********* ********************** DSV Blog: Δεν αντέχω λοιπόν το ψέμα ... την Κοροιδία ... την Υποκρισία.... Όχι στην Γ@μημένη Κοροιδία ξανά ... ΟΧΙ !!!

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 03, 2020

Δεν αντέχω λοιπόν το ψέμα ... την Κοροιδία ... την Υποκρισία.... Όχι στην Γ@μημένη Κοροιδία ξανά ... ΟΧΙ !!!

Όπως θα έχετε παρατηρήσει, όσοι με παρακολουθείτε εδώ στο Μπλογκ μου και στο Fb ... αυτόν τον καιρό κάνω ξεσκαρτάρισμα και διώχνω την τοξικότητα ...


Το κάνω κάθε Αύγουστο για 3 κυρίους λόγους ... 

1ος γιατί διακοπάρω ... δεν δουλεύω ... με τέτοια ζέστη και μπαίνω πολύ φβ... και βλέπω τα αίσχη και τα σχολιάζω στο Μπλογκ και στο Φβ ... και έτσι έχω Αντιδράσεις από Κατίνες ... Ανεγκέφαλες ... και όλα τα είδη τοξικότητας... 

2ος γιατί λόγω χρόνου επικοινωνώ πολύ με κόσμο ( όχι με Ανθρώπους ... αυτοί είναι λίγοι ) ... ηλεκτρονικά είτε και διά ζώσης ( στην Παραλία ) ... και έτσι ξέρω εξ αρχής ότι στους 100 που θα "συναντήσω" με τους 40 θα μαλώσω ... με τους άλλους 55 θα απομακρυνθώ και τους 5 μόνο θα κρατήσω και θα έχω καλές επαφές.

Εκτός αυτού ... λόγω της χαλαρότητας ... φαίνεται και ποιοι "Φίλοι" σε έχουν γραμμένο στ Αρχίδι@ τους ... ποιες φίλες στο Μουνί τους ... και ποιοι έστω και μέσα στην ζέστη νοιάζονται και επικοινωνούν μαζί σου ... 


Το Κυριότερο και 3ος λόγος είναι η ΖΕΣΤΗ.




Δεν την Αντέχω. Όπως θα έχετε δει οι περισσότεροι προσπαθώ εδώ και 15 χρόνια να μετοικήσω ( έστω για καλοκαίρι ) στην βόρεια Ευρώπη που λατρεύω κιόλας λόγω των Ανθρώπινων Θερμοκρασιών το καλοκαίρι ... Δεν αντέχω λοιπόν την Ξαδέρφη - Λογίστρια που έρχεται να μου κάνει την Δήλωση ... και φοράει Φλιζ γιατί λέει κρυώνει από το Ερκοντίσιον ... να κοιτάει κάθε γράμμα της ταυτότητάς μου για να μην κάνει λάθος και να επανεξετάζει ΟΛΛΑΑΑ τα στοιχεία ένα ένα ... 

Μαρτύριο κάθε Καλοκαίρι αυτές οι Δηλώσεις. Μαρτύριο ... 

Άρα .. ξέρει ότι θα ρθει ... και κατά 99% θα κάνει 2 ώρες ( ενός τετάρτου δουλειάς ) ... και θα τα ακούσει αφού θα στάζω από ιδρώτα και εκεί μπορεί να κάνω και Έγκλημα και δεν κάνω πλάκα ... 




ΜΗΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ... ΟΥΕ ... Παίρνω Σκαλπ ... ΠΟΤΕ όμως έτσι χωρίς λόγο ... 

Απλά κάθομαι ήρεμα στον Υπολογιστή μου ( Πήρα Καινούριο και Με Γεια μου ) ... βλέπω πράγματα χαλαρά και ιδίως σειρές και ταινίες με χιόνια και κάνω Μεντιτέισιον για να διώξω την ζέστη ... Εεε όταν μου ρχεσαι και με τσιγκλάς ... και με πειράζεις .. και με ενοχλείς ... μπορεί και να χρησιμοποιήσω και βία ( χωρίς τραυματισμούς ) για να σε κάνω να Σκάσεις ) ... Π.χ. όταν η Μάνα μου με έχει Πρήξει τρελά ... πετάω ένα Πλαστικό μπουκάλι άδειο από νερό ... και το βουλώνει με την Μία. Πρέπει να κάνω θόρυβο για να καταλάβει. 

Είμαι μέσα στο γραφείο ... Δουλεύω ( κάνω σχεδόν πάντα τον Αύγουστο Ταξινομήσεις ... Διαγραφές .. Εγγραφές .. .Backups ... Defrag ... ) και μου φωνάζει να βγω στους 40 βαθμούς να πάρω ψωμί... κανα κοτόπουλο ... και ότι θυμηθεί το κούφιο μυαλό της στις 2 που  βράζει ο τόπος ... Έχετε δει την Ταινία ... "Μην είδατε τον Παναή" και την "Πέτα την Μαμά απ το τραίνο" ??? Εεε κάντε μια μήξη για να καταλάβετε πως νιώθω τότε.



Δεν αντέχω λοιπόν το ψέμα ... την Κοροιδία ... την Υποκρισία ... και φέτος έκανα πέρα μία τοξική Φίλη ... που ΝΑΙ περνούσα υπέροχα μαζί της ... αλλά μου λεγε πολλά ψέμματα ... για να μην μαθευτεί η Αλήθεια επειδή ήθελε να κρύψει ότι πήγε Ιρλανδία ... που δουλεύει ο Άντρας της ... πότε γυρίσανε ... αν γυρίσανε ... και κάποια στιγμή ανακαλύπτω ότι ο Άντρας της έχει πάει στην Ιρλανδία ένα μήνα  ... και μου λέει ότι είναι στην Αθήνα και βλέπουν Ατετοκούμπο ... κάνουν Μπάνια και τέτοια ... Και όταν ρωτούσα που είναι μία μου έλεγε τουαλέτα ... μία ξέχασε να τον ρωτήσει κάτι ... και με είχε μέσα στο Ψέμμα ... 

Το ξανάκανε και άλλη φορά και την Συγχώρησα ... Ξέρω ότι κατά πάσα πιθανότητα απλά συγοντάρει τον Άντρα της ... που Αυτός δεν θέλει να τα δημοσιοποιεί ... και καλά κάνει γιατί κάποια στιγμή είχε βγει σε Ταμπλόιντ πόσα παίρνει την ώρα και που και πότε και όλα. ΝΑΙ αυτά δεν με νοιάζουν ... αλλά μην μου λες ότι δουλεύει από το Ιντερνετ στην Αθήνα και αυτός είναι στο Κορκ ... !!!

Όχι στην Γ@μημένη Κοροιδία ξανά ...   ΟΧΙ !!! 



Δεν υπάρχουν σχόλια: