********* ********************** DSV Blog: Ευχηθείτε μου ...για την Κανούρια μου Οθόνη ... ( Ακόμα και σιωπηλά). Οχι με Σκατοψυχιά ! ( Συνέχεια της προηγούμενης Ανάρτησης )

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 07, 2019

Ευχηθείτε μου ...για την Κανούρια μου Οθόνη ... ( Ακόμα και σιωπηλά). Οχι με Σκατοψυχιά ! ( Συνέχεια της προηγούμενης Ανάρτησης )


Μετά από μεγάλη ταλαιπωρία με την Οθόνη μου που κάηκε ... και είχα μια παλιά 14άρα και έβλεπα θολά .. επιτέλους Αγόρασα Κανούρια ... έστω και με Δανεικά Λεφτά ...

Ήταν Προσφορά σχεδόν μισοτιμής και βπάστηκα να την κλείσω ... 24αρα Samsung ... Με 80 ευρώ δεν την βρισκεις ε ? Έκανε πάνω από 150 ... και ευτυχώς την Απέκτησα ..

Και έκανα ένα σωρό δουλειά ... Χθες έκλεισα και ένα Πρότζεκτ ... Δεν κουράζομαι πια .. και ούτε κολλάει συνέχεια ο Υπολογιστής μου λόγω του Conflict με την Κάρτα Γραφικών ...

Από τον Υπολογιστή βλέπω τηλεόραση ... πληρώνω λογαριασμούς ... ΔΟΥΛΕΥΩ και κάνω Κυριολεκτικά τα ΠΑΝΤΑ ... Οπότε μια Οθόνη είναι Απαραίτητη ...

Δεν την έχω μόνο για να μιλάω με Γκόμενες στο Φβ .. όποιος κάποιος Καλοπροαίρετος μου είπε !!!

Ας πούμε λοιπόν Καλορίζικη .. .μην σπάσει και αυτή ( 3 μου έσπασε ο Ραγκούν ) ... και δεν έχω πάλι !!!


Με Καλή Καρδιά ... Όχι με Σκατοψυχιά !!!  ( γιατί πολύ έχω φάει την 2η τον τελευταίο καιρό ... Πολύ !!! )

Δεν υπάρχουν σχόλια: