********* ********************** DSV Blog: Συγνώμη από τους Φανατικούς Αναγνώστες μου γιατί ξέρω ότι και Αρκετοί είναι Και Σταθεροί ( Βλάκα Γνωστέ ... Έχω προγράμματα που το δείχνουν ... ) ... αλλά ήρθε ο Καιρός που είμαι έτοιμος να Καταρρεύσω αν δεν κάνω ένα διάλειμμα και Ξεκουραστώ.

Παρασκευή, Νοεμβρίου 03, 2023

Συγνώμη από τους Φανατικούς Αναγνώστες μου γιατί ξέρω ότι και Αρκετοί είναι Και Σταθεροί ( Βλάκα Γνωστέ ... Έχω προγράμματα που το δείχνουν ... ) ... αλλά ήρθε ο Καιρός που είμαι έτοιμος να Καταρρεύσω αν δεν κάνω ένα διάλειμμα και Ξεκουραστώ.


Δεν μπορω να κάνω 25 Blogs την μέρα Ανανέωση ... και Adsense και 100άδες άλλες δουλειές και να δουλεύω 16 ώρες την Μέρα στον Υπολογιστή ... 3 - 4 στο σπίτι ... και να κοιμάμαι μόνο 3 ώρες και αυτές μισάωρα διάσπαρτα ... επειδή τα κουνούπια οι Μύγες με ξυπνάνε συνέχεια ... 

Ευχαριστώ όσους μου στάθηκαν ... Όσους με "Γάμησαν" Σκρουντ Μι ... όπως είπε ο Μπόνο στην Μέρκελ ... και όσους με Αγνόησαν και Αδιαφόρησαν και απλά με άφησαν να Αφυδατωθώ και να Σιγοπεθαίνω.

Και είναι πολλοί ... και σχεδόν όλοι ¨ΗΤΑΝ Συγγενείς... γιατί μετά από αυτό δεν είναι ΤΙΠΟΤΑ.

Όταν μια πόλη Πνίγεται ... και κανένας δεν παίρνει ένα τηλέφωνο να δει αν είσαι ζωντανός ή αν πνίγηκες ( καλα να μην πούμε για Βοήθεια ... Αυτή ποτέ δεν δόθηκε ) ... δεν είναι ούτε Αδερφός .. ούτε Ξάδερφος ... ούτε Ξαδέρφη ούτε Ανιψιές ... ούτε ΤΙΠΟΤΑ. Είναι Απλά Ατομάκια Σολιψισμού ... !



Και πολύ είπα. 


Και ΑΝ δεν με ξαναδείτε ... να ξέρετε ότι εγώ προσπάθησα όσο μπορούσα για να φτιάξω ότι έκανα ... Και αν δεν μπορέσω να σταθώ στα πόδια μου ώστε να το συνεχίσω ... μακάρι να υπάρξουν σαν τον Ιλ που θα το συνεχίσουν ... Αλλά δεν πρόλαβαν να με πετύχουν Ζωντανό ... και Υγιή ... 

Δεν υπόσχομαι ότι θα ξαναείμαι.

Σας Χαιρετώ ! 


(Ο σολιψισμός (από το λατινικό solus ipse=ο ίδιος μόνο) ή εγωμονισμός είναι ιδεαλιστική υποκειμενική θεωρία, σύμφωνα με την οποία δεν υπάρχει τίποτε άλλο στον κόσμο εκτός από το υποκείμενο, τον άνθρωπο και τη συνείδησή του. Όλα τα άλλα μέσα στο σύμπαν, ακόμα και το γένος των άλλων ανθρώπων, δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα, αλλά μόνο στη συνείδηση του υποκειμένου και η ύπαρξή τους δεν είναι παρά ένα παράγωγο της συνείδησής του[1]. Έτσι το υποκειμενικό "Εγώ" μαζί με το συνειδησιακό του περιεχόμενο γίνεται το μοναδικό ον, ενώ όλα τα άλλα Εγώ είναι απλά ιδέες του "δικού μου Εγώ". Ως θεωρία βρίσκεται κοντά στον υποκειμενικό ιδεαλισμό[2].

Ο σολιψισμός είναι η πιο ακραία μορφή του γνωσιολογικού ιδεαλισμού. Θεωρεί τις παραστάσεις αυθαίρετες και κενές από κάθε περιεχόμενο αφού δεν αντιστοιχούν σε αντικειμενικές πραγματικότητες ενώ παραδέχεται τη μοναδικότητα του ανθρώπινου υποκειμένου αρνούμενος τη σωματικότητά του και το περιβάλλον μέσα στο οποίο ζει.[3] ) ) 

Δεν υπάρχουν σχόλια: