********* ********************** DSV Blog: Πόσο μ Αρέσουν οι Σέξυ Ντροπαλές Κοπέλες με Κάλτσες ( και Κατσαρά Μαλλιά ... ) Αφιερωμένο !!!

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 02, 2019

Πόσο μ Αρέσουν οι Σέξυ Ντροπαλές Κοπέλες με Κάλτσες ( και Κατσαρά Μαλλιά ... ) Αφιερωμένο !!!


ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑΣ ...

ΑΛΛΟ ΝΤΡΟΠΑΛΗ ... ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΦΟΒΙΣΜΕΝΗ ΜΥΞΟΠΑΡΘΕΝΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ... ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ "γυναικεία" ΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΙΑ !!! 



Χμμμμ Ούτε μία Λέξη ε ? Μάλλον θα μείνουμε Ανενεργοί από ότι το βλέπω ε ... Οκ ... Υπάρχουν και αυτά !!!

Καλημερα! Καλο μηνα!


Α Να... .Υπάρχει Ανθρώπινη Ψυχή τελικά πίσω από το Κρύο Φβ ...
Επίσης !

1
Καλως βρεθήκαμε!

Έπρεπε μα Πιέσω για να μιλήσουμε ?
Μετά μας λέτε Πέφτουλες ... Ε τι να κάνουμε ... ???
Να μείνουμε Ανενεργοί ???

Ετυχε.. Θα επανορθώσω

Πως Τυχαίνει μωρέ γμτ πάντα στις γυναίκες που ή είναι Ντροπαλές .. ή είναι Μαλακισμένες Σνομπ ... 
Τυχαίνει !
Εσένα σε κατατάσω στις Ντροπαλές από τις φωτό κιόλας !

Σωστος

Είδες ? Ξέρω Αφού !
Αλλά είπα να κάνω ακόμα μία προσπάθεια ... για να μην διαγράψω όλα τα Ανενεργά.
Γιατί τα Ανενεργά .. τα Διαγράφω.
Δεν τα Θέλω.

Και παλι σωστος..Αλλα το πρωτο μήνυμα που ελαβα απο σενα, μου φάνηκε πελατειακό,και δεν το πολυεψαξα.. Ειμαι και εξοχη ακομα.

Ε εε... στέλνω ένα Ουδέτερο μνμ στην αρχή τι να κάνω ?
Πελατειακό ? Η Προσωπική μου Σελίδα είναι ... 
Αν σου έλεγα ...
Χαου γιουυ Ντούυυυιιιννν ????
Θα μου απαντούσες δλδ ή θα με Μπλόκαρες κατευθείαν ???
Δεν σας πιάνω πουθενά τις γυναίκες.
Πουθενά !
Κι εγώ στην Εξοχή είμαι ... αλλά όλο τον Χρόνο !
Τυχερός.
👍
1

Γιαυτο σου ειπα δεν το πολυεψαξα..εχεις δικιο.. μπερδεύτηκα..

Ααα Άρα έχω Δίκιο ... 
Θα με Μπλόκαρες !!!
Εμ τι θα μου κανες ? Θα Ανταποκρινόσουν στο Καμάκι και θα έδινες Κακό Μνμ ???
Φτου Φτου Φτου ...
χαχαχαχχαα
Είστε όμως !!
Μα Είστε !!!

Αφου δεν σε μπλοκαρα, τι γκρινιαζεις? Αν ηθελα να μην ασχοληθώ, θα το εκανα..Απλα το αφησα για καποια αλλη στιγμη.

Νομίζεις ότι το μόνο μου θέμα είναι ότι δεν με μπλόκαρες εσύ ???
Αυτό νομίζεις έχω ως μέλλημα και τα λέω ?
Σιγά...
Δεν σε ξέρω καθόλου...
Ας μού κανες.
Γενικά όμως .. Με Απασχολεί !
Γι αυτό και Προσπαθώ μπας και !
Εγώ δλδ είμαι ο Γκρινιάρης ε ???
Ε θα πάω σε Μοναστήρι όπως λέω .. να Ησυχάσουν από μένα και να μην Γκρινιάζω !
👍
1

Τι σου φταίνε οι καλόγεροι? Αστους στην ηρεμια τους..

Εγώ ?
Αυτοί θα μου την Πέφτουν .. γι αυτό και δεν πάω ακόμα.

Εσυ αγαπας της γυναίκες, γιαυτο προσπαθείς να τις καταλάβεις..

Επιτέλουςςς ... Επιτέλουςςς !!!
Μωρέ τις έχω καταλάβει παραπάνω από όσο πρέπει ...
Απλά δεν τις Αντέχω.

Σ αρεσει να βασανίζεται..

Όχι !

Ναι!!!

Το ΣΕΞ μ αρέσει ... αλλιώς θα ήταν ο Χειρότερός μου Εχθρός !!!
Ευνουχισμό Δεν κάνω !
Ακόμα !

Μεσ το παιχνιδι ειναι κι αυτο
Της διεκδίκησης..
Της κατακτησης..

Δεν είναι Μέσα .. Είναι το Μόνο που μας κρατάει και δεν κάνουμε Πόλεμο Άντρες - Γυναίκες !
Εεε εσύ το πας βαθιά.
Εγώ μιλάω για ΣΕΞ !!!
Εκεί που το πας εσύ το χω Κόψει !!!
Χρόνια τώρα.

Σε Τάγκαρα σε ένα Ποστ να καταλάβεις.

Για μενα αυτο αξιζει.. Εμβαθύνω.. Το σεχ ειναι ωραιο οταν υπαρχουν και αισθήματα.. Αλλιώς σε οργασμό φτανω και μονη μου.

Ε τότε Μόνη σου !
Μια Χαρά !
Εσύ το έχεις ξεπεράσει το Δικό μου !
Δεν χρειάζεσαι Μοναστήρι ... 
Αν .. για να κάνουμε Σεξ πρέπει να την Πατρευτούμε τυην Άλλη ... καήκαμε !
Το ΣΕΞ είναι όμορφο Πάντα ... Και με Αισθήματα ακόμα Καλύτερο ... 
Αλλά τα Αισθήματα Αργούν ... Οι Αισθήσεις όχι !
Αυτά μας έχετε κάνει και οι Άντρες ( όχι εγώ ) ... λένε ψέμματα για να κάνουν ΣΕΞ !
Αρα ... Τα θέλετε τα Ψέμματα !

Ναι

Ξέρεις τι μ αρέσει σε σένα και μπορούμε να γίνουμε και καλοί Φβ Φίλοι ???
Ότι είσαι Ειλικρινής.
Δεν μ αρέσουν αυτά που λες ... αλλά λες την Αλήθεια και Respect !
Είσαι τυχερή πάντως.
Εγώ δεν λέω Ψέμματα .. οπότε δεν Κινδυνεύεις !!!
Εννοώ από Διεκδίκηση ... και τέτοια !
Οι Ντροπαλές ... θέλουν Ψέμματα ... 
Δλδ δεν τα θέλουν ... απλώς τους Σοκάρει και τους παγώνει η Ειλικρίνεια !

Νομιζω μπερδεύεις τις ντροπαλες με τις ανοητες

Γουάου ... 
Δεν σε είχα για τόσο Έξυπνη !!!
Αν τις διαχωρίζεις πάω πάσο.
Αφού μωρέ ... πρέπει ο άλλος να έρθει με το ρόπαλο .. αλλιώς δεν κραίνετε !
Γι αυτό το λέω.
Και είπες και για Μόνη σου.
Αν προτιμάς το Μόνη σου επειδή θες Ψέμματα ... ε που να σε κατατάξω ?
Ουπς .... Δυσκολευόμαστε ε ?
Αντε στην Χαρίζω.
Πάω Θάλασσα !
Σε λίγο.

Λες πολλα και βγάζεις και "αβασάνιστα" συμπεράσματα..Αυτο δείχνει ανωριμότητα..

Γουάου ... 
Ναι ε ?
Χιούμορ ... με τίποτα δεν μας πήγε ε ?
Δεν σε βρίζω κι εγώ ... για να δείξω Ωριμότητα !!!
Αλλά αν το ξανακάνεις ... την Γάμησες !
Αφού θες να Πλακωθούμε !
Η μάλλον από τώρα ... 
Ο Ανώριμος σου λέει ότι είσαι Μυξοπαρθένα και όλα αυτά δείχνουν αράχνες στο Αιδοίο ... 
Τώρα ? Ωρίμασα ?
Είδες πως μπορώ κι εγώ να Γαμήσω το Επίπεδο όταν με Προσβάλλεις ????

Δεν ειχα αμφιβολίες..
Και μάλλον δεν ταιριάζει το χιούμορ μας..
Καλη συνέχεια!

Να πας να Γαμηθείς μπας και Στρώσεις ! 

( Εεεεε Πόσο να Αντέξω ... και Μπλοκ για να Ησυχάσω ... ) 

Δεν υπάρχουν σχόλια: