********* ********************** DSV Blog: Δεν έκανα το Εμβόλιο γιατί έτσι μου είπε ο Πνευματικός μου ... Δι ευχών των Αγίων .... και ... και ... και ... !!!

Δευτέρα, Ιουλίου 12, 2021

Δεν έκανα το Εμβόλιο γιατί έτσι μου είπε ο Πνευματικός μου ... Δι ευχών των Αγίων .... και ... και ... και ... !!!


 Μόλις άκουσα ότι μία στην ΝΔ ... είπε ως δικαιολογία για τον Εμβόλιο που δεν έκανε ότι έτσι της είπε ο Πνευματικός της ...

Θα είναι από αυτούς που λένε ότι σου βάζουν τον Σατανά μέσα σου και 666 ... και Τσιπάκια ... και θα πας στο Πυρ το Εξώτερον και τέτοια ... 





Ναι αλλά για σκεφτείτε το ως Δικαολογία σε κάθε Όργανο της Τάξης ή Κυβερνητικό που όλα αυτά τα Γκαβάκια ακούνε Ράσο και χέζονται ... Θα πεις δεν με αφήνει ο Πνευματικός μου ... θα σκύβουν θα κάνουν τον Σταυρό τους ... και δεν θα σε κοιτάνε τουλάχιστον Πεςρίεργα ...

Εγώ λοιπόν που όχι δεν είχα ποτέ Πνευματικό Ρασοφόρο στην Ζωή μου .. γιατί Πνευματικούς είχα Πολλούς ... Αγνώστους και μη ... θα λέω " Δεν με Αφήνει ο Πατέρας Πανγαμάτωρ " και έτσι θα με σέβονται ως βαθιά Πιστό ...

Σκεφτείτε το ... 

Είναι και Γαμώ τις Δικαιολογίες !!! 



Δεν υπάρχουν σχόλια: