********* ********************** DSV Blog: Εγώ ... πότε θα γίνω καλός Χριστιανός ??? ... για να μην Εκνευρίζομαι Ιδίως τις μέρες αυτές του Πάσχα ... από την Μεγάλη Εβδομάδα ...

Κυριακή, Απριλίου 24, 2022

Εγώ ... πότε θα γίνω καλός Χριστιανός ??? ... για να μην Εκνευρίζομαι Ιδίως τις μέρες αυτές του Πάσχα ... από την Μεγάλη Εβδομάδα ...


Ήπειρος: Ανάσταση από το απόγευμα, λόγω έλλειψης ιερέων ... 

https://www.koutipandoras.gr/article/ipeiros-anastasi-apo-apogeyma-logo-elleipsis-iereon?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR1xZCQgv_5kfzSdx_z9fxnPrCxVtQ4rwhc3wP-HTc6kMGVc9IahStf3GTI#Echobox=1650780932 


 Έτσι όπως το πάνε ... μπορεί να κάνουν Ανάσταση στο Καπάκι μετά από τον Επιτάφιο για να προλάβουν ... 

Τα 40 .. μπορεί να τα κάνουν σε 52 μέρες επειδή είναι το πάσχα ανάμεσα και το Απαγορεύει ο Λάζαρος ( Ναι το χε γράψει σ ένα Μπλοκάκι ) . Και γενικά ότι Να ναι ... Δεν μετράνε ώρες .. δεν μετράνε μέρες ... Αρκεί να γίνει αυτό που είναι να γίνει και ας γίνει ότου να ναι και ότι να ναι ... 

Τελικά πότε Αναστήθηκε ο Χριστός ? Στις 12 ? Στις 2:30 το μεσημέρι που έχει βγει Φήμη ??? Πότε ??? 

Τι να κάνουμε εμείς ? Α μπε μπα μπλο για να το κάνουμε σωστά όπως το γράψανε πιοι ???? Οι Προφήτες ??? Και ποιοι είναι αυτοί ??? Γιατί είναι Νηστεία 40 Ημερών και γιατί για Συγκεκριμένες τροφές ??? Αυτό ποιος το Όρισε ??? Οι Προφήτες κι αυτό ?

Ο Χριστός γεννήθηκε με Παρθένα Μάνα ? Τι τρώγανε τα Λιοντάρια όσες μέρες κράτησε ο Κατακλυσμός του Νώε μέσα στην Κιβωτό ? Αέρα ???

Που μπορώ να τα βρω αυτά να εξηγούνται ? Είδαμε π.χ. τους πάπυρους από το κατά Μάρκον Ευαγγέλιο ... Από που γράφτηκαν τα Ευαγγέλια ??? Τα είδαν από Παπύρους ... και που είναι αυτοί οι Πάπυροι ??? 

Το Άγιο Φως τι ??? Ζίππο ή Ρόντσον ... ???

Ο Κάιν Σκότωσε τον Άβελ και την Έκανε ... Μετά ? Πως γίνανε οι Υπόλοιποι Άνθρωποι ??? Μόνος του Τεκνοποιήθηκε ??? Ή μήπως έκαναν παιδιά ο Αδάμ και η Εύα ??? Και που είναι??? Τα έχουν γραμμένα στο Ληξιαρχείο ???

Όταν έρχονται κάτι τέτοιες μέρες ... πόσο θυμωμένος είμαι δεν λέγεται ... Και μετά με έχει πρήξει ο Φίλος μου να βρω την ταινία του Σερβετάλη και να την δούμε και μαζί ... Οκ ... κάποια σκηνή που είδα τουλάχιστον αυτά που λέει ... είναι πολύ ωραία και εξηγούνται ... 

Τα Άλλα ... ποιος θα μου τα εξηγήσει Εμένα ??? Πότε θα γίνω εγώ Καλός Χριστιανός ???

Υ.Γ. Ένας Θρήσκος Πανίβλακας πάντως μου δωσε την καλύτερη απάντηση ... Με ρωτάει ... Πιστεύεις στα Θαύματα ? Του λέω Όχι ... Ε αν δεν πιστεύεις δεν μπορώ να στο εξηγήσω ... Και όταν του λέω .. άντε να πω ότι πιστεύω ... 

Ε τότε μου δίνει Απάντηση με Στόμφο και μου λέει ...


Ε η Απάντηση είναι Απλή ... Όλα αυτά ήταν ΘΑΥΜΑΤΑ ... ΘΑΥΜΑΑΑΤΤΑΑΑΑΑ  !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: