση και πονούσε ... Δεν δέχτηκα .. Υπέγραψα ... και πήγα στο σπίτι μου .. Πήρα Αντιβίωση .. ξεπρήστηκε ... και η επέμβαση 2 μήνες μετά έγινε ΠΟΛΥ πιο Εύκολα .. αφού μειώθηκε η Φλεγμονή ...

Ξέρω .. Παίρνω ρίσκα και μπορεί ακόμα να χάσω και το μάτι μου ή να καταπιώ το πύον και να πάθω κάτι ... αλλά εντάξει ... Μπορεί και να με πατήσει και λεωφορείο ... !!!

Οι γιατροί λένε Μαγκιές πάντα .. και μας Αντιμετωπίζουν ΟΛΟΥΣ σαν βλαμμένους και το παίζουν Αυθεντία ... αλλά μόλις τους αντιμετωπίσεις ... βάζουνε την Ουρά στα σκέλια ... και σε αντιμετωπίζουν ΠΙΟ Ανθρώπινα ...

https://dsvsval.blogspot.com/2014/08/blog-post_21.html?fbclid=IwAR2JdxvpDd1AKpRMELVjggjVARHh4fF71vc5hX8hEunXedJY-Vwxf1-J8PE 

Οι φωτό είναι τωρινές ... Ξέρω .. είμαι μεγάλο το πρήξιμο ...

Ε ... αν με χάσετε και δεν με βλέπετε στο φβ ... χμμμμ ... τότε μπορεί να είμαι και Τέζα !!!

 ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: