********* ********************** DSV Blog: Φτάνει όμως μέχρι εδώ ... Δεν θα Ανεχτώ άλλο τον Αναλφαβητισμό σας και τις απειλές Τρούμπας και Λαχαναγοράς ...

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 17, 2020

Φτάνει όμως μέχρι εδώ ... Δεν θα Ανεχτώ άλλο τον Αναλφαβητισμό σας και τις απειλές Τρούμπας και Λαχαναγοράς ...


Manolia Xaniotaki

ΣΑΒ 5:10 Μ.Μ.

βρε μουνοπανο της μανα σου 

θα σε κλεισω μεσα κλεφτρονι  

αν δεν κτεβασεις ολες τις φωτο της φιλης μου 

και αλλων γναικων εχω βρει ολα σου τα προφιλ 

και τα κανονικα ετοιμασου να φας πολυ πουτσα στην φυλακη 

γαμιολη ψυχακια της κοινωνιας ανεβρισμα της μανας σου της πουτανας που γμιεται με ολη την χωρα 

καριολι πουστη θα σε γαμισω αν δεν κατεβασεις ολες τις φωτο 


εχεις διορια 2 μερες μετα εξαφανησου βρηκα και που μενεις καθαρμα σκατοφατσα του κερατα πατερα σου .....


εισαι ηδη υπο παρακολουθηση απο την διωξη εγκληματος αρχιδι


Χαχαχαχχαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχαααα

Ααααχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαα

Βρήκε που μένω ... Αφού έχω 100 φωτό με την Διεύθυνση του σπιτιού μου και ακο΄μα με το αυτοκίνητό μου και που παρκάρω και τα πάντα ... 

Ακόμα και τις Κάμερες που έχω και όποιος πλησιάσει καταγράφηκε ... 


Με απειλεί .. με βρίζει ... αλλά ΚΑΙ έχει πάει στην ΔΗΕ να με καταδιώξει ...

Δεν ξέρει ότι με αυτές τις απειλές και τα βρισίδια ... θα την κλείσουν μέσα Ισόβια ?



Με έχετε κουράσει Ανεγκέφαλα Άμόρφωτα και Απαίδευτα Οχετάκια ... 

Μόνο από την Ορθογραφία φαίνεται ότι το Δημοτικό και πολύ είναι και το έβγαλαν με βύσμα ... 

Τίποτα Χασικλάκια θα είναι ή Μπέκρες που μετά το τσιπουράδικο μπαίνουν στο ΝΕΤ και δεν ξέρουν τι γράφουν ... 


Φτάνει όμως μέχρι εδώ ... 

Δεν θα Ανεχτώ άλλο τον Αναλφαβητισμό σας και τις απειλές Τρούμπας και Λαχαναγοράς ... 

Εκεί συχνάζετε άλλωστε ... Φαίνεται !!! 

Ο επόμενος που θα μου στείλει μνμ και θα με Απειλήσει ... θα φάει Καταδίωξη ... πραγματική ... 


Ενημερώνω .. .

Ο Επόμενος που θα μου στείλει μνμ .. έχω βγάλει Διεύθυνση IP και Κανονική ... Χάρτη του Google Maps ... και φωτό του σπιτιού του ... την Οικογένειά του πόσα μούλικα δλδ έχει ... και αν έχει Άντρα ... με ΠΟΙΟΝ τον κερατώνει ... με ΠΟΙΕΣ φίλες πίνει καφέ και που και ΤΙ λένε ... 

Όχι .. δεν θα κάνω πολλά ... Απλά με την IP του κινητού τους θα βρω τα πάντα γιατί καταγράφονται όλα ... 

Από που μπήκε ... Από που μου έστειλε ... Δ/ευθυνση ... Μαγαζί που έχει το Wi - fi ... ή ταβέρνα αν είναι αυτό ή ότι δήποτε ... Το σχολείο των παιδιών του .. την Μάνα του .. ΌΛΑ.

Αν δεν με πειράξει .. δεν θα κάνω τίποτα ... 

Αλλά με το που στείλει έστω και μία πρόταση .. τα έβγαλα όλα ... 



Για να εξηγούμαστε !!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: