********* ********************** DSV Blog: Για μένα το δικό μου Μουντιάλ ... είναι οι Εκλογές !

Τρίτη, Μαΐου 21, 2019

Για μένα το δικό μου Μουντιάλ ... είναι οι Εκλογές !


Ενηλικιώθηκα στην Δεκαετία του 80 ...

Δεκαετία του ΠΑΣΟΚ ... του Ανδρέα ... της ΚεντροΑριστεράς και της Μενόμενης Δεξιάς που Λυσομανούσε για τα χαμένα Φαγοπότια και την Χαμένη Εξουσία που τόσα χρόνια έκαναν ότι Ήθελαν... δίνοντας ψίχουλα στους μη Προνομιούχους !

Ακόμα και το 87 που ήμουνα 3η Λυκείου .. παραλίγο με Νοθεία ( μιλάμε για ΝΔ στο Λύκειο περίπου 70% ... Ε οι περισσότεροι ήταν από τον Αγ. Νικόλαο ... Δλδ το Κολωνάκι του Βόλου ), να μου φάνε την θέση μου στο 15μελές. Ευτυχώς δεν είναι όλοι οι ΝΔτες τόσο Ούνοι και κάποιος πριν τους πάρω το Σκαλπ από την Εξόφθαλμη Λάθος Καταμέτρηση, είπε ... "Ο Βαλατσός είναι Μέσα ... και όχι ο Λ... ¨

Έτσι με 14 ΝΔ ήμουν ο μόνος Ανεξάρτητος ... Μπορεί ο Πατέρας μου να ήταν ο πιο Φανατικός Πασοκος ... αλλά εγώ δεν είχα γραφτεί πουθενά ... και δεν είχα ενταχθεί με κανέναν ... Ούτε Νεολαία του ΠΑΣΟΚ όπως ο ξάδερφος για να τον Χώσουν στο Δημόσιο ( τελικά τον Έχωσε η ΝΔ στα Σκουπίδια ) ... ούτε πουθενά και με κανέναν ...

Για 1η και Μοναδική φορά ... γράφτηκα μέλος στο ΜΕΡΑ25 ... και με Ελπίδα και Δύναμη ... πορεύομαι και για τις Ευρωεκλογές ... αλλά και για τις Βουλευτικές ! Καλά στον Δήμο ... θα Ψηφίσω τον Κολλητό μου τον Αδαμάντιο Γαρμπή που είναι σε παράταξη προσκείμενη στην ΝΔ. Άλλο αυτό ... Αλλά ότι θα ψηφίσω για Πρώτη Φορά ΝΔ ... ε κάπως δεν μου πάει ... αλλά θα το κάνω.

Άρα λοιπόν ... είμαι Βαθιά Πολιτικοποιημένο Άτομο ... και από παιδί ήμουνα Πολιτικό Ον. Μέχρι στιγμής δεν έχω βάλει Υποψηφιότητα ... αλλά είναι στα Σκαριά κι αυτό ...

Έτσι λοιπόν ... το Ενδιαφέρον μου για τα Πολιτικά σε Συνδυασμό με το Αντικείμενό μου ( Αναλυτής Ερευνών Δλδ Ειδικός για τα Γκάλοπ τα Γραφήματα ... και όταν τα βλέπω το πόσο Φτιαχτά είναι Φρίττω ... και Ελπίδα .. δεν έρχεται ), κάνει εξόχως ενδιαφέρον τον καιρό των Εκλογών έως και ένα Μήνα μετά ...

Άρα μέχρι και Όλο τον Νοέμβριο ... θα είμαι Συνεχώς στον Υπολογιστή και θα Παρακολουθώ στενά όλα τα δρώμενα και θα βγάζω Συμπεράσματα !

Το 1ο και για πολλοστή φορά, είναι ότι οι Δημοσκοπήσεις είναι Καραστημένες και γίνονται ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ για να επηρεάσουν την Κοινή γνώμη ... ! Από 15 - 16% η διαφορά τώρα πήγε στο 5 - 6% και θα καταλήξει στο 3 με 4% ... και θα γίνει Ντέρμπυ ! Πόσες φορές δλδ πρέπει να πέσουν έξω ... για να αρχίσουμε να μην τις Πιστεύουμε ? Πόσες φορές πρέπει να λέμε Μπαρούφες για να καταλάβουμε ότι είμαστε Ηλίθιοι και Στημένοι ?

Έτσι το ΜΕΡΑ25 που πριν 2 βδομάδες δεν υπήρχε καν στις Δημοσκοπήσεις τώρα το έχουν φτάσει στο 1,7 και κάθε μέρα όλο και αυξάνεται ! Ξέρετε τι Σημαίνει αυτό ? Ότι το 3% για Ευρωβουλευτή και για να μπει στην Βουλή ... είναι από Πιθανή έως και Σχεδόν Βέβαιη ...

Γι αυτό Αγωνίζομαι ... Γι αυτό θα Προσπαθήσω ... γιατί μόνο ο Βαρουφάκης και όλοι εμείς μπορούμε να γίνουμε Πραγματική Τροχοπέδη στην Παλιακή Δεξιά της ΝΔ ... που γίνεται Άκρα Δεξιά ... αλλά και στην διόγκωση του Ναζισμού στην Ευρώπη ... για να μην έχουμε τα ίδια Φρικιαστικά γεγονότα του 39 με 45 !

Σκεφτείτε ... Αναλογιστείτε ... Θυμηθείτε ... και Ψηφίστε αυτόν που θα φέρει την Ευημερία για ΟΛΟ τον Λαό και όχι για τους Πλούσιους !!!


Καλή Επιτυχία σε Όλους ! 


Δεν υπάρχουν σχόλια: