********* ********************** DSV Blog: Όμορφη είσαι ... Αλλά Φέικ ! ΚΑΙ Παντρεμένη και το έκρυβες !!!

Παρασκευή, Οκτωβρίου 12, 2018

Όμορφη είσαι ... Αλλά Φέικ ! ΚΑΙ Παντρεμένη και το έκρυβες !!!



Ευχαριστώ Ευαγγελία ..
να χαίρεσαι τα παιδιά σου ...
Αν Υπάρχει και Σύζυγος .. να μου το πεις να προσέχω στα Σχόλια και στα Λάικ !
ΤΕΤ 7:43 Μ.Μ.

Ο φίλος σας σάς προσκάλεσε να εγκαταστήσετε το Messenger.
Δεν έχω Μεσσεντζερ στο κντ.

ΠΕΜ 2:11 Π.Μ.

Ε βρε γμτ ...
Φαίνεται και η Ενίσχυση .. Μην τα πιέζετε τόσο πολύ τα βυζιά σας ...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=5446000.1539212956.&type=3&theater
https://www.youtube.com/watch?v=g0w1n-pqnSE

6:30 Μ.Μ.

Καλησπέρα δεν μπορώ να καταλάβω ποιά ανάγκη σας καλύπτουν τα κακεντρεχή σχόλια

Κακεντρεχή ?
Δεν τα πιέζεις ?
Είπα κάτι που δεν υπάρχει ?
Ήθελα να καταλάβω αν είσαι Φέικ ή Όχι.
Αυτό !

Λαθος προσέγγιση
Και μετά απορείτε γιατί οι γυναίκες δεν σας δίνουν την απαραίτητη προσοχή

καθόλου Προσέγγιση !
Δεν Προσεγγίζω κάποια με Φέικ Βυζιά !
Αν είναιι Σωστή Ναι !
Αλλά δεν είσαι.
Όμορφη είσαι ... Αλλά Φέικ !
ΚΑΙ Παντρεμένη και το έκρυβες !!!
Δλδ όταν δεν είναι κάποιος φίλος και σου κάνει Αϊτημα .. δεν το βλέπει.
Και προφανώς γι αυτο και το είπα.
Γιατί Συχαίνομαι τις Παντρεμένες που το Κρύβουν και βγάζουν έξω τα βυζιά τους.
Τι προσπαθούν δλδ να πετύχουν ?
Και γιατί να σου κάνω Προσέγγιση ενώ είσαι Παντρεμένη ?

Δεν κρύβω τίποτα και έχεις πολύ λάθος τρόπο να προσεγγίζεις ανθρώπους και ιδιαιτέρα γυναίκες
Δεν μπορείς να καταλάβεις τα  fake από τις φωτο

Αντε πάλι.
Δεν σε προσεγγίζω λέμε.
Είσαι Παντρεμένη.
Αν ήσουν Ελεύθερη Ευχαρίστως.
Ρε Κόλλημα Σόνι και Ντε να της την Πέσω.

λάθος
δεν με ενδιαφέρεις
και δεν σε προκαλώ
άσε που εσύ έκανε αίτημα φιλίας

Χαχχαχαχχααα
Γιε Γιε Ράιτ.

εγώ δεν σε ενόχλησα
επίσης είμαι παντεμένη και μάλιστα περνάω και πολύ ωραία με τον άνδρα μου και δεν ψάχνομαι

Δεν ?
Δεν μου έγραψες μνμ ?

και έχω και ένα μικρό κούκλο

Αν δεν σε ενδιέφερε απλά θα πατούσες ένα Μπλοκ.
Αστα τα κόλπα.
Δεν πιάνουν.
Στον Άντρα σου τα Σάπια

έχεις δίκιο

Απόλυτο !

άλλωστε και τώρα μπορεί να γίνει το μπλοκ

Ε ΝΑι !
Τσαααααααααααακκκκκκκκκκκκκκκ !!!
Άντε ντε
Γιατί δεν το κάνεις ακόμα ?


Δεν υπάρχουν σχόλια: