********* ********************** DSV Blog: ΚΣΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ ΤΩΡΑΑΑΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΓΑΜΗΣΑΑ...ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ !!!

Σάββατο, Οκτωβρίου 13, 2018

ΚΣΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ ΤΩΡΑΑΑΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΓΑΜΗΣΑΑ...ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ !!!



Το χω πει και στην Μάνα μου για να ξέρει ... Εγώ θα πάω ή από Σφαίρα Χρυσαυγίτη ή από Ροπαλιά από Νταλικέρη όπως η Φάτσα της Φωτό ...

Αλλά το Έργο μου θα το κάνω μέχρι να με βρουν σε Χαντάκι ... Θα κάνω και θα τα φωνάζω ... και θα τα λέω .. όπως όταν κάνω Μάθημα στην Σχολή ...

Να Καταλάβουν ότι όταν μπαίνουν στα Σόσιαλ Μίντια ... δεν χρειάζεται Δίπλωμα Νταλίκας ... αλλά και Ελάχιστες Γνώσεις από Πληροφορική !!!

Αλλά η Αμορφωσιά και η Ασχετοσύνη ιδίως στην Ελλάδα ... είναι Απύθμενη !!!

Ξέρω όμως και να Φυλάγομαι ... Χθες μόλις εδώ στον Βόλο την είχαν στημένη σε έναν Αθλητικό Συντάκτη γιατί μάλλον είπες κατά της Ομάδας του Χουλιγκάνου που σαν Πουστράκι του βγήκε από πίσω και τον Μάτωσε ...




Θα τον πιάσουν όμως που θα πάει ... Έτσι όπως θα πιάσουν και αυτή την Κωλόφατσα του Νταλικέρη που με απείλησε επειδή λέει έκανα Κοινοποίηση την Κόρη του ? Που ήξερα ότι ήταν Κόρη του ? Έκανα Κοινοποίηση τον Σκύλο του .. τίποτα ... Τα γούστα που Μπεκρόπινε .. Τίποτα ... Την Νταλίκα του ... Καμάρωνε κιόλας ... Μόλις Κοινοποίησα την Κόρη του με Απείλησε με τα Παρακάτω ...

Μαριος Χατζη
12:10 Μ.Μ.
ΓΙΑΤΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ ΑΝΕΒΑΔΕΣ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ????ΚΣΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ ΤΩΡΑΑΑΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΓΑΜΗΣΑΑ...ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ

0:23
0:23

Γεια σου, Dimitrios! Υπάρχει κάτι που με ενοχλεί σε αυτή τη φωτογραφία. Μήπως μπορείς να τη διαγράψεις;

ΜΕ ΠΟΙΟ ΦΙΚΑΙΩΜΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ ΑΝΕΒΣΣΕΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΜΟΥ???ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΠΟ ΕΧΘΕΣ??
ΘΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩΩΩΩΩΩΩΩ
8:29 Μ.Μ.


Αποδεχθήκατε το αίτημα.
ΘΑ ΜΟΥ ΚΛΑΣΕΙΣ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙ !!!

Έχω και το Ηχητικό .. που δεν είναι να το ακούσει Άνθρωπος ... Όλος ο Οχετός του Νταλικέρη στο Ινμποξ μου !!!

Αλλά που πας με την Μουστάκα όταν έχεις την Κόρη σου ... και από κάτω λες "Κοινοποιήστε" ???

Όλοι οι Άλλοι που την Χαλβάδιαζαν και σχολίαζαν Κουκλί ... Πανέμορφη και και και ... Έστριβε την Μουστάκα ...

Μόλις την Κοινοποίησα εγώ ... Τότε Αυτός ο Βόθρος στο Μέιλ  μου !

Μακάρι να πήγε στην Δίωξη .. Μακάρι μπας και Μάθει κανένα γράμμα .. γιατί την Αλφαβήτα ... παίζεται αν την ξέρει όλη !!!

Άντε Λοιπόν Θρασύδειλα Τσαμπουκάκια που μόνο με Απειλές και Βρισιές έχετε μάθει να λύνεται τις υποθέσεις σας !

Έτσι θα γίνουν και τα παιδιά σας ... !!!

Έτσι και Χειρότερα ...

Σε περιμένω Λοιπόν ...

Αν με τσιμπήσει κουνούπι ... Θα σε πιάσουν Αμέσως ...

Εγώ δεν είμαι Γαλάτης που δεν φυλάγεται ... Εγώ Φυλάγομαι !!!

Μόλις πάθω κάτι ... σε Συλλάβανε Μουστάκα !!!


Αντε Ντε !!!


Θα Γαμήσεις και την Έλεν ρε ?

Ατύχησες .. Είναι Λεσβία !!!


ΠΑΠΑΡΕΣ ΑΜΟΡΦΩΤΕΣ !!!





Δεν υπάρχουν σχόλια: