********* ********************** DSV Blog: Σας περιμένω Λοιπόν ... να σας Καλοσορίσω στο Νέο μου Προφίλ !!!

Τρίτη, Ιουλίου 20, 2021

Σας περιμένω Λοιπόν ... να σας Καλοσορίσω στο Νέο μου Προφίλ !!!

 


Μετά από 30 μέρες τιμωρίας του Γ@μημένου Fb ... επιτέλους σήμερα μπορώ ( αλλά δεν ξέρω για πόσο ... μέχρι να με ξαναμπλοκάρουν ) ... να κάνω Λάικ και να Ποστάρω ... 

Γι αυτό και η πρώτη Ανάρτηση είναι να αλλάξω Βασικό προφίλ .. γιατί αυτό είναι Μπλακλιστ ... και περισσότερες μέρες είναι Μπλοκαρισμένο ... παρά όχι ... 

Γι αυτό ΟΣΟΙ θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε φβ-φίλοι χωρίς μπλοκαρίσματα ( προς το παρόν ) ... αν θέλτε κάντε μου αίτημα στο ... https://www.facebook.com/dimv2 που από σήμερα θα είναι το Βασικό μου Προφίλ ... 

Ξέρω ότι πολλοί δεν θα μου κάνετε ... Δεν πειράζει ... έχω ήδη 150 περίπου φίλους στο άλλο ... με 300 είμαι Καλλημένος ... Γιατί αυτό μετά τους 1000 έχω γεμίσει Ανενεργούς ... 

Σας περιμένω Λοιπόν ... να σας Καλοσορίσω στο Νέο μου Προφίλ !!! 







Δεν υπάρχουν σχόλια: