********* ********************** DSV Blog: Tους κοιτάζω, τους αγγίζω, τους μιλώ... τους ανοίγω την καρδιά μου ...

Σάββατο, Ιανουαρίου 30, 2010

Tους κοιτάζω, τους αγγίζω, τους μιλώ... τους ανοίγω την καρδιά μου ...

Σήμερα θα έλεγα ότι μου κάνουνε πλάκα.

Ότι κάποιος που με ξέρει καλά, μου έστειλε με Άγνωστο όνομα 2 μηνύματα και μου έστειλε ένα Τραγούδι που πιο πετυχημένο δεν θα μπορούσε να βρει.

Είναι δυνατό κάποια άγνωστη να με κατάλαβε τόσο καλά? Το τι θέλω, το τι επιθυμώ να κάνω μέσα από το Blog ?

Μα είναι μία ξένη. Μία ξένη από Μακριά. Δεν ξέρω από που... αλλά την ένιωσα κοντά. Πολύ κοντά. Να μοιραζόμαστε, να επικοινωνούμε.

Συνήθως τους στίχους που με εκφράζουν ιδιαίτερα τους κάνω έντονους. Σε αυτό το τραγούδι δεν θα το κάνω, γιατί θα το έκανα έντονο Ολόκληρο.

Πόσο το Πέτυχε... Πραγματικά Πόσο... Διάνα !!!



Ένα τραγούδι λοιπόν αφιερωμένο από μία Ξένη... που σήμερα είναι ..... Η Δική μου Ξένη !!!


Στην Maria T.




Οι δικοί μου ξένοι - Χαρούλα Αλεξίου

Οι δικοί μου ξένοι οι πιο μακρινοί
είναι αυτοί που ζουν κοντά μου
τους κοιτάζω, τους αγγίζω, τους μιλώ
τους ανοίγω την καρδιά μου

Μα ο καθένας ταξιδεύει μοναχός
μεσ΄στην άγνωστη ψυχή του
Ο καθένας στη δική του ξενιτιά
πολεμάει για τη ζωή του

Οι δικοί μου ξένοι
είν'οι αγαπημένοι





Οι δικοί μου ανθρώποι ζούνε μακριά
κι από μακριά αγαπάνε
Έτσι μεγαλώνει ο κόσμος κι η καρδιά
και θυμόμαστε όπου πάμε

Μα ο καθένας ταξιδεύει μοναχός
κι αδελφή ψυχή γυρεύει
και στα κρύσταλλα κομμάτια της καρδιάς
την αλήθεια του λαξεύει

Οι δικοί μου ανθρώποι
της καρδιάς μου οι τόποι



Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share

2 σχόλια:

ΜαρίΔα είπε...

Ότι και να πω είναι πολύ λίγο...
...αλλά ότι λέω το νοιώθω...

Σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ...

Η Δική σου Ξένη...από τη Μάνη!!!
Καλή σου Μέρα Δημήτρη!

DSV BLOG είπε...

Έτσι γράφω .... Αμφίδρομα.

Να σαι Καλά.