********* ********************** DSV Blog: Ξεπεράσαμε τις 2.000 Αναρτήσεις. Πλέον είμαι Βέβαιος ότι έχω το 1ο Μπλογκ σε Διάρκεια και σε Συγγραφή από όλα τα άλλα στην Ελλάδα ... 2009 - 2023

Τετάρτη, Μαΐου 31, 2023

Ξεπεράσαμε τις 2.000 Αναρτήσεις. Πλέον είμαι Βέβαιος ότι έχω το 1ο Μπλογκ σε Διάρκεια και σε Συγγραφή από όλα τα άλλα στην Ελλάδα ... 2009 - 2023

 2002 Αναρτήσεις ... 478569 Visitors ... και Συνεχίζουμε !!! 


Και όπως φαίνεται Ξεκάθαρα στην παρακάτω φωτό, μας διαβάζουν από ΟΛΟ τον Κόσμο και οι Αναγνώστες είναι Παντού.

Δεν το είχα πάρει χαμπάρι ... Νόμιζα ότι οκ έχω τυχαία Κλικς από παντού αλλά όχι ότι με διαβάζουν με συνέπεια και Τακτικά ... 

Μέχρι που ένας Φίλος, και Αναγνώστης ( Μιλάμε πραγματικά για Φίλο που γνώρισα πριν 2 μήνες αλλά έπαιξε και Συνεχίζει να παίζει Μεγάλο Ρόλο στην Ζωή μου και ιδίως από εδώ και πέρα ) μου είπε ότι με διαβάζει Χρόνια. Και μετά από μια ενδελεχή συνομιλία ανακάλυψα ότι ΟΛΟΙ αυτοί οι Visitors είναι Σταθεροί και με διαβάζουν από Παντού !

ΝΑΙ .. 2002 Αναρτήσεις πλέον ... και προχωράμε ... σε βήματα που ούτε Εμείς τα Πιστεύουμε ... 

Εγώ και ο Συνεργάτης μου ο Γιάννης ( ΙΤ ... και Καθηγητής και αυτός από το 1ο Έτος της Σχολής που γνωριστήκαμε ) ... ετοιμάζουμε Μεγάλα Πράγματα ... και Πολλά ... αλλά Ένα Ένα ... και με την Σειρά !

Είμαστε Σίγουροι ότι θα Συμμετέχετε ... και χρειαζόμαστε την Συμμετοχή σας και την Ενεργή Βοήθειά σας στο Πόνημά μας ... Γιατί ΝΑΙ είναι Πόνημα ... Εργαζόμαστε πάνω από 15 ώρες την Ημέρα ο Καθένας για να φτιάξουμε κάτι .. που ΔΕΝ υπάρχει σε αυτόν τον Βαθμό και σε αυτή την Λειτουργικότητα !!!

Σας Περιμένουμε ... να ανταποκριθείτε στην Πρόσκλησή μας !!! 

Ευχαριστούμε για την Στήριξή σας ΟΛΑ αυτά τα 15 Χρόνια !




Δεν υπάρχουν σχόλια: