********* ********************** DSV Blog: Αφού δεν θέλετε να βλέπουμε τους Κώλους σας ... γιατί τους βάζετε με Κοινοποίηση ???

Τετάρτη, Αυγούστου 21, 2019

Αφού δεν θέλετε να βλέπουμε τους Κώλους σας ... γιατί τους βάζετε με Κοινοποίηση ???





E είναι ολοφάνερο ... Very Sexy ! ( τώρα που είδα αρκετές φωτό )


Με διαγράψατε για το Βέρυ Σέξυ που είπα ? Διαγραφή για ένα Κοπλιμέντο ή για άλλο λόγο ? Γιατί στο τέλος θα τρελαθούμε με τον τρόπο που σκέφυονται οι γυναίκες ... Τις βρίζεις .. Μπλοκ ... Τις μιλάς όμορφα ... Πάλι Μπλοκ ? Τι πρέπει να κάνουμε δλδ ? Να κόψουμε την γλώσσα ??????

Γισ το λογο που κινοπισες τη φωτογραφια μου
Μπορείτε τώρα να καλείτε ο ένας τον άλλο και να βλέπετε πληροφορίες, όπως η Ενεργή κατάσταση, και πότε διαβάσατε τα μηνύματα.

Όχι ... Λες ψέμματα ... Την φωτό την Κοινοποίησα ΜΕΤΑ από την διαγραφή ...

για να καταλάβεις ότι δεν φτάνει η Διαγραφή ... θέλει Μπλοκ ... Αντε .. Τέλιωσέ με Εντελώς.

Μία στο Κεφάλι και οκ ... για ένα Σέξυ !

Πόσο Υποκριτές είμαστε τελικά !

Φιεγραψετηνα τωρα

Με διατάζεις ?

Οχι αλα με πιο δικεομα κινοπισες φωτογραφια μου

Με το δικαίωμα που έγραφε από κάτω .. κάνε Κοινοποίηση .. .Όπως κάνω κοινοποίηση ένα Σκυλάκι ένα γατάκι ή ένα κλεμμένο ποδήλατο

Μάλλον δεν γνωρίζεις τους κανονισμούς του Ιντερνετ !

Κι εγώ μιλάω πάντα Ευγενικά και Ήρεμα.

Αλλά έχεις Ωραία Βυζιά και Κωλάρα !!! Τα καλά να τα λέμε !

Άντρας είμαι ... Τι ... δεν θα τα δω ? Γι αυτό και τα βάζεις ... για να τα δούμε !


Διεωραψετην τωρα

Ούτε σε 19 αιώνες με τον τρόπο μου μου μιλάς ... Δλδ αν δεν την διαγράψω .. τι θα κάνεις ? Θα με βάλεις Φυλακή .. Για βάλε με να δούμε ... Ποιος από τους 2 μας θα μπει.

Ακου εγω ουτε καν μπικα στο προφιλ σου οκ δεν εχεις κανενα δικεομα να κινοπις αλομον φωτο εσι ουτε καν με ρωτησες

Όταν βάζεις φωτό και αφήνεις την κοινοποίηση δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.

Δεν έχω ?

Ποιος το λέει ?
Δεν ξέρεις είπαμε τους κανονισμούς.



ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ... ΔΟΥΛΕΨΕ ΤΟ ΑΙ ΚΙΟΥ ΡΑΔΙΚΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΜΠΛΟΚΑΡΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΧΑΘΗΚΕ Η ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗΗΗΗΗ ...

ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ ... ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑΑΑΑΑ


2 Μέρες μετά .. όχι Απλώς με Ξεμπλοκάρει ... αλλά μου στέλνει και Αίτημα Φιλίας ...

Και Ακολούθησαν τα παρακάτω ... 



Dimitris
Καλά με δουλεύειις ? Είναι δυνατόν να σουθ κάνω αποδοχή ?
Προς τι το αίτημα ?
Μήπως γοιυστάρεις να σε παίζουν σκληρά ? Σε Ερεθίζει αυτό ?






Δεν ψαχνομαι δημητρη

Dimitris



Ναι καλά .... Καμία δεν ψάχνεται και τις έχει φάει όλες ... το Δάχτυλο ... Μετά από Μπλοκ ... να μου κάνεις και αίτημα ... τι είναι αυτό ? Μάλλον σ αρέσουν οι Σκηράδες !

Και επειδή δεν μπορούσε να μου ξανακάνει Μπλοκ επειδή έπρεπε να περάσουν 2 μέρες ... βγαίνει τελείως από το φβ ... Αααχαχαχχαχαχχα Έχετε Πλάκα ρε Τσουλάκια !!! Πολύ Πλάκα !!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: