********* ********************** DSV Blog: Αρε κατακαημένα Γυμνασιόπαιδα και πόσα άλλα ... με τις Καθηγήτριες και τους Καθηγητές που σας τους βάζουν στον Σβέρκο...

Τρίτη, Αυγούστου 20, 2019

Αρε κατακαημένα Γυμνασιόπαιδα και πόσα άλλα ... με τις Καθηγήτριες και τους Καθηγητές που σας τους βάζουν στον Σβέρκο...


Συγνώμη αλλά θα το πω ... Ευχαριστώ καταρχάς για την αποδοχή ... αλλά αν οι μαθητές σας δούνε την φωτό που είδα εγώ στο Ιστορικό με το κόκκινο μαγιό ... νομίζω θα έχετε μεγάλο πρόβλημα ... Μάλλον θα σας κοιτάνε πιο έντονα μετά ... τα Αγόρια !

Και δεν το λέω Καθόλου Αρνητικά !!!




Ποιος σας ειπε κυριε οτι εχω φιλους τους μαθητες στο ιστορικο μου..τι νομιζετε;.οτι ειμαι ανηθικη επειδη εχω φωτογραφηθει με το μαγιο απ τις οικογ.καλοκαιρ.μου διακοπες; κ με ποιο δικαιωμα με παρατηρειτε; ειστε προτυπο ηθικης εσεις κ με προσβαλλετε; επιτοπου σας διαγραφω
Dimitris








Στ @@ μου Π@...

Που και να μην έλεγα ότι δεν είναι για Αρνητικό !




Ντροπη σου!
Dimitris




Ντροπή μου επειδή δεν βγάζω τις Βυζάρες μου όπως εσύ ?







Όχι γιατί Φάτσα Κάρτα είχε ... Καθηγήτρια Φιλολογίας στο Τάδε Γυμνάσιο στο τάδε Πανεπιστήμιο με τάδε και τάδε Αριστεία ...

Ένα κατεβατό ολόκληρο ... και δίπλα τσουπ ... τα Μενταγιόν τα Ωραία !!!

Αρε κατακαημένα Γυμνασιόπαιδα και πόσα άλλα ... με τις Καθηγήτριες και τους Καθηγητές που σας τους βάζουν στον Σβέρκο και βγάζουν όλη την Κομπλεξίλα πάνω σας !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: