********* ********************** DSV Blog: Μία φτηνιάρα Γκόλντεν Ντίγκερ υπήρξες... και συνεχίζεις !!!

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 02, 2020

Μία φτηνιάρα Γκόλντεν Ντίγκερ υπήρξες... και συνεχίζεις !!!

 



Οταν Γραία Π@υτάνα επειδή είσαι Πλούσια ( ξέρουμε όλοι πως γίνονται οι Πλούσιοι ) με πισίνες στην Κεφαλονιά ... και επιχειρήσεις που μπορεί να τις έφτιαξες ως Πόρνη Πολυτελείας ... νομίζεις ότι είσαι και Δυνατή ... και το Διατυμπανίζεις .. τότε είσαι πολύ Πτωχή και στο Πνεύμα ... και ας λένε τα Πτυχία σου Ψυχολογία της Μασαχουσέτης και Αρχίδι@ τούμπανα ... 

Όταν αντί για λέξεις ... απαντάς με τραγούδια γιατί νομίζεις ότι είσαι η Γυναικάρα που ποτέ δεν θα παραδεχτεί τα αισθήματά της ... και ότι όλοι τρέχουν από πίσω σου ... και ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν στέκεται δίπλα σου ... ε πάρε τώρα τα Μπινελίκια σου για να δεις πόσο Δυνατή Πλούσια Π@υτάνα είσαι ... 

ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να σταθεί δίπλα σου ... Είναι πολύ δύσκολο ... ε ???

Κάποιος δεν στον έχωσε καλά ... και μας βγάζεις όλα τα κατάλοιπά σου επειδή ποτέ δεν αγαπήθηκες ... μα ποτέ ... Και το Μούλικό σου ... ήταν καρπός Συμφωνίας Χρημάτων ... και τίποτα άλλο ... Μία φτηνιάρα Γκόλντεν Ντίγκερ υπήρξες ... που 70άρισες ... και δεν ξέρεις τι θα πει ακόμα Αυτογνωσία ... 

Σε Λυπάμαι !!! ... 


Αλλά περισσότερο λυπάμαι τον εαυτό μου που τόσα χρόνια σε άφηνα και αλώνιζες - όποτε ξέμενες από γκόμενο .. ή είχες καύλες ... ή δεν ήξερες πως να περάσει η ώρα σου ...  - στον κόσμο μου .. μήπως και με πείσεις να δώσω χαρά στα σκέλια σου ... 

Ε όχι ... 

Και ευτυχώς πάντα έφευγα, πριν πέσω στην Παγίδα ... γιατί θα έχανα περισσότερο χρόνο Τζάμπα !!! Ευτυχώς δεν έπεσα γιατί θα γινόταν μεγάλος Σεισμός ... όταν καταλάβαινα τι είσαι και σε είχα δίπλα μου ... Πολλά Ρίχτερ !!! 


Εσύ ξέρεις να τα λες με την Φωνή στα Ηχητικά Μηνύματα ... 

Εγώ ξέρω να τα γράφω ... και τα Γραπτά 
Μένουν ... 


Για κοίτα στον Καθρέφτη να δεις πόσο πουτάνα είσαι στην ψυχή και ότι παίζεις με τους ανθρώπους και μετά μιλάς για Αδυναμίες ...

Έφτασες εκεί που έφτασες ... πως ? Πατόντας επί πτωμάτων ? Ναι .. εκεί είμαι Αδύναμος ... Δεν θα αντέξω δίπλα σου να σε βλέπω να ρουφάς τον κοσμάκη για να ζεις εσύ στις χλιδές ... Πουτάνες με Σφραγίδες ... Τώρα Φιλιά ... ... και για να δούμε ... Εσύ είσαι Ήρεμη τώρα ??? Γιατί κρατιέμαι κι εγώ να μην πω και άλλα ... Και να μην είμαι τόσο Σκληρός ... Ο Καθένας είπε τα δικά του ... και το Ότι πεις ... να το βάλουμε εκεί που ξέρουμε και οι 2 ... Μην με ξαναπροσβάλεις ούτε μισή φορά ... Κωλόγρια που δεν έμαθες τίποτα ακόμα ... και ούτε πρόκειται ... μέχρι να πεθάνεις ... ! Που κοντά είναι ! Στο τάφο σου λοιπόν ... και τα λέμε ... όταν θα πεθάνουμε κι οι 2 .. . Εγώ ξέρω ότι θα πεθάνω ... Εσύ ? Σιγά μην ... ! Οι Πουτάνες στην Ψυχή νομίζουν ότι είναι Άτρωτες .. !!!
Dimitrios
Σ Άρεσε τώρα αυτό από έναν Αδύναμο ???
Ευτυχώς δεν είμαι δίπλα σου να δεις την Αδυναμία μου !
Καριόλα .. που νομίζεις θα μας παίξεις κι άλλο !

Δεν υπάρχουν σχόλια: