********* ********************** DSV Blog: ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΤΣΟΥΛΑΚΙΑ ??? ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΠΑΤΑΛΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΦΩΤΟ ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΕΣ ΣΑΣ ???

Δευτέρα, Οκτωβρίου 08, 2018

ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΤΣΟΥΛΑΚΙΑ ??? ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΠΑΤΑΛΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΦΩΤΟ ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΕΣ ΣΑΣ ???


Πόσες φορές γμτ θα τα Ξαναγράψω ... Πόσες ???

Μου στέλνουν μηνύματα και μου λένε ότι πήγαν στην Αστυνομία ή θα πάνε στην Αστυνομία ... κτλ.

Πόσο Άσχετοι ? Δεν ξέρουν Ακόμα ... Υπεύθυνη για αυτά είναι η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και όχι το Τμήμα της Γειτονιάς ... αλλά πως να πεις στην Θεια με τα Βυζιά Φόρα Παρτίδα ότι η ΙΔΙΑ έχει Κοινοποιήσει τις Φωτό της και εγώ δεν έχω κάνει ΚΑΜΙΑ Παρανομία που τις ΞΑΝΑΚοινοποίησα ...

Μόνο αν τις είχα Κλέψει από το Κινητό της .. ή τις είχα πάρει με παράνομο τρόπο και την ΑΠΕΙΛΟΥΣΑ ή την ΕΚΒΙΑΖΑ... μόνο και τότε ΜΟΝΟ θα μπορούσε να με πάει στην Δίωξη !!!

Σιγά μην ασχολείται η Δίωξη με το Κάθε Share ... Ξέρετε πόσα Γίνονται την Μέρα ? Περίπου 50 Εκατομμύρια κάθε μέρα ... Πόσοι βάζουν Προσωπικές Φωτό ? Πόσοι τις Κοινοποιούν ? Πόσοι Σχολιάζουν ? Πόσοι Πατάνε Ουάου ή Καρδούλες ή Σκέτο Λάικ ???





Αλλά μ αρέσει ... το γεγονός ότι όταν βγάζω στην φόρα κάποια με ΔΙΚΕΣ της ΜΟΝΟ φωτό που τις έχει βάλει στο Φβ ( από που θα τις έβρισκα εγώ ) ... μετά τις Διαγράφουν .. βάζουν Προφίλ Φωτό Σεμνές χωρίς Βυζιά και το Κινητό Ψηλά Ψηλά για να παίρνει Κάθετα τις Βυζάρες μην χάσουν καμία Ρόγα και δεν την έχουν βγάλει για να Καυλώσουν τον Επικείμενο Εραστή !!!

Εραστή είπα ??? Γιε Ράιτ ...
Τον Σύντροφο θέλουν !!! Γι αυτό ντύνονται σαν Τσουλάρες ... Για να τραβήξουν τον Σύντροφο ???
Ποιος Νοήμων Άνθρωπος θα πάει μαζί τους όταν Καυλαντίζονται  με 10άδες Άλλους κάθε Μέρα ?





































ΜΗΝ ΜΕ ΠΡΙΖΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΨΕΥΤΟΑΠΕΙΛΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΑΡΑΜΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ !!!

ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΤΣΟΥΛΑΚΙΑ ??? ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΠΑΤΑΛΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΦΩΤΟ ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΕΣ ΣΑΣ ???

ΔΕΝ ΚΑΥΛΩΝΩ ΕΤΣΙ ... ΜΗΝ ΜΕ ΧΑΡΑΜΙΖΕΤΕ ...

ΚΑΜΙΑ ΠΙΠΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ... ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΩ ... ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ !!!

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΧΥΣΩ ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΚΑΝ ΑΝ ΕΚΣΠΕΡΜΑΤΩΣΩ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΑ ΣΤΕΡΝΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΣΠΕΡΜΑ ΚΑΙ ΚΑΥΛΑ !!!

ΔΕΝ !!!




Ευχαριστώ Γιούλα !
Γιουλα Κατσιουρα

Παρακαλωωω

Γιουλα Κατσιουρα

Το προφιλ σου δεν ειναι αληθινο ποιος εισαι??
Δημήτριος

Χαχαχααχαα Ότι να ναι !!! τουλάχιστον αυτά που λες να στέκουν !!!
Γιουλα Κατσιουρα
Δημήτριος

Εμ με αυτά που λετε ... Μ αρέσει που είστε και σίγουρη ! 100% Αληθινό είναι. Αν φοβάσαι Διαγράψτε με !
Γιουλα Κατσιουρα

Φωτο γιατι δεν εχεις??
Δημήτριος

Μάλλον Εσύ δεν βλέπεις ! Γιατί μου μιλάτε στον Ενικό ? Γνωριζόμαστε ?
Γιουλα Κατσιουρα

Χαχα

Εσυ ξεκινησες
Δημήτριος

" Ευχαριστώ Γιούλα ! Παρακαλωωω 2:57 Μ.Μ. Το προφιλ σου δεν ειναι αληθινο ποιος εισαι?? "

Ποιος το ξεκίνησε ???

Το Προφίλ ΣΟΥ !
Γιουλα Κατσιουρα

Αντε γεια
Δημήτριος

ΣΑΣ έπρεπε να γράψετε !
Γιουλα Κατσιουρα

Βρε αντε παιξε μ9αλα παραπερα κομπλεξαρα

Γιουλα Κατσιουρα


ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΕ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ !!!


Αυτο που εκανες και ειπες για τα παιδια μου να ξερεις οτι πηγα στην αστυνομια και απο δω και περα θα παρουν ολα τον δρομο τους
Δημήτριος

Και εγώ΄πήγα !

Θα τα πούμε εκεί !
Γιουλα Κατσιουρα
Δημήτριος

Λες να το Αρνούμαι ?

Καθηγητής Πλητροφορικής είμαι.

Όπου θες πάμε.
Γιουλα Κατσιουρα

Βεβαιως

Το θρασος σου στην αστυνομια οχι σε μενα
Διαβάστηκε από Γιουλα Κατσιουρα, Κυριακή 8:36μ.μ.
Δημήτριος

Τώρα με απειλείς όμως ε !

Και γράφονται όλα.

Στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκήματος.

Δεν τα ξέρεις καλά Ψόφια !

Μια Αμόρφωτη θα την παίξει σε μένα ?

Ας πάμε !

Εγώ τα Διδάσκω αυτά ... !!! Εσύ θα με Απειλήσεις ???

Σήμερα ήμουν !!! Πήγαινε να δεις. Ασφάλεια Βόλου !!! 11:35 καταγράφηκε η επίσκεψη !

Θες να πάμε Και Παρέα ???

Νομίζεις ότι θα σε φοβηθώ ρε Άσχετη ?

Ξέρεις τι είναι Πληροφορική ?

Ξέρεις σε ποιον Μιλάς ?

Θα γίνεις Σούργελο σε όλα τα κανάλια με τις Φωτό που βάζεις με τα Βυζιά σου !

Πάμε και θα δεις ποιος θα γίνει Νούμερο !

Με είπες Ανώμαλο .. και αυτό θα το δει η Αστυνομία μην Ανησυχείς !!!!!!

Μάλλον Λάθος .. Κομπλεξάρα ! Μηνύσιμο και αυτό ! " Βρε αντε παιξε μ9αλα παραπερα κομπλεξαρα " Αντε ντε .. ΠΑΜΕ !!!




Δεν υπάρχουν σχόλια: