********* ********************** DSV Blog: Δεν υπάρχει χειρότερο ... από Ξερόλα "Επαγγελματία" ... που νομίζει ότι είναι Αυθεντία !!!

Τρίτη, Απριλίου 09, 2019

Δεν υπάρχει χειρότερο ... από Ξερόλα "Επαγγελματία" ... που νομίζει ότι είναι Αυθεντία !!!



Μετά από 10 χρόνια που είχα να πιάσω ρακέτα ... πήγα στα γήπεδα τένις που μέχρι τα 18 μου σύχναζα και έχυνα πολύ Ιδρώτα... 

Ρώτησα κάποιον ποιος είναι ο Υπεύθυνος ... και μου έδειξε κάποιον που κάτι μου θύμιζε η Φυσιογνωμία του ... Μετά έμαθα ότι είχαμε την ίδια ηλικία και ήταν στο ίδιο Λύκειο με τον κολλητό μου και πολλούς γνωστούς μου ...

Μετά από ένα τέταρτο με είδε που καθόμουνα στον πάγκο ... και ήρθε να με ρωτήσει αν θέλω κάτι ... Μόλις του είπα ότι ήθελα να ρωτήσω για τα μαθήματα τένις ... και γενικά τι γίνεται με τα γήπεδα και πόσο είναι το κόστος κτλ. "Να τελειώσω, και μετά να τα πούμε???" με ρωτάει Ρητορικά ... "Ναι εννοείται" του απαντάω ... και συνέχισε να κάνει μάθημα με κάποιους αρχάριους ... ΑΝ δεν μπορούσε να μιλήσει μαζί μου όμως ... γιατί με ρώτησε τι θέλω να ρωτήσω ??? Χμμμ...

Περίμενα ένα τέταρτο ... μισή ώρα ... 45 λεπτά .. είπα να φύγω γιατί με έγραψε εντελώς ( Σε κάποιον άλλον που ήθελε να γράψει τον γιό του του μίλησε αμέσως ... Εμένα στο γράψιμο ) ...

Έρχεται μετά από 50 λεπτά ... και του λέω ότι έπαιζα παλιά ... σε σχετικά καλό επίπεδο ... και αν υπάρχει κάποιο τμήμα πιο προχωρημένο από αυτό που εκείνη την ώρα έπαιζε ...

Ο Κύριος όμως Εξυπνάκιας ... ήθελε να με βάλει να πληρώσω από την Αρχή ... γιατί λέει δεν ξέρει αν ξέρω τεχνική ... και αν αν ... και ότι από ότι έχει καταλάβει ... είμαι Αρχάριος !!!

"Πως το κατάλαβες ότι είμαι Αρχάριος???" τον ρώτησα ... "Ε να πριν που είπες ότι θέλω να παίξω λίγο κούνησες το χέρι σου λάθος ... και όχι όπως πιάνουμε την ρακέτα και κάνουμε Ντράιβ" !!!  "Ε και ???" του ανταπαντάω " Μα τώρα δεν παίζουμε ... Μιλάμε ... και το χέρι δεν χρειάζεται να έχει την σωστή κίνηση για να σου πω κάτι !!! Μα είναι Δυνατόν να κατάλαβες πως παίζω με μία κίνηση που έκανα με το χέρι μου ???" τον Ξαναρωτάω ... "ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΩ !!! "

Κατάλαβα αμέσως πόσο Βλάκας και Χαλβάς είναι ... και του λέω .. "οκ άστο τότε, Αφού κατάλαβες ότι είμαι ¨Ασχετος να φύγω ... δεν υπάρχει λόγος να έρθω". Μου άρχισε μετά τα μα μου ... και ότι κατάλαβε τάχα μου ότι έχω πρόβλημα με το πόδι μου και πρέπει να ξεκινήσω με τα εύκολα και παπαριές ...

Δλδ εγώ που έκανα μαθήματα Υπολογιστών ... και έβλεπα μία κοπέλα ( που ήταν εντελώς Αρχάρια ) να γράφει με τα Μεσαία δάχτυλα ( ή αλλιώς Κωλοδάχτυλα ) ... τι θα έπρεπε να καταλάβω ??? Ότι τον Υπολογιστή τον πάει Γ@μιώντας ??? 










Δεν υπάρχουν σχόλια: