********* ********************** DSV Blog: Γιαγιά κλαίει για τα 67 της πρόβατα που πνίγηκαν και δεν έχει στον Ήλιο Μοίρα ...

Τετάρτη, Νοεμβρίου 01, 2023

Γιαγιά κλαίει για τα 67 της πρόβατα που πνίγηκαν και δεν έχει στον Ήλιο Μοίρα ...

Έτσι κλαίω κι εγώ κάθε μέρα ...

Σπάσανε τα Νεύρα μου και κάθε λίγο που συγκινούμαι με κάτι ή που πονάω ... ή που απελπίζομαι .. Κλαίω !!!


Όπως η Καημένη η Γιαγιούλα που έχασε ΟΛΑ τα ζωντανά της το σπίτι της ... Τα ΠΑΝΤΑ !!!


Κουράστηκα ... Πάνε 2 μήνες μέσα στην Υγρασία ... Δεν έχω αλλάξει τα Κρογκς γιατί κάθε μέρα καθαρίζω τα πεζοδρόμια ( όσα με αφήνουν οι Κωλογείτονες) ... και κάθε μέρα Κλαίω κι εγώ... 

Περιμένω τον Ιλ .. να με Ηρεμήσει... και μετράω τις Μέρες.


Οι Αντοχές μου έχουν Σπάσει ... Μόνο η Ιδέα του Αδερφού μου Γιάννη ότι θα έρθει ... μου δίνει Κουράγιο... Ο Κυριάκος με την 10κιλη Τραμιτζάνα λάδι ( όταν του ζήτησα ένα μικρό μπουκαλάκι ... ) και όχι μόνο αυτό ... ΜΟΥ Δώρισε και τα Χρωστούμενα που μου είχε δώσει Άμεσα όταν του ζήτησα. Ο Νικόλας της Αλάσκας με τους 10 Βερεσέ καφέδες ( Σήμερα τα ξεπλήρωσα ΟΛΑ μέχρι Σεντ ... αλλά ξέμεινα πάλι ... Θα βρεθούν ... Ο Θεός δεν με αφήνει ... "Δυστυχώς" ) ... η Βούλα στον Δήμο και το Κοινωνικό Παντοπωλείο που με στήριξε πάρα πολύ για να ξανασταθώ στα πόδια μου ... Ο Άρης ... αν και μου είπε ότι θα ξαναπεράσει αλλά που ... Τρέχει να φτιάξει τις Υποδομές ... 

Θυμάμαι όταν ήρθε και με είδε μέσα στις Λάσπες την εβδομάδα μετά τον Ηλία ... που ήμουνα έτοιμος να καταρεύσω από την 10ήμερη Αυπνία ... μου δωσε το 50άρικο από την Τσέπη του ... και ξέσπασα σε Λυγμούς και μου είπε ... ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ ... Αντε πες στην Γιαγιά τώρα να μην Κλαίει .. Γίνεται ... ???

Δεν ξέρω πόσα χρόνια θα περάσουν για να ξεπεράσω την Απανθρωπιά των "Ανθρώπων" που θα με στήριζαν από τότε που  πέθανε η Μάνα μου και ήμουνα μόνος με Επιδόματα και Άφραγκος ... Εξαφανίστηκαν πριν περάσουν 3 ημέρες .. Πριν Αλέκτωρ λαλήσει 3 .... Δεν ξέρω πότε θα ξεκουραστώ από την 20ώρη εργασία ( 3 ώρες ΜΟΝΟ, έβρεχα το σπίτι μπροστά και πίσω .. Ευτυχώς ο καιρός αλλάζει και το βρέχω μόνο μισή ώρα την Μέρα. ) ...

Το Ψυγείο χάλασε και πήρα ( ΜΕ δανεικά από τον Παντελή ποιον άλλον ??? ) καινούριο και σήμερα Έδωσα την Τελευταία δόση... Το Αυτοκίνητο νεκρό σχεδόν. Έδωσα 100 ευρώ για την Μπαταρία αλλά θέλει επανεκίνηση ο Εγκέφαλος ... Λάδια ... Φιλτροχοάνη και Αλλαγή Ιμάντα Συγχρονισμού... Είχα δώσει τον Αύγουστο 200 για μπουζοκαλώδια και Τακάκια ... και είναι κρίμα να το αφήσω τώρα μετά από τόσα λεφτά που έδωσα. Θέλει ακόμα 150 ευρώ μέσα στο Νερό ... Σύνολο ... Αυτοκίνητο = 450 ... τουλάχιστον ... Και μου λεγε ο άλλος παπάρας ... Ναι ... 1000 ευρώ το εκτιμώ γιατί θέλει 700 ευρώ για βάψιμο ... Να τώρα που το πουλούσα ( Πριν την μεγάλη βροχή ) 2.300 και με έπαιρναν 10 τηλέφωνα την μέρα και με παρακαλούσαν να το δώσω έστω και 2.500 ...

Και οι Βρωμο.. άντε μην πω τίποτα γιατί με τους καλούς μετανάστες δεν έχω τίποτα ... Αλλά αυτοί που έχουν το Πλυντήριο στο Άσυλο και έχουν Πλουτίσει και έχουν Έλληνες Υπαλλήλους, όταν πήγα το αυτοκίνητο με 3 πόντους νερό ... μου ζητούσαν 30 ευρώ για ένα λεπτό που θα κάνανε την Άντληση ... Δεν έχω τελειώσει μ αυτούς ... Θα τους Γ@μήσω ΟΛΟΥΣ όσους εκμεταλεύτηκαν την Ανάγκη μας και πουλούσανε την 6άδα νερό από 1,5 ευρώ ... 5 και 6 Ευρώ. Ένα Ευρώ το μπουκάλι ρε Καθίκια ? Ούτε στην Ακρόπολη δεν το πουλάνε τόσο ... 

Αλλά είπαμε ... Θα σας γ@μήσω ... όπως και η Γιαγιά ... αλλά όχι η ίδια που είναι καλοσυνάτη και δεν έχει την δύναμη να το κάνει ... Αλλά τα Εγγόνια της ... Ο Ένας είναι στρατιωτικός ... Αν ήμουν στην Θέση του ... με Μίλαν θα πήγαινα στο Άσυλο ... Αλλά έχω και εγώ τα δικά μου τόξα και ακόντια.

Πολλά είπα, Έκλαψα ... Τα έβγαλα ... και ελπίζω να κοιμηθώ κάπως ήρεμος γιατί πονάει όλο μου το κορμί από την Υγρασία που είμαι όλη μέρα. Ακόμα και το στρώμα που κοιμάμαι είναι υγρό. Πότε να στεγνώσει ... και που ? Αφού ΟΛΟΣ ο Βόλος είναι Λασπωμένος με Βουνά Λάσπης.

Εδώ θα φανούν ΟΛΟΙ ... Εδώ θα φανούνε οι Άνθρωποι ... και τα τιποτένια Ανθρωπάκια ( που μετά τις εκλογές Κόψανε τα κονδύλια ) ... που δεν θα έχουν Καλό ούτε Μακρύ τέλος ... 

Αργό να έχουνε και Βασανιστικό ... 

Ναι ... Αργό και Βασανιστικό που μας αφήσανε Μόνους μας μέσα στις Λάσπες μας χωρίς ούτε ένα Σεντ βοήθεια και ούτε μία Ποτίστρα του Δήμου ... 

Να τα Ακούει και ο Μπέος αυτά ... να δώσει κανα 2 - 3 μπουνιές παραπάνω γιατί λίγες έχει δώσει ... Πολύ Λίγες !!! 

Υ.Γ. Ο Κύριος που πήγε να την βοηθήσει να δει τι κάνει και της πήγε έναν Τενεκέ Λάδι ... αντί να πει ... έλα καλά είσαι και μη κλαις ... καλύτερα να της έλεγε ... έλα να μου τα πεις τι έχεις και κλαις ...

Γιατί Όποιος λέει ... Έλα μια χαρά είσαι ... εννοεί ... έλα μη μας πρίζεις άλλο ... Μπορείς και μόνη σου Αβοήθητη και Ανήμπορη και ας παίρνεται από τον Δήμο Φαγητό. 

Ακούστε τους Συνανθρώπους σας ... και μη τους χτυπάτε απλά στον Ώμο με ένα τενεκέ Λάδι ... Η Γιαγιούλα η τόσο Συμπαθητική είναι Πονεμένη Βαθιά ... Έχασε ΣΠΙΤΙ και 67 ΖΩΝΤΑΝΑ που από αυτά ζούσε και τα είχε σαν παιδιά της ... Γιατί τα 3 της παιδιά είναι στα Νησιά της Παραμεθορίου για να ζήσουν. Αναγκάστηκαν και έφυγαν μακριά για να μπορέσουν να Ζήσουν... και είναι ΟΛΟΜΟΝΑΧΗ... 

Δώστε το χέρι σας λοιπόν στο χέρι της Γιαγιάς γιατί Εσάς έχει και σας έχει Μεγάλη Ανάγκη.



Δεν υπάρχουν σχόλια: