********* ********************** DSV Blog: Τι ? Πρώτη φορά ακούτε τέτοιες Ιστορίες με Γυναίκες Αράχνες ??? Πρώτη ???

Κυριακή, Οκτωβρίου 07, 2018

Τι ? Πρώτη φορά ακούτε τέτοιες Ιστορίες με Γυναίκες Αράχνες ??? Πρώτη ???



Σήμερα ... για Πρώτη φορά στα 48 μου χρόνια ... έκανα Καταγγελία στην Ασφάλεια ... 

Ποτέ δεν είχα κάνει τίποτα ... Πόσο μάλλον Μήνυση ... 

Όσο και να Θεωρούμαι ( από τους Ανεγκέφαλους Βέβαια και Κακοήθεις ... ) σαν Άνθρωπος της Διένεξης και του Καυγά ... είναι Γνωστό στους Έξυπνους και Καλόβολους Ανθρώπους που με γνωρίζουν έστω και ελάχιστα ακόμα μέσα από το Ιντερνετ ... ότι δεν πειράζω Μυρμήγκι ... ούτε καν Ενοχλητικό Κουνούπι ... αν δεν με Πειράξουν Πρώτα.

Φέτος τον Αύγουστο ... και μετά από 5 Ολόκληρα χρόνια συνεχούς Συγχώρεσης ... βοήθησα πολύ κάποιο Ατομο ( γιατί Άνθρωπος δεν είναι και το Ήξερα ) ... γιατί η Μάνα του πρώτα και μετά η Ίδια η Κομπλεξική και Ανεγκέφαλη ... θα Πέθαιναν.

Κι ενώ δεν είχα ούτε εγώ να βγάλω τον Μήνα ... έδωσα Μετρητά και αγόρασα πράγματα σε ύψος άνω των 250 ευρώ ... Δλδ αυτή την φορά το Παράκανα...

Εκτός αυτών έδωσα απλόχερα ένα σωρό άλλα πράγματα όπως Ζώνη Μασάζ .. Στικ Μπαστούνι .. Ανεμιστήρες ... και διάφορα άλλα ... αλλά μόνο ως δανεικά ... γιατί μου ήταν Απαραίτητα και Μοναδικά ... Δεν είχα άλλα ...

Από τον Αύγουστο λοιπόν ... το Πουτανάκι που τα είχε ... δεν μου τα επέστρεφε γιατί δεν του κανα τα χατήρια και την παράτησα ! Σκύλιασε .. Έβγαλε πάλι τα Νύχια ... και με Καταγρατζούνισε ...

Άφησα 2 μήνες να περάσουν ... και ενώ μου είχε κλείσει όλους τους διόδους επικοινωνίας ... μου έστειλε μνμ στο κντ, μετά βέβαια από μία πολύ έντονη Στιχομυθία ...  δηλώνοντάς μου ότι ΔΕΝ θα πάρω τίποτα ... και θα μου κάνει Μήνυση !

Θρασύδειλο Γύναιο .. ήξερα ότι είναι ... Την Προειδοποίησα ... και το πρωί πήγα στην Ασφάλεια ... Έδωσα το Κινητό της .. Καταγράφηκε στα Ημερολόγια της Ασφάλειας η Καταγγελία .. και τώρα αν δεν σηκώσει το κντ ( γιατί με ξέρει καλά ότι δεν αστειεύομαι ) ... θα πάει η Αστυνομία από το σπίτι της για να της δώσει Πρόσκληση ... να Αναγκαστεί να τα παραδώσει στην Αστυνομία όλα τα πράγματα !


Δεν ήξερα όμως την Δ/νση της. Είχα πάει αρκετές φορές στο σπίτι της για να της δώσω τα δώρα και όλα μου το βιος ... αλλά ποτέ δεν είχα κρατήσει την Δ/νση.

Πήγα λοιπόν μετά την καταγγελία από εκεί .. .Τράβηξα φωτό στην Πολυκατοικία της ... και πήρα τον Αριθμό και την Δ/νση και μόλις έφτασα στο σπίτι μου ... πήρα τον Υπαστυνόμο Υπηρεσίας και του έδωσα την Δ/νση.

Θα δούμε λοιπόν τώρα ... ποιος θα πάει ποιον στην Αστυνομία. Η Κοπελιά ( Θεός να την κάνει κοπελιά ... Ένα Αρρωστοφοβικό και Ανασφαλή Θρασύδειλο γύναιο είναι ) το έχει κάνει σε πολλούς εκτός από μένα όπως τελικά διαπίστωσα αλλά όταν ήταν πλέον αργά. Αρραβωνιαζόταν .. ή ακόμα και είχε Παντρευτεί για 10 μέρες ... και ζούσε από Δωρεές και λεφτά θυμάτων όπως του λόγου μου που την λυπόντουσαν και την βοηθούσαν.

Έλεος όμως ... Σε μένα έστεισε Πλεκτάνη ? Σε μένα που ήξερε ότι δεν είχα σάλιο ? Σε μένα που είμαι Άνεργος 8 χρόνια και αυτή δούλευε κιόλας έστω και ως Γκαρσόνα ???

Πριν 2 χρόνια δούλευε σε έναν Φούρνο ... και κάτι του κανε του Φούρναρη  και επειδή τελικά πλακώθηκαν στις Μπουνιές .. του κανε καταγγελία και του πήρε και 10 χιλιάδες Ευρώ ... Τόσο Θρασσύμι το Τσουλάκι. Αυτός για να μην έχει τραβήγματα με μηνύσεις και με δικαστήρια .. πλήρωσε για να μην κλείσει η επιχείρησή του από Χρέη και Τραβήγματα με την Δικαιοσύνη και την Εφορία !!!

Τι ? Πρώτη φορά ακούτε τέτοιες Ιστορίες με Γυναίκες Αράχνες ???

Πρώτη ???

.... Συνέχεια ... ( Με φωτό ... Για να δείτε πόσο δίκιο έχει το παρακάτω Βίντεο )




Δεν υπάρχουν σχόλια: