********* ********************** DSV Blog: ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΡΕ Κ@ΡΙΟΛΙΑ... ΛΑΜΟΓΙΑ... !!!

Τετάρτη, Οκτωβρίου 12, 2022

ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΡΕ Κ@ΡΙΟΛΙΑ... ΛΑΜΟΓΙΑ... !!!

 


Από παιδί ακόμα ... όποιον έβλεπα Συνέχεια χαμογελαστό ... κρατούσα μικρό καλάθι. Δεν τον εμπιοστεύομουνα με την Καμία. Δεν είχε αυτός προβλήμα στην Ζωή του ??? Όλα είναι καλά και είναι τόσο ευτυχισμένος ??? Όπως γελούσε σε όλες τις φωτό ο Σαπιοδόντης Βιαστής της 12χρονης ??? Ναι ακριβώς ... Αυτοί που είναι πάντα χαμογελαστοί πάντα κάτι κρύβουν ... και συνήθως μεγάλο πόνο. Και αν δεν κρύβουν πόνο είναι από τα Λαμόγια της Κάστας του Βιαστή ... που έχουν κατακλέψει ... έχουν βάλει μέσο για όλα και έχουν βολευτεί για τα καλά ... και έχουν Αδικήσει το Σύμπαν.

Και όλοι λένε ότι είναι καλά ... βγάζουν στο ΦΒ φωτό με τραπέζια από ταβέρνες ... γλέντια και γούστα ... και κανένας δεν είναι Θυμωμένος με όλα αυτά που γίνονται και να πει "ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΡΕ  Κ@ΡΙΟΛΙΑ...  ΛΑΜΟΓΙΑ !!!

Παντως σας το λέω ... Ο κόσμος έξω δεν είναι καλά ... και θα γίνει κανα Μπαμ ... και θα τρέχουμε πάλι. Πήγα πριν λίγο να αφήσω ένα χαρτί στην ύδρευση ... επικαιροποιημένο. Είχα περάσει από μεγάλη ουρά την προηγούμενη εβδομάδα και μου ζήτησαν ένα επικαιροποιημένο χαρτί εκτός αναμονής. Εγώ για να μην ακούσω φωνές από Μαλάκες και Θειες Υστερικές περίμενα στην ουρά που οκ δεν ήταν και μεγάλη ... Έρχεται λοιπόν μια Αλβανόφατσα και μου λέει ... θέλω να πάοΥ στΗ γραφείοΥ ... Του λέω περίμενε ρε παλικάρι εδώ ... είσαι μετά από μένα ... εγώ ένα χαρτί θα αφήσω και θα φύγω δεν θα πέριμένεις ούτε 5 λεπτά.

Δεν του αρκούσε όμως αυτό ... και καθώς βγαίνει άλλη μια Αλβανόφατσα από το Ασανσέρ ... τρέχει τον πιάνει ... κάτι του λέει ... και πάνε από το πίσω πόρτα γράφοντας με έχοντας εγώ προταιρεότητα !!! Πάω κι εγώ από την Πίσω πόρτα ... και βγαίνει ο Αλβανόφατσος που δουλεύει στην Ύδρευση ( Έχουν γεμίσει και τα Δημόσια τώρα ) ... και λέει ... έλα πήγαινε στον τάδε και θα την κάνεις την δουλειά. Πάει να μπει η άλλη Αλβανόφατσα ... και βάζω στο στήθος με μεγάλη αντίσταση το χέρι μου από τον Αγκώνα μέχρι την Παλάμη ... και του λέω ... "Που Πας"??... δεν είσαι μετά από μένα ???"... Νααα...  πετάγεται η Άλλη Α ... και λέει να πρέπει να πάει στην δουλειά και βιάζεται ... και και και ... Γιατί εγώ ξέρεις αν πρέπει να πάω κάπου και βιάζομαι περισσότερο ??? Κι έχω να αφήσω ένα χαρτί και να φύγω ... Δλδ να μην περιμένει μερικά δευτερόλεπτα ... να μπει σφήνα ε ??? Και μου λέει η Υδρευσιακή Αλβαννόφατσα ... "Μην τρελαίνεστε κύριε ... εντάξει δεν έγινε και τίποτα ... " . Τον κοιτάω θυμωμένος μες στα μάτια και του λέω "Όταν πάνε να μου πάρουν τα δικαιωματά μου και να με αντιμετωπίζουν ως Βλάκα ... έγινε και παραέγινε ... Αι κάτσε στην σειρά ... γιατί θα γίνει σκηνικό " ... Αμέσως άλλαξε βλέμμα ... και κοιτούσε αλλού και απομακρύνθηκε σιγοψυθυρίζοντας. Αφήνω λοιπόν το χαρτί σε 3 δευτερόλεπτα ... και πάω να φύγω ... Είχα εξαφανιστεί οι 2 Αλβανόφατσες ... Είχα πάει μάλλον από άλλη πόρτα ... 

Λίγο μετά βρίσκω κάποιον και του λέω "Κύριε.. που είναι η τάδε Οδός ???" ... Γύρισε με κοίταξε και μου είπε ... "όχι στΗν άλλΗν ... στΗν παρακατοΥ" δρόμοΥ ... !!! Στο καπάκι ... Τρία στα Τρία !!! 


Τώρα αν έρθει κάθε Κασιδιάρικο Ναζιστάκι και μου πει ... "Στα λεγα εγώ ότι θα μας καβαλήσουν σε λίγα χρόνια και θα πιάσουν όλα τα πόστα και εμείς θα είμαστε Παρακατιανοί στην Πατρίδα μας ???" εγώ τι να του πω ??? Τι να του πω ??? ... αφού σε αυτό δίκιο έχει ... Τους δίνουμε πάντα τέτοια πατήματα και μετά το φίδι εκεί που ήταν σχεδόν Νεκρό ... ανασηκώνεται και θερειεύει !!! Ευτυχώς που η νέα γενιά των Αλβανών ... ( οι πολύ μικρές Ηλικίες ... το πολύ γυμνάσιο ... γιατί οι άλλες εμποτίστηκαν με την Λαμογιά και την ΑλβανοΜπερίσα τοξικότητα. Αλλά μέχρι τότε ... έξω θα υπάρχει Αλβανία ... που κάνει κουμάντο στην Ελλάδα ... κι εμείς ... όπως ήταν οι Αριστεροί που έκρυβαν τον Ριζοσπάστη κάτω από την Απογευματινή και μέσα στο Σακάκι. 

Να Χαμογελάω κι εγώ συνέχεια σαν τον Βλάκα και το Λαμόγιο ... τον Βιαστή ... τον Κλέφτη Καταχραστή του Δημόσιου χρήματος των φτωχών και των Αδύναμων ... 

Να Χαζογελάω συνέχεια ... ή μερικές φορές να Θυμώνω και να τα κάνω Π@υτάνα Όλα ???


My weakness is dead...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 Υ.Γ. Και για να δείτε ότι δεν μασάω από Αλβανόφατσες και Ελληνάρες ... τα ίδια και χειρότερα έκανε ο Πατέρας μου ... ιδίως όταν ήταν το ΠΑΣΟΚ πάνω ... Και ξέρετε όσοι με διαβάζετε ... τι Λατρεία έχω στον Πατέρα μου ... γιατί εκτός από αυτό ... στα άλλα ήταν Παλικάρι ... Δίκαιος ... και Μαχητής ... Απλά ήθελε να νιώσει και αυτός ότι "Εμείς Είμαστε Πάνω ( το ΠΑΣΟΚ ) και έχουμε ένα λόγο παραπάνω... γιατί τόσα χρόνια η Δεξιά μας είχε στο Βόθρο !!! "





Δεν υπάρχουν σχόλια: