********* ********************** DSV Blog: Καταπληκτικές Εποχές ... Σ Ευχαριστώ Δάσκαλε που μου τις θύμησες !!!

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 03, 2022

Καταπληκτικές Εποχές ... Σ Ευχαριστώ Δάσκαλε που μου τις θύμησες !!!

 


Νιώθω πολύ χαρούμενος που διατηρώ μέσα από εδώ ... επικοινωνία με τον πιο Αγαπημένο μου Δάσκαλο που τον είχαμε Γυμναστή τότε και ήταν ο πιο Αγαπητός όλων ... τον Θανάση Ταλιαδούρο ... 

Μόλις μου έστειλε αυτή την Φωτό ... που είμαι με τον μικρό γιό του ( τότε ) και τον Σηκώνω στην τελευταία φιγούρα στον Αέρα για να τινάξει την φούντα από το τσαρούχι ... 

Δκεπέντε χρο΄νων τότε ... εγώ ήμουν ο πιο μεγάλος και ψωμωμένος ... και ο Μπάμπης ο πιο μικρός ... Εγώ πρώτος στον Τσάμικο ... και ο Μπάμπης τελευταίος ... και βγαίναμε στο τέλος ... συναντιώμαστε ... τον Άρπαζα και με 1 - 2 - 3 ... τον Σήκωνα πολύ ψηλά στον Αέρα για να κάνουμε την Φιγούρα ... 

Αυτή η εκδήλωση έγινε στο ΠΑΡΚ στο 5ο Όροφο και στην πρόβα όταν σήκωνα τον Μπάμπη στον Αέρα έβλεπε όλο το κενό από ψηλά και φοβότανε ... Και στο παρά 5 ... αλλάξαμε όλο το σκηνικό .. καρέκλες τραπέζια μικρόφωνα ... για να γυρίσουμε να βλέπουμε προς τα μέσα ... και να είναι όλα καλά ... 

1985 ... ΠΑΣΟΚ ... Όλα όμορφα και Ωραία ... 

Καταπληκτικές Εποχές ... 

Σ Ευχαριστώ Δάσκαλε που μου τις θύμησες !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: