********* ********************** DSV Blog: Εδώ και 10 μέρες δεν μπορώ να ποστάρω στο fb, γιατί έχει ξαναρχίσει να μου κάνει πόλεμο ... και με βάζει πάλι σε BlaclList ...

Τετάρτη, Ιουλίου 07, 2021

Εδώ και 10 μέρες δεν μπορώ να ποστάρω στο fb, γιατί έχει ξαναρχίσει να μου κάνει πόλεμο ... και με βάζει πάλι σε BlaclList ...

 


Μου ρθε Αναφορά ότι Αυτή η φωτό είναι Βίαιη και έχει Αίμα οπότε με ξαναμπλόκαρε ... δεν ξέρω για πόσες μέρες ...

Πριν χρόνια ... έγραφα κατά του Φβ ... Όσοι με ξέρουν ... ξέρουν ότι και να με Απειλήσουν ότι θα με βρουν σε χαντάκι ( που μου το κανε η ΧΑ ... και μου έστελναν 10άδες μηνύματα Απειλές ) ... δεν θα κάνω πίσω ... Αυτό που θα θέλω .. θα βρω τρόπο και θα το Ποστάρω ... 

Οπότε ζητάω συγνώμη σε όσους φβ-φρεντς τους έχω πρίξει στο Messenger ... αλλά ΔΕΝ μπορώ να Ποστάρω στο Fb ... γι αυτό και έχω χαθεί ... 

Όταν έγραφα πριν χρόνια κατά της ΧΑ και του ΦΒ ... με μπλόκαρε η ΦΒ ... για πόσο λέτε ??? Για 1,5 χρόνο ... Νόμιζα ότι πάει το έχασα το Προφίλ ... αλλά μετά από 1,5 χρόνο επανήλθε ... 

Από ότι βλέπω .. τό ίδιο θα μου κάνουν και στα άλλα προφίλ .. οπότε να ξέρετε ότι το κύριο Προφίλ μου από εδώ και πέρα ... θα είναι το https://www.facebook.com/dimv2  . Όσοι θέλετε ... κάντε μου εκεί αίτημα γιατί είναι δύσκολο πλέον να κάνω εγώ σε όλους τους φίλους μου ! 

Κλείνω ... ζητώντας ακόμα μια φορά συγνώμη για τα πολλά Μηνύματα ... 

Καλό Καλοκαίρι και τα λέμε .... εδώ ... https://www.facebook.com/dimv2 


Αν σας άρεσε η Ανάρτηση ... κάντε Share ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: