********* ********************** DSV Blog: Τα "Καθάρματα" ( Η Διοίκηση και όχι οι Υπάλληλοι ( Όχι όλοι τουλάχιστον ) )... που Αφήνουν στο Σκοτάδι .. Ψυχές !!!

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 16, 2019

Τα "Καθάρματα" ( Η Διοίκηση και όχι οι Υπάλληλοι ( Όχι όλοι τουλάχιστον ) )... που Αφήνουν στο Σκοτάδι .. Ψυχές !!!



Γειασου Δημητρη ( Αυτό το Γεια σου σκέτο, Συνήθως είναι από Αδερφούλες που θέλουν να ψαρέψουν αν τις πηδάς ή όχι )


Ωχχχ ΔΕΔΔΗΕ ??? Ήδη μου ανέβηκαν οι Παλμοί ...

Γεια σου και σε σένα.

Γιατι ??

Γιατί έχει έρθει να μου το κόψει 3 φορές.
Ευτυχώς μόνο την μία μου το κοψαν.

Άμα πάς σε πάροχο  θα στο κόβουν χωρίς ειδοποίηση

Είμαι σε Πάροχο... και δεν είναι επιχείρημα αυτό.
Τέλος πάντων.
Με ποιον θα είσαι ? Με μένα τον Φτωχό ή με τον Εργοδότη ?

Πάντα με τον φτωχό

Τότε γιατί πετάχτηκε η μπάλα στην Κερκίδα με τον Πάροχο ?

Όμως να ξέρεις πως οι ιδιώτες στην αρχή δίνουν δωράκια για να σε κάνουν πελατη και μετά άντε γειά

Αντε πάλι με τους ιδιώτες.
Τώρα τι να κάνω ?
Να συνεχίσω την κουβέντα ή όχι ?
Δεν μιλάω για τους Ιδιώτες .. .Μιλάω για εσας τους Σφαγείς !
Ελεος ... !
Λες και είσαι Ιδιοκτήτης της ΔΕΗ !
Σόρυ που σου μιλάω σε αυτό τον τόνο .. αλλά είμαι έτοιμος να πάρω το Μυδράλιο σαν τον Σταλόνε.
Σε παρακαλώ ... ας μην πούμε κάτι άλλο γιατί έχω και πίεση και έχω και επικίνδυνη Ηλικία.

Για πες ??
Ημουν 42 χρονια εργαζομενος στα εναερια δικτυα
Για πιο λογο ειμαστε σφαγεις

Ε είμαι εγώ τότε ...


Καθάρματα !




Δεν υπάρχουν σχόλια: