********* ********************** DSV Blog: Δεν έχω Βυζάρες Κούκλα μου να τις βγάζω όπως εσύ !!! ( Δεν αντέχω άλλο γμτ με τέτοια Ηλιθιότητα ) !!!

Δευτέρα, Ιουλίου 05, 2021

Δεν έχω Βυζάρες Κούκλα μου να τις βγάζω όπως εσύ !!! ( Δεν αντέχω άλλο γμτ με τέτοια Ηλιθιότητα ) !!!

 


ΑΜΤ

DSV

Δεν ξέρω γιατί το κάνουν ιδίως οι γυναίκες αυτό ... 

Εϊδα ένα ποστ σας ... και ανακάλυψα ότι δεν είμαστε φίλοι ... αλλά έχω κάνει το αίτημα ... το οποίο δεν το έχετε δεχτεί ... αλλά ούτε το έχετε διαγράψει ... 

Γιατί το κάνουν αυτό ? Το σκέφτονται ή ντρέπονται να ρίξουν Πόρτα ?

Αφού δεν θέλετε να κάνετε αποδοχή ... τουλάχιστον κάντε ακύρωση για να μην μένουν ανοιχτά και εκκρεμή αιτήματα ... 

Κάνει κακό Προγραμματιστικά ... τα πολλά εκκρεμή αιτήματα ...

θα σας βοηθήσω ... κάνοντας μόνος μου την Ακύρωση ...

Σας Ευχαριστώ !!!


ΑΜΤ

Ο χρήστης Άννα Μαρία έστειλε Σήμερα στις 9:14 μ.μ.

Εγώ προσωπικά δεν σας δέχτηκα γιατί δεν είδα πραγματική φωτό στο προφίλ... ευχαριστώ!!

Μπορείτε τώρα να καλείτε ο ένας τον άλλο και να βλέπετε πληροφορίες, όπως η Ενεργή κατάσταση, και πότε διαβάσατε τα μηνύματα.


DSV

Στείλατε Σήμερα στις 9:17 μ.μ.

Δεν με ενδιαφέρει ο Λόγος ... 

Με ενδιαφέρει που ΔΕΝ με απορρίψατε ...

Περιμένατε να δείτε φωτό στο Προφίλ ???

Ξέρετε πως υπάρχει τρόπος να μπουν και άλλες φψτό ???

Έχω 100άδες φωτό ... και αλλάζω συχνά ... 

Και το κάνουν οι πιο πολλοί ... 

Δλδ αν είχα την Μηχανή μου φωτό που το κάνουν άπειροι ... θα γινόταν απόρριψη ... επειδή δεν έχω την φάτσα μου ???

Δεν έχω Βυζάρες Κούκλα μου να τις βγάζω όπως εσύ !!!

Στείλατε Σήμερα στις 9:17 μ.μ.

Πάρε τώρα την Απάντηση που σου αξίζει.

Με την Ηλιθιότητά σας !!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: