********* ********************** DSV Blog: Η μπεμπέκα του φουμπού Μόλις πάτησε τα 80 η μπουμπούκα του ανθού. Διψάει για λούτσο Λέγοντας “αγκού”, Μπανάνες και ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ στο βωμό του κρεββατιού !!!

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 14, 2020

Η μπεμπέκα του φουμπού Μόλις πάτησε τα 80 η μπουμπούκα του ανθού. Διψάει για λούτσο Λέγοντας “αγκού”, Μπανάνες και ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ στο βωμό του κρεββατιού !!!






26 ΑΥΓ 2020, 12:10 Μ.Μ.

Ευχαριστώ Μαρία

26 ΑΥΓ 2020, 1:11 Μ.Μ.

 ( Emoji Ηι ... )


Ευτυχώς. Νόμιζα ότι θα ξαναδώ το απαίσιο χεράκι.

26 ΑΥΓ 2020, 3:19 Μ.Μ.



5 ΣΕΠ 2020, 8:24 Π.Μ.

3:12 Π.Μ.

Κοίτα ... Επειδή μάλλον θα με μπλοκάρεις μετά από αυτό το μνμ ... ας στα πω .. για να είμαι και Ειλικρινής μαζί σου ...

Είσαι από το είδος της Γυναίκας .. της Γυμνασμένης της Όμορφης που είναι όμως Ντροπαλή και δεν θέλει να μιλάει με τους Άντρες ... και Κυρίως να της μιλάνε γιατί από μικρή της έμαθε η Μάνα της ότι όποιος της μιλάει Άντρας έχει άλλα πράγματα στο μυαλό του από μια απλή Επικοινωνία ... 


Ένα λοιπόν το Κρατούμενο ... Εμένα προσωπικά με Έφτυσες ... και αν δεις τα μηνύματά μας ... το αποδεικνύουν ... Δεν μου έγραψες ούτε Μισή Λέξη ... Με έδιωξες ... και ούτε καν ασχολήθηκες πάλι ... 

Αλλά αντί να μου φερθείς Έντιμα και να με διαγράψεις ... εσύ τουναντίον βάζεις ένα σωρό Θελκτικές φωτό για να προσεγγίσεις τα βλέμματα των Αντρών ... και μη μου πεις ότι δεν το κάνεις και αυτό και εκείνο γιατί έχω όλες τις φωτό σου στο μυαλό μου και φαίνεται !

Αφού δεν θες να σου μιλάνε οι Άντρες .. γιατί τους Προκαλείς .. και Καλείς με τις φωτό σου ??? 












Και άστο για Μένα .. άσε τους άλλους ... Αφού ΔΕΝ θες καμιά κουβέντα μαζί μου γιατί δεν με Διαγράφεις ή να με Μπλοκάρεις ??? Τώρα που στο είπα και ξέρεις ότι θα το κάνω εγώ ... με μεγάλη Ευκολία θα το κάνεις ... αφού πρώτα με βρίσεις όπως ΟΛΕΣ οι Ψόλες του Φβ. Ελπίζω κι εσύ να μην φερθείς σαν Ψόλα του φβ.. και απλά Έντιμα να με διαγράψεις χωρίς να με βρίσεις ... 

Γιατί εκτός της Δισυπόστατης αυτής Συμπεριφοράς σου .. φαίνεσαι γυναίκα με αρχές και όχι από αυτές που με τον Οχετό τους διώχνουν τον Κοσμάκη ... 


Διε Ρόγες ... Όλα έξω για τα λάικς ... 


Άρα Καταλήγω ... 

Αφού ΔΕΝ με γουστάρεις ( όχι σαν Άντρα αλλά σαν Φβ-Φρεντ ) κάνε μου την χάρη και Διέγραψέ με Αξιοπρέπεια ... και να είμαστε όλοι ΟΚ !!!

Αυτά από εμένα.

Και με Ψεύτικο όνομα μάλιστα γιατί μην μου πεις ότι το όνομά σου είναι Μαράκι Ντομαράκι ??? Όπως λέμε Πίκος Απίκος ???

Και με Μπλόκαρε όπως το περίμενα !!! Οχετός και Δυσωδία ... και με πιάνει Αναγούλα όταν βλέπω τόση Ματαιοδοξία !!! 

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ??? ( θα ρωτήσουν οι Γκιωνάκηδες στα Κίτρινα Γάντια ) .. 

ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ .. ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ... ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΡΤΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ... ΜΙΑ ΔΥΟ ... ΝΑ ΜΕ ΔιΑΒΑΣΕΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΌΤΕΡΑ ... 

ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ !!! 



 Είναι και Γιαγιούλα μωρέ το Χρυσό μου ... και θέλει να φαίνεται 30άρα μωρέ το Πουρό .. γιατί ψάχνει για Λούτσο όπως λέει και το Άσμα δεν το λέω εγώ !!!


Στο προφίλ σου έχεις κοτσάρει Τα βυζάκια σου Και στο τσατ, 
οι άντρες Πέφτουνε στη φάκα σου
Με το πρώτο κόζι λες “Τι μουνί είν’ αυτό” 
Με το δεύτερο φουστάνε Έχουμε περιστατικό, χαχαχα
Η μπεμπέκα του φουμπού Μόλις πάτησε τα 80 Η μπουμπούκα του ανθού 
Διψάει για λούτσο Λέγοντας “αγκού” Μπανάνες και αγγούρια Στο βωμό του κρεββατιού 

Η μπουμπού
Η μπουμπούκα του φουμπού
Ποζάρει και γουστάρει
Τη ντουντούκα του παππού
Κουμπεμπέ, λίγο ξεκωλέ
Και τον τρώει και ωμό
Όπως τον τρώει και σωτέ
Η μπουμπού
Το μπουμπούκι του φουμπού
Τρώει τη μπανάνα
Στη φωτό σαν τη μαϊμού
Κουμπεμπέ, λίγο ξεκωλέ
Από μέσα, ζέχνει ο τόπος
Από έξω αμπιγιέ


Δεν υπάρχουν σχόλια: