********* ********************** DSV Blog: Όταν σου λένε ότι Πίνεις ... δεν αναφέρονται οπωσδήποτε στο Ποτό !!! Αν Προσβάλεις κάποιον που γράφει συνεχώς τι λες ? Δεν μπορεί να σε προσβάλει κι αυτός Περισσότερο ???

Δευτέρα, Οκτωβρίου 08, 2018

Όταν σου λένε ότι Πίνεις ... δεν αναφέρονται οπωσδήποτε στο Ποτό !!! Αν Προσβάλεις κάποιον που γράφει συνεχώς τι λες ? Δεν μπορεί να σε προσβάλει κι αυτός Περισσότερο ???



Καλύτερα τέτοιες κουβέντες δεν είναι να τις γράφουμε εδώ ? Γιατί να βλέπουν οι Ματάκηδες τα Προσωπικά μας και να Ευχαριστιούνται ???

Δεν θα συνεχιζα ..ηδη ο ανττρας μου σημερα βγηκε απο εντατικη ..τι να γραψω ?
Δημήτριος
Να γράψεις ότι είσαι Ευτυχισμένη που τα κατάφερε.
Και ο Αδεφός μου ήταν στην Ενταντική από Θρόμβωση !
Περαστικά σας !
Και δεν κατάλαβα ... Όντως χάσατε παιδί ?

Ισως η φοερτηση μεκανε να γραψω .δεν συνηθιζω να γραφω δυσαρεστα προσωπικα θα το δεις θα μπορουσα ν ατο κοινοποιησω για την εντατικη αλλα δεν τοκανα
Δημήτριος
Ε σιγά ... Όχι και να τα βγάλουμε όλα στον Τοίχο !
Εγώ τα γράφω στο Μπλογκ μου όλα .. Αλλά όχι στον Τοίχο !

Ναι κοριτσακι σε 23 μερες χωρις προβλημα κανενα .απο λευκαιμια
Δημήτριος
23 μέρες ?

Και ο αντρας μου απο θρομβωση
Δημήτριος
Θα πρέπει να ήταν πολύ μικκρή για να είναι τόσο καλπα΄ζων.
Α να .. Όπως και ο Αδερφός μου.
Την γλυτώσαν όμως.

μεσα σε 23 μερες απο την διαγνωση και ενω μας ελεγαν οτι την επομενη θα βγαιναμε θα πηγαιναμε σε θαλαμο παρακολουθησης
Δημήτριος
Πάει καιρός ?

9 ετων
ναι χρονια ........
Δημήτριος
Χμμμ κάπως θα ηρέμησε λίγο το τραύμα ... Ποτέ δεν επουλώνεται και το ξέρω. Κουράγιο ! Ο Σύζυγος είναι κάποιος με Μουστάκα ???

ναιιιιιιιιι
Δημήτριος
Ε οκ .. Παλίκαρος. Να ναι Γερός από εδώ και πέρα.

Σευχαριστω.και σε σενα χαρες .......ευχομαι
Δημήτριος
Χμμμ οκ ... Καλά πάω τελευταία.
Αλλά δεν πιστεύω χαρές να λες τον Γάμο ???

οσο για το θεμα παιδιου αναθεωρησετο φερνρι ευτυχι πιστεψε με
Δημήτριος
Φτου Φτου Φτου !!!
Δεν θέλω Παιδιά.
Με τίποτα.
Ειμαι Εργένης ούτως ή άλλως.

θα μεγαλωσεις θα με θυμηθεις ακου με εισαι νεο παιδι φανταζομαι .δεν ρωταω ηλικια αλλα?
Δημήτριος
48 !!!
Πότε θα μεγαλώσω ?

Νεοτατος ............
Δημήτριος
Χαχχαχαχααα

οκ οριμος .χαχα ξερεις να διαλεξεις
Δημήτριος
Άσε τα σάπια ρε.
αΧαχχαχαχαα
Συμφωνω αλλα μηπως ειναι λαι δικιολογια ? και γω εχω ανηψιες 34.35 χρονων με καριερα λευτερες αλλα φανταζομαι βολευονται ......
Δημήτριος
Να μου τις γνωρίσεις Ευχαρίστως !
Δικαιολογία σε τι ?
Είναι Θέσφατο ο γάμος και τα παιδιά ?
Δεν νομίζω.
Δεν ΘΕΛΩ !!!

δεν κανω τετοια πραματα χαχααχ
Δημήτριος
ή μάλλον για ΟΛΕΣ εσάς .. ΘΕΛΩ ... αλλά δεν το παραδέχομαι ε ???
Να κάνεις να σώσεις κανέναν Μοναχικό !

Ο γαμος ειναι μαγγια .......................... προχωρας αν δεν σου βγειντο κοβεις .απλα
Δημήτριος
Και γιατί να Αυτοκονήσεις ??? Να πάρεις Αντικαταθλιπτικά !
Μπορώ να ΜΗΝ Θέλω ?
Έχω το Δικαίωμα ??
Και γιατί δεν με Διαψεύδεις γνωρίζοντάς μου την Ιδανική !
Η Μενούνος Παντρεύτηκε κι αυτή !
Ποια να παντρευτώ τώρα ???

Ε τωρα χαλας την συζητηση .σταματω εδω
Δημήτριος
Νομίζεις !
Το Εννοώ 100%.
Απλά δεν μπορείς να αφομιώσεις Τόση Ειλικρίνεια.
Έχω αυτό το θέμα με όλες τις Γυναίκες .. μου το χουν πει οκ.
Δεν κάνω καμία πλάκα.
Αλλά μόνο με μια Μενούνος το κάνω.
Υπάρχει άλλη ?

Εχεις ωραιοπαθεια .............? αυτο μου λες .μαλλον σε αποριπτουν οι γυναικες .σου μιλαω ως μεγαλυτερη .με καθε ειληκρηνεια
Δημήτριος
Πως με Απορρίπτουν και έχω και Ωραιοπάθεια ??? Μάλλον έχεις πιει ... Συνάδουν ? Ε οκ ... ΝΑΙ έχεις δίκιο ... Με Ήξεις Αφήξεις .. δεν μπορώ να επικοινωνήσω κιόλας.
Και ποιος μιλάει για Εξωτερική Ομορφιά ?
Η Μενούνος είναι μόνο Όμορφη Εξωτερικά ???

Εχεις προβλημα .προσωπικα σιχαινομαι το ποτο
Δημήτριος
Αν πω για το παιδί σου τώρα ... θα είμαι εγώ ο Κακός ε ?
Αν θέλω να σε πληγώσω κι εγώ .. Μπορώ !
Άντε κάντην . Ώρα είναι.
Δημήτριος
Έχασες παιδί ... και είσαι Επιθετική με Επιθετικούς Προσδιορισμούς ! Τίποτα δεν σε δίδαξε η Απώλεια ? Μόνο να Προσβάλεις ? Κάνε με μπλοκ ήσυχα ... γιατί θα αρχίσω κι εγώ να σε Προσβάλω !!! Αν έχω Πρόβλημα .. τότε απομακρύνσου ήρεμα και μην βγάζεις όλη την χολή της Πικρίας σου σε μένα !!! Δεν θέλω Μούλικα Λέμε ... Είδες πως μπορώ να Προσβάλω ???

Δεν υπάρχουν σχόλια: