********* ********************** DSV Blog: Τις Βλαμμένες ΑραχνιασμενοΑιδοίες Μυξοπαρθένες Βολιώτισες τις κόβω αμέσως ... Δεν χρειάζεται πάνω από ελάχιστο χρόνο για να φανεί η Αγαμία της Επαρχίας !!!

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 03, 2020

Τις Βλαμμένες ΑραχνιασμενοΑιδοίες Μυξοπαρθένες Βολιώτισες τις κόβω αμέσως ... Δεν χρειάζεται πάνω από ελάχιστο χρόνο για να φανεί η Αγαμία της Επαρχίας !!!

 





Αννα Ζ. ( Το Ζ είναι από το Ζορό ??? )


Αννα Ζ.
7:30 Μ.Μ.



Ευχαριστώ Άννα ... 

Μ αρέσει το Στυλ σου ...

Πολύ Προχώ για Βολιώτισα ... 

Εύγε !


Παρακαλώ!! Σωπα τώρα πως είναι δλδ οι βολιωτισσες;;


Αστο ... Μην μαλώσουμε από τώρα.

Εγώ είμαι εδώ ... 15 χρόνια ...


Σωστό κι αυτό..


και νομίζω ότι είμαι ακόμα διακοπές...μέχρι να ξαναφύγω,Γέννημα Θρέμμα είμαι κι εγώ.


Να πας που;


Αλλά μάλλον φεύγω .. πάλι !
Ευτυχώς.
Βόρεια Ευρώπη.

Χμμ.. Καλό ταξίδι τότε!!


Εγώ πάντως δεν σκοπεύω να φύγω..
Εδώ θα μείνω!!


Ωχχχ ... 

Αμάν μωρέ ... Αμάν ... 
Εϊδες ?
Τα πήρες που είπα για τις Βολιώτισσες.
Μην πούμε καμιά Αλήθεια δλδ ... !
Κι εγώ Γύρισα μετά απο΄15 χρόνια στην Αθήνα.
Κι εγώ εδώ θα μείνω.
Αλλά Μάλλον ... ( Αν τα καταφέρω ) θα το χω δίπορτο.


Μπα δεν τα πήρα εσύ τι είδες αλλιώς.

Μακάρι.

Το *

Γραπτά μηνύματα γμτ.

Δεν βλέπουμε το ύφος.


Ε δεν πειράζει ίσως το δούμε εν καιρό..

Μια στάλα είναι ο βόλος


Μακάρι ... αλλά πάλι Ωχχχ...Δεν φτάνω μέχρι εκεί συνήθως.Πολύ Σπάνια.Συνήθως μαλώνω σ
Δεν πάω τους Βολιώτες - ισες .. Μία.Λες να ξεχωρίζεις ?
Ε τότε Σίγουρα !

Τέλεια.. Οπότε καλύτερα γραπτά μνμ ασφαλείς και σίγουρα..


Είδες ? Ούτε λεπτό δεν πέρασε ! Βρε σας ξέρω καλά λέμε. 


Όχι δεν ξεχωρίζω μην είσαι ονειροπόλος είμαι μια από αυτές.. Μη σου πω χειρότερη!!


Τώρα πο υβλέπω και το ύφος ... Πιθανότατα.Τα πήρες και παραδέξου το. Αλλά Κακώς.
Εννοώ άλλο από ότι νομίζεις. Δλδ ... Μάλλον.

Χαχαχα είσαι και φυσιογνωμιστης βλέπω..

Από τους λίγους ... και γέλα.


Λοιπόν άκου να δεις άγνωστε..

Ωχχχ μην το χαλάς τώρα.Μην. Το άκου να  δεις ποτέ δεν συνεχίζει όμορφ.α Μην σε παρακαλώ,.


Σπάνια τα παίρνω με ανοησίες


Είδες ?Το είπα. Και με τι τα παίρνεις ?

Έχω πολλά άλλα ουσιώδες θέματα να ασχοληθώ..


Με Αεγκ΄'εφαλους όπως η Μούρη σου ??? Α Γαμήσου !


Με τίποτα σχεδόν 


Blockkkk ... 


Είδατε κι εσείς ότι με είπε Ανόητο ε ? Δεν το βγαλα από την φαντασία μου ???

Με είπε ε ... Μέσα στα 5 λεπτά... 

Έβγαλε το Συμπέρασμα ότι αυτά που γράφω αποκλείεται να είναι Αληθινά και ότι την Κοροιδεύω.

Άρα ... IQ και EQ κάτω του επιτρεπόμενου Ορίου για Συνέχιση της ΦΒ-Φιλίας ! 


Δεν υπάρχουν σχόλια: