Τρίτη, Σεπτεμβρίου 15, 2020
Σαν Σήμερα ... λίγες μέρες πριν αλλά το 2014 ... ο Καλύτερος Άνθρωπος - Καλλιτέχνης ( για μένα ) έφυγε από την Κόλαση ( την γη ) και πήγε στον Παράδεισο των Ουρανών ... !!!
Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 14, 2020
Η μπεμπέκα του φουμπού Μόλις πάτησε τα 80 η μπουμπούκα του ανθού. Διψάει για λούτσο Λέγοντας “αγκού”, Μπανάνες και ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ στο βωμό του κρεββατιού !!!
![]() |
26 ΑΥΓ 2020, 12:10 Μ.Μ.
Ευχαριστώ Μαρία
26 ΑΥΓ 2020, 1:11 Μ.Μ.
( Emoji Ηι ... )
Ευτυχώς. Νόμιζα ότι θα ξαναδώ το απαίσιο χεράκι.
26 ΑΥΓ 2020, 3:19 Μ.Μ.
5 ΣΕΠ 2020, 8:24 Π.Μ.
3:12 Π.Μ.
Κοίτα ... Επειδή μάλλον θα με μπλοκάρεις μετά από αυτό το μνμ ... ας στα πω .. για να είμαι και Ειλικρινής μαζί σου ...
Είσαι από το είδος της Γυναίκας .. της Γυμνασμένης της Όμορφης που είναι όμως Ντροπαλή και δεν θέλει να μιλάει με τους Άντρες ... και Κυρίως να της μιλάνε γιατί από μικρή της έμαθε η Μάνα της ότι όποιος της μιλάει Άντρας έχει άλλα πράγματα στο μυαλό του από μια απλή Επικοινωνία ...
Ένα λοιπόν το Κρατούμενο ... Εμένα προσωπικά με Έφτυσες ... και αν δεις τα μηνύματά μας ... το αποδεικνύουν ... Δεν μου έγραψες ούτε Μισή Λέξη ... Με έδιωξες ... και ούτε καν ασχολήθηκες πάλι ...
Αλλά αντί να μου φερθείς Έντιμα και να με διαγράψεις ... εσύ τουναντίον βάζεις ένα σωρό Θελκτικές φωτό για να προσεγγίσεις τα βλέμματα των Αντρών ... και μη μου πεις ότι δεν το κάνεις και αυτό και εκείνο γιατί έχω όλες τις φωτό σου στο μυαλό μου και φαίνεται !
Αφού δεν θες να σου μιλάνε οι Άντρες .. γιατί τους Προκαλείς .. και Καλείς με τις φωτό σου ???
![]() |
![]() |
Γιατί εκτός της Δισυπόστατης αυτής Συμπεριφοράς σου .. φαίνεσαι γυναίκα με αρχές και όχι από αυτές που με τον Οχετό τους διώχνουν τον Κοσμάκη ...
Διε Ρόγες ... Όλα έξω για τα λάικς ...
Άρα Καταλήγω ...
Αφού ΔΕΝ με γουστάρεις ( όχι σαν Άντρα αλλά σαν Φβ-Φρεντ ) κάνε μου την χάρη και Διέγραψέ με Αξιοπρέπεια ... και να είμαστε όλοι ΟΚ !!!
Αυτά από εμένα.
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ??? ( θα ρωτήσουν οι Γκιωνάκηδες στα Κίτρινα Γάντια ) ..
ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ .. ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ... ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΡΤΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ... ΜΙΑ ΔΥΟ ... ΝΑ ΜΕ ΔιΑΒΑΣΕΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΌΤΕΡΑ ...
ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ !!!
Είναι και Γιαγιούλα μωρέ το Χρυσό μου ... και θέλει να φαίνεται 30άρα μωρέ το Πουρό .. γιατί ψάχνει για Λούτσο όπως λέει και το Άσμα δεν το λέω εγώ !!!
Η μπουμπού
Η μπουμπούκα του φουμπού
Ποζάρει και γουστάρει
Τη ντουντούκα του παππού
Κουμπεμπέ, λίγο ξεκωλέ
Και τον τρώει και ωμό
Όπως τον τρώει και σωτέ
Η μπουμπού
Το μπουμπούκι του φουμπού
Τρώει τη μπανάνα
Στη φωτό σαν τη μαϊμού
Κουμπεμπέ, λίγο ξεκωλέ
Από μέσα, ζέχνει ο τόπος
Από έξω αμπιγιέ
Κυριακή, Σεπτεμβρίου 13, 2020
ΟΛΟΙ πλέον στην Ελλάδα ... ακόμα και μικρά παιδιά που μπορούν να καταλάβουν την Κατάσταση ... έχουν ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ... Προσοχή ... Σκοτώνει !!!
Προσοχή Θερίζει ...
Ο αριθμός των αυτοκτονιών κατά τα έτη 2018, 2019 και μέχρι τις 31/8/2020, παρουσιάζει σταθερά αυξητική τάση, σύμφωνα με τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Αυτοκτονιών του Κέντρου Ημέρας για την Πρόληψη της Αυτοκτονίας της ΜΚΟ «Κλίμακα».
Η πλειοψηφία των αυτοχείρων ήταν άντρες, ενώ οι άνθρωποι ηλικίας 80 και άνω και ηλικίας από 50 έως 59 ετών σημειώνουν τις περισσότερες αυτοκτονίες σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες.

Οι περιφέρειες με το υψηλότερο ποσοστό θνησιμότητας από αυτοκτονία είναι η Κρήτη, η Θεσσαλία και η Αττική. Η πιο συχνή μέθοδος αυτοκτονίας κατά την τελευταία τριετία είναι ο απαγχονισμός και ακολουθεί η πτώση από ύψος. Η χρονική περίοδος κατά την οποία σημειώνονται τα υψηλότερα ποσοστά αυτοκτονιών είναι κατά τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες (Μάρτιος έως Αύγουστος).
Σύμφωνα με την «Κλίμακα» περισσότεροι από 500 άνθρωποι αυτοκτονούν τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, αφήνοντας πίσω τουλάχιστον 5.000 πενθούντες ετησίως. Όπως αναφέρουν, διεθνείς έρευνες και μελέτες, για κάθε μία αυτοκτονία μένουν πίσω τουλάχιστον 5-10 άτομα που πενθούν, βιώνοντας όχι μόνο το συναισθηματικό φορτίο του πένθους αλλά και τις ψυχοκοινωνικές συνέπειες του στίγματος της αυτοκτονίας, ενώ 135 άτομα θεωρείται ότι επηρεάζονται άμεσα από κάθε αυτοκτονία.
Στην Ελλάδα δεν έχουμε καταγραφή των μη θανατηφόρων αποπειρών αυτοκτονίας, οι οποίες εκτιμάται ότι είναι σχεδόν 25 φορές περισσότερες των καταγεγραμμένων αυτοκτονιών.
Τα τελευταία επίσημα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, όπως αυτά αναλύθηκαν από το Παρατηρητήριο Αυτοκτονιών του Κέντρου Ημέρας για την Πρόληψη της Αυτοκτονίας, σχετικά με τις αιτίες θανάτου στην Ελλάδα υποδεικνύουν αύξηση των αυτοκτονιών, της τάξεως του 8,5%, για το έτος 2017.
Ο αριθμός των αυτοκτονιών για το 2017 ανήλθε στους 523 θανάτους σε σχέση με το προηγούμενο έτος όπου είχαν καταγραφεί 484. Κατά τα έτη 2010 – 2017 έχουν καταγραφεί τουλάχιστον 4.000 αυτοκτονίες.
Στοιχεία της 24ωρης Γραμμής Παρέμβασης για την Αυτοκτονία – 1018
Από την έναρξη λειτουργίας της Γραμμής το 2007, το 1018 έχει δεχτεί περισσότερες από 220.000 κλήσεις. Το 2019 στη Γραμμή Παρέμβασης για την Αυτοκτονία-1018 έγιναν 19.722, εκ των οποίων 2.369 κλήσεις με αίτημα στο φάσμα της αυτοκτονικότητας.
Τo 30% των καλούντων στη Γραμμή το 2018 είχε προηγούμενη ψυχιατρική νοσηλεία.
Στοιχεία του Κέντρου Ημέρας για την Πρόληψη της Αυτοκτονίας
Από την ίδρυση του ως τον Αύγουστο του 2020 ζήτησαν βοήθεια από το Κέντρο Ημέρας 4.022 άτομα και πραγματοποιηθήκαν 29.761 επισκέψεις.
Το 58% των ατόμων που επισκέφτηκαν το Κέντρο Ημέρας ήταν γυναίκες και το 42% άνδρες. Η πλειοψηφία των χρηστών των υπηρεσιών του Κέντρου, κατά την πρώτη τους επίσκεψη, ήταν από 19 έως και 50 ετών. Σχεδόν το 40% των χρηστών των υπηρεσιών δήλωσαν άνεργοι. Τρεις στους τέσσερις χρήστες επισκέφθηκαν το Κέντρο Ημέρας για λιγότερο από ένα χρόνο.
Πηγή : https://www.dikaiologitika.gr/
Σάββατο, Σεπτεμβρίου 12, 2020
Που πάτε να παίξετε με Ειδικό Ασφαλείας Δικτύων ρε Π@υστράκια ??? Αν πλησιάσετε έστω στα 3 μέτρα .. έχουν καταγραφεί όλα. Αν θα με σακατέψουν .. κατευθείαν η ΔΗΕ τους έβαλε 30 χρόνια Φυλακή ... Τις Απειλές .. στον Κώλο σας Ανεγκέφαλα Μπατσίδια !!!
Από το 19 αυτές οι Απειλές ... Δεν με έχει πλησιάσει καμία Αδερφούλα από Αυτές που Απειλούν !!! ΟΛΑ τα Απειλητικά σχόλια ... από Μπάτσους ότι θα με βρουν σε Ζαρντινιέρα δίπλα και τέτοια... Κανένας δεν με ακούμπησε .. Ξέρετε γιατι΄?
Γιατί έχω την Αλήθεια με το μέρος ΜΟΥ καταγεγραμμένη και όλα τα στοιχεία του Αποστολέα του Μηνύματος ... Όταν κάτι γράφεται στο Μπλογκ μου .. γράφονται όλα τα Αποτυπώματα ... Αν θα με σακατέψουν .. κατευθείαν η ΔΗΕ τους έβαλε 30 χρόνια Φυλακή ... Θα τα πούμε Αδερφούλες ... Εμένα ναι .. μπορείτε να με φάτε .. Μια φαλσέτα χρόνος είμαι ... Μια ροπαλιά από πίσω εκεί που κυκλοφορώ ... Όλος ο Βόλος με ξέρει και παντού ξέρουν ποιος είμαι ...
Μετά όμως ? Το ρισκάρετε για 30 χρόνια Φυλάκισης ?
Αν το ρισκάρετε ... Εδώ είμαι ... Γυρισμένα Κωλαράκια ... που ξέρετε και τις Ζαρντινιέρες ... Ανίδεα και Αμόρφωτα Μαιμούδια ... που δεν ξέρετε Γρι .. τι σημαίνει Ip και μπαίνετε στο Μπλογκ μου και μου τις δίνεται και Έτοιμες !!! Βλάκες ... είναι σαν να αφήνετε ένα γράμμα απειλητικό με τον Αποστολέα γραμμένο πάνω .. Χαχχαχαχαχχαα Καλά Πόσο Χρυσαυγίτικο IQ κουβαλάτε ... Ναι .. γιατί ΜΟΝΟ Χρυσαυγίτες με Απειλούν ... Από το 2010 με τον Τατσόπουλο μέχρι και τώρα...
Όπως βλέπετε ... 10 χρόνια δεν με πλησίασαν καν ... Γιατί τα Θρασύδειλα Αρχιδάκια .. μόνο να Γαυγίζουν ξέρουν !!!
Δυστυχώς και Μηνύματα τάχα μου Συμπαράστασης για να επικοινωνήσω με Μέιλ και να πω τον Πόνο μου επειδή λέει έχω προβλήματα με γυναίκες όπως και αυτός που τον Απάτησε η γυναίκα του και και και ... Χαχαχαχχαχχαχααα Αχχ πόσο κόσμος Απατημένος και Τσακισμένος από τα Παντρεμένα Ανθρωποειδή κυκλοφορεί Ελεύθερος !!!
Μόλις τα έβγαλα στην φόρα .. Τι λέει ? Παροχή Υπηρεσιών και απόρρητο .. και και και ???
Δλδ τα στοιχεία σας τα έχω εγώ ?????????
Και τα έχει και η Google ??? Άρα μπορεί να τα πάρει από μόνος του Οποισδήποτε Εισαγγελέας ???
Δλδ τι μου λέτε ??? Θα γίνω Χίος ενώ ξέρω και που μένετε ?
Τολμήστε !!! Περιμένω !!!
Όροι Παροχής Υπηρεσιών·Απόρρητο·Πολιτική περιεχομένου
11 από 11
Σε αναμονή εποπτείας
Ο χρήστης Odobenus rosmarus σχολίασε την ανάρτηση "Η κοινωνία μας έχει πάρα πολλά για να διατηρηθεί – η ελευθερία καταλήγει στο κάτω μέρος της λίστας."
11 Νοε 2019
Please accept my best thanks https://sabunlicin.com/ http://www.joomlavex.com/ http://www.masterpakarseo.com/ http://www.jialisjet.com/ http://www.faifzilla.com/ http://www.empowerpur.com/
Σε αναμονή εποπτείας
Ο χρήστης Άγνωστο σχολίασε την ανάρτηση "Ε τι ? Πολύ καιρό δεν είχα να Απλώσω στα Μανταλάκια ?"
11 Σεπ 2019
ΤΟ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙ ΜΟΥ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ...ΞΑΝΑ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΓΥΝΑΙΚΑ....ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΞΑΝΑΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ...ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ...ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ ΠΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΑΚΙ ΣΟΥ ΜΩΡΑΚΙ ΤΙς ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ?? ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΠΟΝΟΣ ΘΑ ΣΕ ΠΙΑΣΕΙ ΣΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΣΟΥ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΕ. ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΣΤΟΝ ΣΦΥΡΙΞΟΥΜΕ ΜΕΣΑ...ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΤΣΙ??? ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ ΣΕ ΖΑΡΤΙΝΙΕΡΑ...
Σε αναμονή εποπτείας
Ο χρήστης Άγνωστο σχολίασε την ανάρτηση "Ε τι ? Πολύ καιρό δεν είχα να Απλώσω στα Μανταλάκια ?"
11 Σεπ 2019
ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΠΛΟΓΚ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΥΡΗ ΣΟΥ ΚΥΜΑ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ Ε ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ...ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΝΑ 2-3 ΜΕΡΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΤΗΚΑΜΕ?? ΟΧΙΙΙΙΙΙ ΚΑΡΑΠΟΥΤΑΝΑΡΑΣ ΓΙΕ ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΤΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΡΑΠΟΥΣΤΑΡΙΟ ΜΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ
Σε αναμονή εποπτείας
Ο χρήστης Άγνωστο σχολίασε την ανάρτηση "Ε τι ? Πολύ καιρό δεν είχα να Απλώσω στα Μανταλάκια ?"
11 Σεπ 2019
ΒΑΛΑΤΣΟ ΚΟΤΑΡΑΑΑΑΑΑ ΚΡΥΨΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΘΟΝΗ ΝΑ ΑΠΕΙΛΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΑΡΧΙΔΙ Ε ΑΡΧΙΔΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΑΡΤΑΡΑΣ ΑΠΟ ΠΟΝΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΛΑ ΝΑ ΑΠΗΛΕΙΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΚΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΜΟΝΑΡΧΙΔΕ Ι5 Ε Ι5
Σε αναμονή εποπτείας
Ο χρήστης Άγνωστο σχολίασε την ανάρτηση "Ε τι ? Πολύ καιρό δεν είχα να Απλώσω στα Μανταλάκια ?"
11 Σεπ 2019
ΜΟΥ ΘΕΣ ΚΑΙ ΜΠΛΟΓΚ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ, ΤΙ ΜΠΛΟΓΚ ΡΕ ΑΜΟΡΦΩΤΕ?????? ΓΑΜΩ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΑΣ ΛΥΚΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΕ ΒΑΘΜΥΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΓΙΝΑΝΕ ΟΙ ΜΠΙΛ ΓΚΕΙΤΣ. ΣΙΧΑΜΕΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΑΝΩΜΑΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΨΥΧΑΣΘΕΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
Σε αναμονή εποπτείας
Ο χρήστης Άγνωστο σχολίασε την ανάρτηση "Ε τι ? Πολύ καιρό δεν είχα να Απλώσω στα Μανταλάκια ?"
11 Σεπ 2019
ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΣΦΥΛΑΚΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙΙΙΙΙ ΕΣΥ ΘΕΣ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ ΟΠΟΤΕ Η ΘΑ ΒΟΥΛΩΣΕΙΣ ΤΟ ΒΡΩΜΟΣΤΟΜΑ ΣΟΥ Ή ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΜΟΡΦΩΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΕΣ ΚΩΛΟΒΟΛΙΟΤΗ ΣΙΧΑΜΕΝΕ Η ΘΑ ΚΑΘΕ ΜΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΘΑ ΕΝΟΧΛΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΗΛΙΘΙΕ Ε ΗΛΙΘΙΕ
Σε αναμονή εποπτείας
Ο χρήστης Άγνωστο σχολίασε την ανάρτηση "Ε τι ? Πολύ καιρό δεν είχα να Απλώσω στα Μανταλάκια ?"
11 Σεπ 2019
ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΕ Ε ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΕ ΝΑΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΝΑΙ ΡΕ ΑΜΟΡΦΩΤΕ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΗΛΙΘΙΕ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΕ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΕ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΣΤΟ ΙΝΜΠΟΞ ΤΟΥ ΣΙΧΑΜΕΝΕ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Ε ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΕ ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΕ
Σε αναμονή εποπτείας
Ο χρήστης Άγνωστο σχολίασε την ανάρτηση "Ε τι ? Πολύ καιρό δεν είχα να Απλώσω στα Μανταλάκια ?"
11 Σεπ 2019
ΒΑΛΑΤΣΟ ΚΟΤΑΡΑ ΣΙΧΑΜΑ ΑΝΩΜΑΛΕ ΤΡΑΒΑ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟ ΒΡΕ ΑΡΡΩΣΤΕ ΗΛΙΘΙΕ
Σε αναμονή εποπτείας
Ο χρήστης Mary Paul σχολίασε την ανάρτηση "Γάμος δεν είναι Άσπρα Νυφικά ... Φρουρού και Αρώματα ...."
24 Αυγ 2019
Το όνομά μου είναι Ζαφειρία Αλέξανδρος, είμαι από την Αθήνα αλλά μετακομίζω στη Σκωτία με τον σύζυγό μου, ήμουν παντρεμένος με τον σύζυγό μου για 5 χρόνια ζούσαμε ευτυχώς μαζί για αυτό το έτος και όχι μέχρι που ταξίδεψε στην Αυστρία για επαγγελματικό ταξίδι, συναντήθηκε με αυτό το κορίτσι και έκτοτε σκέφτηκε να με τηλεφωνήσει όταν ήταν στην Αυστρία. οπότε όταν ο σύζυγός μου επέστρεψε από το ταξίδι με μια κυρία, είπε ότι δεν είχε αίσθημα για μένα και τα παιδιά μου πια, έτσι ώστε να μας κλώτσησαν έξω από το σπίτι. και τώρα μετακομίζει στην Αυστρία για να δει αυτή την άλλη γυναίκα. Γι 'αυτό τα παιδιά μου ήταν τώρα τόσο απογοητευμένα και απλά μένω με τη μαμά μου και δεν αντιμετωπίσαμε καλά γιατί η μητέρα μου παντρεύτηκε έναν άλλο άνδρα αφού πέθανε ο πατέρας μου, έτσι ώστε ο άνδρας παντρεύτηκε δεν είχε τη θεραπεία της καλά, εγώ και τα παιδιά μου ήταν τόσο μπερδευόμουν και έψαχνα για έναν τρόπο να βγάλω τον σύζυγό μου πίσω στο σπίτι λόγω της αγάπης που έχω για τον, έτσι μια μέρα που έβλεπα τον υπολογιστή μου έβλεπα μια μαρτυρία αυτού του Άνθρωπου που μιλάει είναι αυτός, πήρε είναι σύζυγος και του Εργαστείτε πίσω με τη βοήθεια ενός μεγάλου ονόματος γιατρών Drigbinovia, μοιράζοντας τις μαρτυρίες on-line ένα ως Άνθρωπος και αυτό με εντυπωσιάζει τόσο πολύ πιστεύω επίσης και τον δοκιμάζω. Αρχικά φοβόμουν, αλλά όταν σκέφτομαι τι θα κάνουν τα παιδιά μου και εγώ μέσω έτσι επικοινωνούσα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του doctorigbinovia93@gmail.com και μου είπε να μείνω ήρεμος για μόλις τρεις μέρες όταν ο σύζυγός μου θα έρθει πίσω σε μένα και ήμουν συγκλονισμένος και το έκανα μια δοκιμή, παρακολουθώ προσεκτικά τις βήμα προς βήμα οδηγίες. Δύο μέρες μετά που ο Δρυββινόβια είπε ότι είχε τελειώσει το ξόρκι στο Ναό της Λύσης, όλοι μόνο από αυτόν, δεν έκανα τίποτα μόνο για να προμηθεύσω τα απαιτούμενα αντικείμενα. Τη νύχτα που μου τηλεφώνησε ο σύζυγός μου Αλέξανδρος και μου ζήτησε συγγνώμη, μου μίλησε πολύ ευγενικά, ήταν πολύ λυπηρό για όλα όσα έκανε Για να με βλάψει κάλεσα Drigbinovia και είπε ότι τα προβλήματά σου έχουν λυθεί. έτσι έκανα την οικογένειά μου πίσω μετά από ένα μακρύ άγχος φρεναρίσματος από μια κακή κυρία έτσι με όλη αυτή τη βοήθεια από την Drigbinovia, θέλω όλοι εδώ για να με συναντήσετε με μεγάλη ευχαριστία στο Drigbinovia και θα συμβουλεύω επίσης σε οποιοδήποτε τέτοιο ή παρόμοια προβλήματα ή οποιοδήποτε είδος προβλημάτων, θα πρέπει επίσης να επικοινωνήσετε με τον αριθμό του αριθμού +2348144480786 και αυτός είναι η λύση σε όλα τα προβλήματα και τις αντιξοότητες στη ζωή σας.
Σε αναμονή εποπτείας
Ο χρήστης Vlasta Parkanová σχολίασε την ανάρτηση "Κάποιος άλλος Γιατρός, απλά θα της έδινε χάπια ... και θα της έλεγε να Ηρεμήσει ... ( ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ )"
26 Ιουλ 2019
Το όνομά μου είναι, (Leonidas Nefeli), έχω παντρευτεί εδώ και 6 χρόνια και ήταν τρομερό γιατί ο σύζυγός μου πραγματικά εξαπάτησε για μένα και έψαχνε για διαζύγιο, καταρρίψαμε πριν από ένα χρόνο και επέστρεψα μετά από τόσους λόγους για ωραία δώρα αγάπης. Αγαπώ τον σύζυγό μου τόσο πολύ που δεν υπάρχει ώρα της ημέρας, όταν δεν σκέφτομαι γι 'αυτόν, είναι ένας κόσμος για μένα, τον εκτιμώ με τον ίδιο τρόπο. να μην μπορώ να κάνω τίποτα για να τον βλάψω ή να τον κάνει να αισθάνεται λυπημένος. Βρήκα ένα ιστολόγιο στο blog Μια μαρτυρία που ονομάζεται "Osawe jennifer" στο Διαδίκτυο, πώς αποκατέστησε την μεγάλη καταπιεσμένη μεγάλη ιέρεια του ναού της προίκας, τον πρώην σύζυγό της στο σπίτι μετά από 3 ημέρες αγάπης. Έχω διαβάσει τόσα πολλά διαφορετικά μετα-σχόλια σχετικά με τις αμηχανίες Οι μεγάλες δυνάμεις βοήθησαν τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από την απόσταση, έφεραν πρώην αγάπη και βοήθησαν στην επίλυση του διαζυγίου και οι ξεχωριστοί λογαριασμοί επέστρεψαν από αγάπη και δημιούργησαν ευτυχισμένους ανθρώπους στη σχέση. Πρέπει να είμαι 100% σίγουρος, οπότε προσπάθησα και έστειλε ένα μήνυμα επικοινωνίας στο doctorosagiede75@gmail.com ή whatsapp +2349014523836 και απάντησε αμέσως και του είπα την ιστορία μου και μου έδωσε μόνο 2 ημέρες για να ρίξει ένα ξόρκι τη νύχτα ήταν πίσω και ικέτευσε για συγχώρεση, πόσο υπέροχο και αξιόπιστο ήταν το έργο του. Εάν κάποιος έχει παρόμοια προβλήματα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί του στο e-mail του.
Σε αναμονή εποπτείας
Ο χρήστης Vlasta Parkanová σχολίασε την ανάρτηση "Αλέξη .. μην μας (το) γυρνάς την Πλάτη .. !!! (3)"
26 Ιουλ 2019
Το όνομά μου είναι, (Leonidas Nefeli), έχω παντρευτεί εδώ και 6 χρόνια και ήταν τρομερό γιατί ο σύζυγός μου πραγματικά εξαπάτησε για μένα και έψαχνε για διαζύγιο, καταρρίψαμε πριν από ένα χρόνο και επέστρεψα μετά από τόσους λόγους για ωραία δώρα αγάπης. Αγαπώ τον σύζυγό μου τόσο πολύ που δεν υπάρχει ώρα της ημέρας, όταν δεν σκέφτομαι γι 'αυτόν, είναι ένας κόσμος για μένα, τον εκτιμώ με τον ίδιο τρόπο. να μην μπορώ να κάνω τίποτα για να τον βλάψω ή να τον κάνει να αισθάνεται λυπημένος. Βρήκα ένα ιστολόγιο στο blog Μια μαρτυρία που ονομάζεται "Osawe jennifer" στο Διαδίκτυο, πώς αποκατέστησε την μεγάλη καταπιεσμένη μεγάλη ιέρεια του ναού της προίκας, τον πρώην σύζυγό της στο σπίτι μετά από 3 ημέρες αγάπης. Έχω διαβάσει τόσα πολλά διαφορετικά μετα-σχόλια σχετικά με τις αμηχανίες Οι μεγάλες δυνάμεις βοήθησαν τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από την απόσταση, έφεραν πρώην αγάπη και βοήθησαν στην επίλυση του διαζυγίου και οι ξεχωριστοί λογαριασμοί επέστρεψαν από αγάπη και δημιούργησαν ευτυχισμένους ανθρώπους στη σχέση. Πρέπει να είμαι 100% σίγουρος, οπότε προσπάθησα και έστειλε ένα μήνυμα επικοινωνίας στο doctorosagiede75@gmail.com ή whatsapp +2349014523836 και απάντησε αμέσως και του είπα την ιστορία μου και μου έδωσε μόνο 2 ημέρες για να ρίξει ένα ξόρκι τη νύχτα ήταν πίσω και ικέτευσε για συγχώρεση, πόσο υπέροχο και αξιόπιστο ήταν το έργο του. Εάν κάποιος έχει παρόμοια προβλήματα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί του στο e-mail του.





































