********* ********************** DSV Blog: Έτσι ... για να δώσω κι εγώ το Μήνυμά μου ως Άντρας ... που έχει φάει με το κουτάλι τις γυναίκες ( εννοώ γνωσιακά ) ... και ξέρει πολλά από την Ψυχολογία τους !!!

Παρασκευή, Ιουλίου 29, 2022

Έτσι ... για να δώσω κι εγώ το Μήνυμά μου ως Άντρας ... που έχει φάει με το κουτάλι τις γυναίκες ( εννοώ γνωσιακά ) ... και ξέρει πολλά από την Ψυχολογία τους !!!

 

Το "Χοντρή Παρουσιάστρια" τελικά της γύρισε πολύ Υπέρ της. Γύρισαν όλα τα φώτα της Δημοσιότητας πάνω της και πολύ πετυχημένα εξέφρασε με πολύ ωραίο τρόπο το Μότο της ότι Μπορεί να είσαι με μερικά κιλά παραπάνω και να είσαι Ευτυχισμένη ΚΑΙ Επιτυχημένη. 

Ναι ... και η Ναταλία με την τόση εμπειρία την "Έχρησε" ως η Παρουσιάστρια της Χρονιάς και θα συμφωνήσω μαζί της αν και δεν παρακολουθώ τις εκπομπές της και γενικά τις εκπομπές της πρωινής ζώνης. 

Ακομπλεξάριστη ... Πανέμορφη ( για τα δικά μου γούστα ) με χιούμορ ... ετοιμόλογη και ταλαντούχα σε κάνει να ξεχνάς ότι προέρχεται από μια πολύ διάσημα μάνα και είναι Αυτόφωτη ! Την Ζηλεύω γιατί εγώ ποτέ δεν κατόρθωσα να συμβιβαστώ με τα κιλά μου και να νιώσω όμορφος και καλά ... κάτι που θα ήθελα πάρα πολύ. Βέβαια δεν μ αρέσει κάποιος με κιλά να αναπαυτεί σε αυτό και να μην προσέχει και να τρώει σαν Βόιδι ... αλλά προσωπικά έχω στερηθεί για χρόνια την Θάλασσα επειδή με χτύπησε ο Γ@μημένος Υποθυροειδισμός και πήρα σε λίγο χρονικό διάστημα πολλά κιλά. Για να ξαναβγώ στην Παραλία έπρεπε να τα χάσω σχεδόν όλα ... τα οποία λόγω Θυροειδή και πολλών άλλων προβλημάτων κατά καιρούς τα παίρνω ... χάνω 10 ... τα ξαναπαίρνω αλλά πλέον κάνω 200 μπάνια τον χρόνο και βγαίνω "σχεδόν" άνετα στην παραλία.

Ναι ... είναι πολύ όμορφο κάποιος-α να περάσει στο κοινό ότι δεν χρειάζεται να είσαι με κοιλιακούς και χωρίς ίχνος κοιταρύτιδα και κώλο λεμόνι για να βγεις να το χαρείς. Μπορείς να το χαρείς όπως και να είσαι αρκεί Πραγματικά να είσαι καλά με τον Εαυτό σου. Και να είσαι πραγματικά καλά ... γιατί πολλές λένε Τα πάχη μου τα κάλλη μου ... αλλά δεν το εννοούνε και από μέσα τις τρώει ... 

Η Δανάη δεν τρώγεται ... Δεν νιώθει Άσχημα ... Νιώθει Όμορφη και Σέξυ και φαίνεται ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ !!! Προσωπικά θα την προτιμούσα από πολλές αδύνατες ... μην πω και όλες. Ναι ... είναι κάποιοι που όταν Πέρνουν κιλά Ομορφαίνουν ... Και όταν είναι Αδύνατοι είναι Άσχημοι. Βρήκα κι εγώ κανα 2 - 3 πυροβολημένες αυτά τα χρόνια που με τα παραπανίσια μου κιλά με θεωρούσαν πιο όμορφο από πριν ... αλλά νταξ ... γέλασα και ... 

Μακάρι να βγαίνουν τέτοια πρότυπα που απενοχοποιούν τα Εμφανισιακά "Ελαττώματα" που έχουν γίνει Ταμπού και έχουν στείλει πολλές κοπέλες στο νοσοκομείο με νευρώσεις και προβλήματα Υγείας ..!!!

Έτσι ... για να δώσω κι εγώ το Μήνυμά μου ως Άντρας ... που έχει φάει με το κουτάλι τις γυναίκες ( εννοώ γνωσιακά ) ... και ξέρει πολλά από την Ψυχολογία τους !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: