********* ********************** DSV Blog: Αντε και Γαμηθείτε ... έχω Μπλογκ και τα γράφω εκεί !!!

Κυριακή, Ιουλίου 18, 2021

Αντε και Γαμηθείτε ... έχω Μπλογκ και τα γράφω εκεί !!!




Ξέρω ότι μπορεί το Φβ από εδώ και πέρα να μην με αφήσει να ξαναποστάρω όπως κάνει για 28 μέρες τώρα ( σε 2 μέρες υποτίθεται ότι Αίρεται το Μπλοκάρισμά μου ) ...

Ξέρω ακόμα ότι αν θέλουν οι Χάκερ του Φβ ... μπορούν και να μου καταστρέψουν και το Μπλογκ μου και τον Υπολογιστή μου και τα πάντα Αν θέλουν ...

Παρόλα αυτά εγώ δεν θα φιμωθώ ούτε θα τους Φοβηθώ ... 

Τους λέω φανερά ... Χάιντε και Γαμηθείτε ... και ας μου κλάσουν τ Αρχίδι@ στην Τελική ...

Όταν με ρώτησαν αν συμφωνώ με την Απόφασή τους να με Μπλοκάρουν ... τους Απάντησα ...


" Άντε Γαμηθείτε ρε που βαλθήκατε να με Μπλοκάρετε συνέχεια ακόμα και από το Αίμα του Χριστού σε μια φωτό ... ( δήλωσαν ότι μία φωτό μου με ένα λουλούδι που σκίζει το χέρι και το ματώνει ότι δηλώνει βία και αίμα ) 


Ναι έχει αίμα μία φωτό ... ούτε τον Χριστό δεν μπορούμε να βάλουμε ???

Τι μπορούμε ??? Μόνο τον ΖΟΥΚ ???

Αντε και Γαμηθείτε ... έχω Μπλογκ και τα γράφω εκεί !!! "




Δεν υπάρχουν σχόλια: