********* ********************** DSV Blog: "Ποια είναι αυτή η Τερέζα και ποιανού Μάνα είναι ? Δεν την Ξέρω !!!" μου είπε πριν από λίγο κάποια με κόκκινο Στριγκ !!!

Τετάρτη, Οκτωβρίου 10, 2018

"Ποια είναι αυτή η Τερέζα και ποιανού Μάνα είναι ? Δεν την Ξέρω !!!" μου είπε πριν από λίγο κάποια με κόκκινο Στριγκ !!!





Ποια είναι αυτή η Τερέζα και ποιανού Μάνα είναι ? Δεν την Ξέρω !!!"

Έλεος Κορίτσια ... Μόνο τον Κώλο σας ξέρετε να βγάζετε ???

Διαβάστε και λίγο !

Σε λίγο θα μας πείτε ότι δεν ξέρετε και τον Χριστό !



Ευχαριστώ Βασιλική !


Dimitrios

Με Έσβησες για να μην πάθεις τι ?
Ε θα το πάθεις ... 
Αν έγραφες 2 λέξεις και μετά το κανες ... δεν θα πάθανιες τι΄ποτα.
Τώρα στα Μανταλάκια !

Τι?
Ποια μανταλακια
Ποιος εισαι παιδι μου
Δεν σε ηξερα  γι αυτο

Dimitrios
Ο Equalizer !

Μου έκανες Αποδοχή ... και με Έσβησες λες και έχω Λέπρα.
να το πεις.
Όχι να φύγεις έτσι !

Τι λες αγορι μου

Dimitrios
Ε οκ .. Άφησέ με στην Σπιναλόγγα μου !

Τι λεπρα
Μια χαρα παιδι εισαι

Dimitrios
Αγόρι σου να πεις το αγόρι σου.
Μια χαρά παιδί δεν είμαι με την καμία.

Τι εισαι?
Γνωριζομαστε?

Dimitrios
Και εσύ φέρθηκες άσχημα για τους κανόνες Δεοντολογίας του Διαδικτύου !

Εγω?
Δε νομιζω

Dimitrios
Θα γνωριστούμε.
Διαφορετικά !

Σου εκανα κατι?

Dimitrios
Σε μένα δεν έχει σημασία ... 
Γενικώς ΝΑΙ.

Σαν να παίρνεις τηλέφωνο σε κάποιον και όταν καταλαβαίνεις ότι δεν είναι αυτός που ήθελες το κλείνεις χωρίς Συγνώμη ή έστω μια λέξη.

Είναι σωστό αυτό ?

Δεν σε ηξερα γι αυτο
Δεν ειμαι τετοιος ανθρωπος
Λανθανεις

Dimitrios

Τι έγραψα ?
Και πρέπει να φέρεσαι έτσι για δικά σου λάθη στους Ξένους Ανθρώπους ?
Που είναι η Ευγένεια που Αρμόζει ?

Επειδη σε εσβησα?
Δεν σε εβρισα

Dimitrios
Και επειδή που δεν με ήξερες τι ?

Τότε γιατί με αποδέχτηκες ?
Επειδή είσαι Όμορφη ξανθιά μπορείς να κάνεις ότι να ναι νομίζεις ?

Σκατα ειμαι
Μια κοπελα οπως ολες

Dimitrios
Δεν με νοιάζει τι πιστευεις.
Εμένα γιατί φέρθηκες σαν Ηλίθθι ... και σε Ευχαρίστησα κιόλας ... και μετά είδα την Διαγραφή και έμεινα Μαλάκας.

Έτσι φέρεσαι στους Ανθρώπους που σε τιμάνε έστω με ένα αίτημα εσύ ?
Οκ !
Δεν έχουμε άλλα να πούμε.

Τωρα το ειδα
Φωτο γιατι κοινοποιεις?

Dimitrios
Γιατί Γουστάρω !
Γιατί Μπορώ ... 
Γιατί ΕΣΥ μου δίνεις το Δικαίωμα να το κάνω !
Δεν είπα Μανταλάκια ?
Δεν λέω κάτι και δεν το κάνω.
Όταν λέω κάτι το Εννοώ !
Και να με μπλοκάρεις τις έχω κατεβάσει ήδη.

Γιατι τοση κακια ?

Dimitrios
Για να σου δείξω την Δική σου !
Μόνο έτσι καταλαβαίνουν Κάποιοι.

Επειδη σε εσβησα?

Dimitrios

Οφθαλμόν ... !
Έπειδή Έσβησες.
όχι Σε !
Δεν με νοιάζει για μένα.
Με νοιάζει η Συμπεριφορά.
Πότε θα το καταλάβεις επιτέλους ?

Δεν με ξερεις
Κ δεν.μπορεις να με κρινεις απο αυτο

Dimitrios
Σε έμαθα.
Θα σε κρίνω με ότι λαμβάνω.

Λυπαμαι που γο βλέπεις
Ετσι

Dimitrios
Έλαβα Αποδοχή και Διαγραφή λες και ήμουν Ιός.
Ε θα γίνω.

Δεν ηξερα οτι θα σε ενοχλησει
Τοσοι

Dimitrios
Είμαι Καθηγητής Πληροφορικής.

Τοσο

Dimitrios
Μην τα βάζεις μαζί μου.
Δεν πείθομαι !

Ουτε εσυ
Dimitrios

Οκ.
Πάμε να δούμε ποιος θα ματώσει.
Μέχρι στιγμής έχω νικήσει 10 - 0 !

Πρεπει καποιος να ματωσει?

Dimitrios
Περιμένω τα γκολ σου.
Στην Ζούγκλα που ζεις Ναι !
Εγώ εκεί που ζω είναι πιο καλοπροαίρετα τα πράγματα.

Λυπαμαι για την κακια σου

Dimitrios
Έχει Αγάπη στον Κόσμο μου.
Στον Δικό σου έχει Φοβία και Delete.

Εγω δεν απαντω με κακια

Dimitrios
κακία ???

Να εισαι καλα

Dimitrios
Οκ .. Συνέχισε να βρίζεις.

Οχι
Να περνας καλα

Dimitrios
θα Βρεβευτείς Αναλόγως !

Κ να βρεις ανθρωπους
Να σε αγαπουν

Dimitrios
Εχω βρει.
Μάλλον με βρήκαν αυτοί !

Χαιρομαι

Dimitrios
Τους άλλους τους διώχνω.
Αν ήξερα τι είσαι δεν θα έκανα καν Αίτημα
Ποτέ δεν είναι Αργά όμως.

Καλη συνεχεια Δημητρη μου
Δεν ειμαι οσα μου καταλογιζεις
Δςν με ξερεις καν

Dimitrios
Μην λες πράγματα που δεν πιστεύεις.
Και δεν πρόκειται να με χτυπήσεις στο Φιλότιμο.
Θα πέσουν Κορμιά.

Φυσικα κ τα πιστευω
Χαχαχα

Dimitrios
Το είπα .. Το Υποσχέθηκα .. Θα γίνει !

Οτι γουσταρεις
Αν θες παρε να μιλησουμε
Κ θα καταλαβεις

Dimitrios
Σιγά μην Γαμηθούμε κιόλας !!!
Ικανή σε έχω πριν χύσω να σηκωθείς και να φύγεις.

Δεν θελω ουτε με δικηγορους ουτε με αστυνομικούς να μιλησω

Dimitrios
Την Ξαναπατάω εγώ ???

Θελω να ειμαστε φιλοι

Dimitrios
Δεν θα το πάω μέχρι εκεί.
Δεν είμαι Πούστης.

Να μην μαλωνουμε

Dimitrios
Αλλά εχω εγώ πολλά όπλα να το κάνω.
Και το 1ο οι Κοινοποιήσεις.

Αν συνεχισεις ομως να με απειλεις

Dimitrios
Και οι φωτό !
Φτάνουν.

Θα το κανω εγω

Dimitrios
Οκ .. Θες να δώσουμε ραντεβού να πάμε μαζί στην Δίωξη ????
Πάμε ???
Δούλευα εκεί.

Ε και??

Dimitrios
Τους έχω επιθυμήσει.
Λέω.
Ποιος απειλεί ποιον !

Εσυ που κοινοποιρις φωτο μου

Dimitrios
Αναφθέρετο δικαίωμα μου.
θα πας στην δίωξη ..
θα βγουν Αναγκαστικά όλες οι φωτό σου ...

Χαχαχα

Dimitrios
και θα γίνεις και ρεζίλι όταν σου πουν ότι εσύ από μόνη σου τα έβγαλε.ς
Καλά.
Θα δούμε ποιος θα γελάσει τελευταίος.

Γιατι με μισείς

Dimitrios
Μήπως και Μορφωθείς λίγο !
http://dsvsval.blogspot.com/2018/10/blog-post_8.html
ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΤΣΟΥΛΑΚΙΑ ??? ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΠΑΤΑΛΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΦΩΤΟ ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΕΣ ΣΑΣ ???
DSV - ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ...
dsvsval.blogspot.com

Με ξερεις απο παλιά

Dimitrios
Γιατί είσαι ΠΠΠΠΠ!!!!\
Μου τρως τον χρόνο μου.
Και με παρενοχλείς Γι αυτό !

Εγω???

Dimitrios
Τι κάνεις τώρα ?
Γιατί με ενοχλείς ?

Να εισαι καλα γλυκε μου

Dimitrios
Είδες που δεν τα ξέρεις καλά ?

Και λυπαμαι

Dimitrios
Και Γράφονται όλα !
Πάμε να δούμε ποιον θα πάνε μέσα.

Που δηλητηριαζεις την ψυχη σου

Dimitrios
Για κάτι φίδια σαν και σένα Αναγκάζομαι !

Εγω φίδι?
Χαρηκα να εισαι καλα

Dimitrios
ΟΧΙ ( Α )
Στο Καλό !
Συνεχίζεις και με Ενοχλείς !

Να εισαι παντα καλα

Dimitrios
Σκάσε Επιτέλους !

Χαχχαχαχαχχαα
Αααχαχαχαχχαχαχαχχαχαχααα

Θες να μιλησουμε?
Να δεις οτι δεν ειμαι φιδι

Dimitrios

Πέθανε η Μητέρα Τερε΄ζα και μπήκες στην Θέση της ?

Κ τωρα ειμαι στο νοσοκομειο
Ποια ειναι η τερεζα

Dimitrios
Με τι ? Με το Στρινγκ το Κόκκινο και τις Επιδείξεις σου ?
Τόσο Αμόρφωτη ?

Δεν ξερω τι λες
Κ λυπαμαι
Που σκεφτεσαι ετσι για καποια που δεν ξερεις

Dimitrios
Αφού δεν ξέρεις την Μητέρα Τερέζα .. Σε λίγο θα μας πεις δεν ξέρεις τον Χριστό !
http://dsvsval.blogspot.com/2009/05/blog-post_10.html
Στην Μνήμη της Μάνας με τα πιο πολλά παιδιά στον Κόσμο. Την ΜΗΤΕΡΑ ΤΕΡΕΖΑ.
DSV - ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ...
dsvsval.blogspot.com

Ψυχη μου ηρεμησε
Κι αν καποτε σου μιλησα άσχημα
Να με συγχωρεις
Μη φερεσαι ετσι
Συγνωμη που σε εσβησα
Δεν ηξερα οτι θα σε πειραζει τοσο
Θες να μιλησουμε ομορφα


---------------------------------------------------------------------

Και μετά το Θες να μιλήσουμε Όμορφα ... ΜΠΛΟΚ ... Τόσο Ύπουλα .. Τόσο Πουτανίστικα !!!





Δεν υπάρχουν σχόλια: