********* ********************** DSV Blog: Όλες λένε για Σεξισμό ... αλλά Όλες μπαίνουν μέσα και Αυνανίζονται με το Χυδαίο .. Πρόστυχο .. τρόπο Έκφρασής μου

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 12, 2020

Όλες λένε για Σεξισμό ... αλλά Όλες μπαίνουν μέσα και Αυνανίζονται με το Χυδαίο .. Πρόστυχο .. τρόπο Έκφρασής μου



Είδατε οι Μασχάλες και το Χύσιμ@ στην Μάπα πόσοι το διαβάζουν ???|

Όλες λένε για Σεξισμό ... αλλά Όλες μπαίνουν μέσα και Αυνανίζονται με το Χυδαίο .. Πρόστυχο .. τρόπο Έκφρασής μου 

Κυνικό το λέω εγώ και όπως λέγεται Αληθινά  

Υποκρίτριες Γυναίκες ... της Αγαμης Επαρχίας ... 

Η Κλειδαρότρυπα σας Καυλώνει και το Κρυφό ... 

Έτσι μόνο Καυλώνετε ... 

Να το παίζετε Παρθένες στα Σαλόνια ... και στο Κρεββάτι οι πιο Βρομερές και Πρόστυχες Π@υτάνες με Πρωκτικ@ Σεξ ... και ότι πιο Ακραίο !

Έχω πολλά Μηνύματα τέτοια ... Μην με Προκαλείτε να τα βγάλω !!!

Ένα Παράδειγμα ... 

Παντρεμένη Γυναίκα από το Άκρως Επαρχιώτικο Βελεστίνο .. που όλες είναι Καλές Μανάδες και Νοικοκυρές Σύζυγες ... να μου λέει θα πάει να πάρει τον γιό της από το Φροντιστήριο .. θα φύγει από το σπίτι 20 λεπτά πριν ... θα αργήσει να τον πάρει 20 λεπτά ... και αυτά τα 40 λεπτά ... να πηγαίναμε σε Ξενοδοχείο να βγλάλουμε τα Μάτια μας ... και μου ζητούσε να της Κάνω Ακραία και Πρόστυχα Πράγματα ... Το Σκίσιμο από τον Κώλ@ φαντάζει πολύ Λάιτ σε αυτά που μου ζητούσε !!!  

Μην μου το πέζεται σε μένα λοιπόν παρθένες με τα Καλή Συνέχεια και τα Δεν ψάχχνομαι .. και μέσα τίγκα στις φωτό με βυζιά έξω .. Μπότες μέχρι το γόνατο και σταύρωμα των Ποδιών ... και φωτό Ξαπλωμένες και Μασχάλες ... 

Γιε Ράιτ ... Όχι σε μένα !! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: