********* ********************** DSV Blog: Μπορώ να κάνω ότι θέλω στο Δικό ΜΟΥ Blog ??? Δεν το ήξερα ... !!!

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 11, 2019

Μπορώ να κάνω ότι θέλω στο Δικό ΜΟΥ Blog ??? Δεν το ήξερα ... !!!

 



καλημερα σας


Καλημέρα.

μια ερωτηση

τι εισους μπλοκ εχεται

δεν καταλαβα και πολλα

λιγο μπερδεμενο μου φανηκε

Ε τότε το είδος είναι : Μπερδεμένο ! Δεν μ αρέσουν οι Ταμπέλες. Και τα Στερεότυπα και τα Είδη.

ενταξει

αλλα ποιο ειναι το κοινο του;

η ενα μπλοκ γενικου θεματος

Ένα Μπλογκ για Ανθρώπους ! Απλά.

που απευθυνεται;

ενταξει ολοι ανθρωποι ειμαστε δε λεω

τελος παντων

Όχι όλοι ... Ελάχιστοι !

δικαιωμα σας

αν κανεται οτι θελεται

ελαχιστοι

οπως θα επρεπε

Ναι ε ? Μου το Επιτρέπετε ? Να κάνω ότι θέλω ? Ευχαριστώ.

αυτο λεω παραπανω
ετσι και αλλιως
 
Εεε ... και ΜΠΛΟΚ ... γιατί ήθελε Μόνο Κουβεντούλα χωρίς Ουσία και Επιχειρήματα ... Μου το ζητούσε Άλλωστε ... Αντί για Μπλογκ ... μου έγραφε Μπλοκ ... και Μπλοκ και Μπλοκ .. Ε Μπάστα !

Άκου ότι μπορώ να κάνω ότι Θέλω στο Δικό ΜΟΥ Μπλογκ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: