********* ********************** DSV Blog: Τώρα εξηγούνται Όλα ... Η Ποδηλασία πάει ρίμα με το Λεσβία ... 'Ερχεται ... !!!

Σάββατο, Ιουλίου 10, 2021

Τώρα εξηγούνται Όλα ... Η Ποδηλασία πάει ρίμα με το Λεσβία ... 'Ερχεται ... !!!


Είπα να μην την κάνω την Ανάρτηση Σήμερα γιατί είμαι από Μπάνιο .. κομένος και δεν έχω και πολύ Όρεξη ... 

Αλλά επειδή ΘΕΛΩ να την κάνω την Συγκεκριμένη ... γιατί από την Συγκεκριμένη Λεσβία ( που δεν έχω τίποτα με τις Λεσβίες ... αλλά τώρα το ανακάλυψα από το φβ ) έχω πάρα πολλά ... είπα να την ξεκινήσω για να Δεσμευτώ να την γράψω ολοκληρωμένα ...

Παραλίγο να της κάνω Αναφορά .. Πήγα στην Διευθύντρια αλλά με παρακάλεσε να μην το κάνω ... Επέμενα ... αλλά μετά πέρασαν μέρες ... ε ... και το άφησα ... 

Μερικές φορές όμως η Εκδίκηση σου ρχεται σχεδόν στο πιάτο ... Και οι Φωτό με γυρτό το κεφάλι ... και αγκαλιά ... και και ... Ε εντάξει ... τέτοιες φωτό βγάζουν οι γυναίκες ... Ναι ... αλλά από τις 100 φωτό οι 95 είναι τυχαία πλάι πλάι και Αγκαλίτσες ??? ... και να ... η Ανακάλυψη !!!

Βέβαια δείχνω φωτό που υπάρχουν πολλοί στο πλήθος ... αλλά ... διακρίνονται και τα Ερωτευμένα Κοριτσάκια ... 

Τι ? Επειδή πέρασαν 5 χρόνια τότε που δεν είχα να φάω ... και η βλαμμένη ΚΕΠατζού μου μίλησε σαν Ζητιάνο του Μερίσματος και με Πρόσβαλε επειδή είχε την εξουσία του Γκισέ ??? Όχι ... 

Ο DSV δεν ξεχνά τις Καριόλες Κομπλεξικές Κατίνες ... που επειδή έχουν μία θέση στο ΙΚΑ ή στην Εφορία ή όπου στο Δημόσιο, ουρλιάζουν και Προσβάλουν ... 

Δεν Ξεχνώ !!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια: