********* ********************** DSV Blog: Όσες και Όσοι Μαμάκηδες δεν καταλαβαίνουν τι και πως γράφω ... όπως λέει και η Φίλη μου η Κατς ... ας δηλώσουν Κατωτερότητα και ας μην μας τα πρίζουν !!!

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 18, 2019

Όσες και Όσοι Μαμάκηδες δεν καταλαβαίνουν τι και πως γράφω ... όπως λέει και η Φίλη μου η Κατς ... ας δηλώσουν Κατωτερότητα και ας μην μας τα πρίζουν !!!



Εδώ και μέρες με την Κολλητή μου ... μιλάμε .. γιατί άλλο ... για τις Μανάδες μας και πόσο μας Καταπιέζουν με την Συμπεριφορά τους Εκμεταλευόμενες ότι ως παιδιά ... ενδιαφερόμαστε να μην τους λείψει τίποτα και να είναι Υγιείς και να έχουν όλα ... οι Καημένες οι Χήρες ... οι Γ@μημένες που έχουν φάει την Ψυχή όλων που ξέρω ... Μα Όλων ...

Θέλουν ακόμα και στα 90 που το έχουν χάσει εντελώς .. .να κάνουν ότι θέλουν ... να ξοδεύουν όσα θέλουν να γυρνάνε στις εκδρομές ... να κάνουν 20 ώρες το 24ωρο δουλειές ... και αν πονάνε να είσαι Υποχρεομένος να τις πηγαίνεις σε όλους τους γιατρούς της Υφηλίου για να τις κουράουν οπότε να μην πονάνε και να συνεχίσουν να κάνουν δουλειές που μια 18χρονη αγκομαχά και πονάει όλη την μέρα ...

Το σίπτι ? Αποκλεισμένο όλο από σεμεδάκια ... Στο δωμάτιό μου έχω μια τεράστια ντουλάπα ... και έχω μόνο ένα συρτάρι για μένα ... Τα άλλα όλο σεμεδάκια και παπαριές ... Δεν βλέπει που το σπίτι έχει γκρεμιστεί όλο ... ( φωτό ) αλλά 10 μέριτο για να έχουμε τα σεμεδάκια κολλαριστά χρειαζόμαστε !

Ε δεν άντεξα λοιπόν .. Άδειασα ένα συρτάρι ( θα ακολουθήσουν και τα Υπόλοιπα ) ... έσπασα και ένα βάζο που είχαν μέσα ... ( Άκου βάζα σε Συρτάρια ) και της έδωσα ένα Αγχολυτικό μην μας αφήσει και Επί τόπου ... Αλλά σιγά ... Κακό Βρωμόσκυλο ... Ψώφο δεν έχει ...

Και ΝΑΙ ... Μιλάω με Συγγραφική Υπερβολή ... Όσες και Όσοι Μαμάκηδες δεν καταλαβαίνουν τι και πως γράφω ... όπως λέει και η Φίλη μου η Κατς ... ας δηλώσουν Κατωτερότητα και ας μην μας τα πρίζουν ... γιατί δεν φτάνει το Μυαλουδάκι τους να καταλάβουν Τι Γράφουμε !!!

Και όχι ... Δεν θέλω ψυχοφάρμακα ... αλλά έχω κρίσεις Πανικού ... Δεν θέλω να πάω στον Γιατρό αλλά θέλω αποκλειστική όλη την μέρα σπίτι που θέλει 800 ευρώ το λιγότερο και ας βγάζω εγώ 400 .. Να παν να γαμηθούνε τα παιδιά μου να βάλουν τα άλλα 400 ... γιατί ? Γιατί δεν θέλω να πάω στον Γιατρό και φοβάμαι τα βράδυα και θέλω Κουβερνάντα και Μπάντλερ ...

Δλδ δεν θέλω ούτε την Κουβερβάντα και τον Μπάντλερ ... απλά είναι ένα μέσο Πίεσής για να σας Κατσικωθώ στον Σβέρκο ... μια στο ένα παιδί .. μια στο άλλο .. γιατί αφού σας γέννησα ρε Μούλικα .. είστε Υποχρεωμένα να γαμήσετε την δικιά σας την Ζωή ... μέχρι να βγάλω τον Ψόφο !!!

Ε όχι ρε Καριόλες Ελληνίδες Μάνες ... ΌΧΙ !!!

Βγάλτε τον Ψόφο μια ώρα Αρρχύτερα ... παρά να μας γαμήσετε με τα Κατάλοιπα της Ψωριάτισας Μάνας σας που δεν σας άφησε να πάτε Γυμνάσιο για να μάθετε να γίνεται Νοικουρές και να Παντρευτείτε ...

Εντάξει .. το Κάνατε ... Άιντε λοιπόν Σαπέρα ... ή σκάστε και Εμπιστευτείτε τα παιδιά σας ... να τα σεβαστείτε ... και τις οικογένειες που έχουν τις δουλειές τους στην κρίση που έχουν αγχωθεί υπερβολικά να τα βγάλουν πέρα ... και πιάστε την πολυθρόνα σας ή τον καναπέ σας .. με το βελονάκι και δείτε την Καγιά και την Κανούριου και όποια άλλη Αηδία θέτε ...

Αλλιώς ... τι στον Πούτσο Θέτε ???

Να μας Παθάνετε ???

Ε θα το καταφέρετε κι αυτό μετά που πεθάνατε τους Άντρες σας !!!

Χάιντε !!! 



Δεν υπάρχουν σχόλια: