********* ********************** DSV Blog: Νέκρωσε το δεξί μου πόδι. Που είναι οι επιδημιολόγοι και οι διάφοροι ειδικοί? Που είναι τώρα ο πολύξεροι που υποφέρω?

Τετάρτη, Ιουλίου 14, 2021

Νέκρωσε το δεξί μου πόδι. Που είναι οι επιδημιολόγοι και οι διάφοροι ειδικοί? Που είναι τώρα ο πολύξεροι που υποφέρω?

 

Ο χρήστης George Christodoulides βρίσκεται στην τοποθεσία Dasoupoli.

11 Ιουλίου στις 11:24 π.μ.  · Λευκωσία, Κύπρος  · 

Δεν είμαι ούτε αρνητής ούτε τζαμπατζής κατά τον Μητσοτάκη. Πολέμησα για να κλείσω ραντεβού για το εμβόλιο. Τα κατάφερα και με την ευχή του γιατρού μου έκανα και τα δύο. Μετά την δεύτερη μέρα οι παρενέργειες εμφανίστηκαν. 


Νέκρωσε το δεξί μου πόδι. Η φωτογραφία του ποδιού μου που βλέπετε είναι (τώρα) 16 μέρες μετά. Μιλούσαν για τυχόν παρενέργειες αλλά κανένας δεν ήξερε την τύφλα του. Γιατί δεν υπάρχει διαφάνεια? Που είναι οι επιδημιολόγοι και οι διάφοροι ειδικοί? Που παρουσιάζονται από τηλεοράσεως?

Όταν έκανα το πρώτο posting στο FACEBOOK με είπαν ως και IDIOT ένας πανεπιστημιακός πρώην μαθητής μου γιατί έδωσα μια συμβουλή στους νέους να μην κάνουν το εμβόλιο. Που είναι τώρα ο πολύξερος που υποφέρω?

Το έγραψα σήμερα για να ενημερώσω το τι εγώ έπαθα.

ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ με υγεία πάνω απ'όλα. 

Κάντε αυτό που νομίζετε ότι είναι το σωστό για ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: