********* ********************** DSV Blog: Η Υποκρισία της Κηδείας ... των 40ήμερων ... που τελικά γίνονται 52ήμερα ΛΟΓΩ ότι η Εκκλησία το ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ... και όλο το Θεατρινίστικο Ενδιαφέρον !!!

Παρασκευή, Απριλίου 22, 2022

Η Υποκρισία της Κηδείας ... των 40ήμερων ... που τελικά γίνονται 52ήμερα ΛΟΓΩ ότι η Εκκλησία το ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ... και όλο το Θεατρινίστικο Ενδιαφέρον !!!


Αυτό τον καιρό με τις 100αδες διαδικασίες μετά από ένα Θάνατο ... έχεις εκτός από το να διαχειριστείς τον Χαμό ... και ένα σωρό γραφιοκρατικές διαδικασίες που σε κάνουν Σωματικά και Ψυχικά Κουρέλι ... 

Και έρχονται όλοι οι Φίλοι και ΞΑΦΝΙΚΑ δείχνουν ενδιαφέρον και τρέχουν να βοηθήσουν Τάχα μου και απλά ... απλά ... σε Κοροιδεύουν με την Υποκρισία τους ... 

Αν θες κάτι εδώ είμαι ... Το ξέρω ρε Παπάρα που είσαι ... Σκοπός είναι από Μόνος σου να έρθεις να δεις τι προβλήματα έχω ... και από το μετερίζι σου θα βρεις έστω κάτι να κάνεις ... Έστω δεν μπορείς ... τότε ένα 20άρικο είναι κάτι ... για ένα κεράκι τουλάχιστον ... 

Η Χαμιλοσυνταξιούχα θεία μου μου έδωσε 50 ... και κάναμε μισή ώρα στην πόρτα μέχρι να το πάρω ... Δεν έκανα κάτι για την Μάνα σου γιατί είμαι Ανήμπορη ... Με αυτό το 50άρικο ... κάνε ότι εσύ νομίζεις.

Και όλοι αυτοί του όταν θες είμαι εδώ ... το 20άρικο μπορεί να το ξοδέψουν σε μισή ώρα ... Και σε ένα μήνα να ξοδέψουν για Χαβαλέ και Γούστα 100 20άρικα ... Αλλά ένα ... δεν ...

Γι αυτό όταν σε ρωτάω ρε Παπάρα τι φόρο θα έχω από το σπίτι της Μάνας μου και πόσο γιατί εσύ ασχολείσαι με τα εφοριακά ... μην μου λες πάνε στο Google και πάτα αυτό και αυτό ... 

Πάτα το Εσύ για μένα γαμώ την Αδιαφορία σου γαμώ ... και πες το μου ... Εγώ έχω να χτυπήσω 1000 Google ακόμα ...


Εσύ δεν μπορείς ούτε ένα ???




Δεν υπάρχουν σχόλια: