********* ********************** DSV Blog: ... ΜΙΑ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ... ΠΟΥ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΝΑΝΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΤΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΙΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ... ΕΔΩ ΟΛΟ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ???

Τρίτη, Νοεμβρίου 16, 2021

... ΜΙΑ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ... ΠΟΥ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΝΑΝΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΤΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΙΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ... ΕΔΩ ΟΛΟ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ???


Μόλις πήρα τον Οικογενειακό μας Τρελογιατρό, να κλείσω Ραντεβού  για Συνταγογράφηση της Μάνας μου ... Μου είπανε ότι δεν ήταν εκεί ΄.... και δεν θα είναι ούτε σε έναν Μήνα ... Μπορεί και παραπάνω ... και έδωσα τα στοιχεία μου για να μου κλείσουν άλλο ραντεβού ... 

θα με ειδοποιήσουν είπαν την Πέμπτη ... αλλά το Ραντεβού θα είναι μετά τα Χριστούγεννα ... γιατί είναι μόνο ένας γιατρός πλέον που γράφει ... !!! Ναι της λέω ... αλλά μέχρι τότε δεν θα έχω φάρμακα ... Έχω για καμιά 10αριά μέρες ακόμα ... αλλά μετά μέχρι τα Χριστούγεννα (και αν ... ). Με ρωτάει ... Δεν μπορείτε να πάτε σε κάποιο φαρμακείο να σας τα δώσει ... και να του πάτε τότε την συνταγή ???" 

Έχω μία Φαρμακοπειό που μάλλον θα μου το κάνει της απαντάω ... αλλά για 1 μήνα και ποιος ξέρει αν είναι μόνο ένας μήνας ... τόσα πολλά φάρμακα πως θα μου τα δώσει ??? Και βέβαια, της λέω αυτοί οι χαμένοι μήνες πως θα αναπληρωθούνε ??? Θα μου γράψει τα Χριστούγεννα και για τον Δεκέμβριο αλλά και για τον Νοέμβριο ??? Αφού ξέρω ότι τα Λοναριντ δίνουν αυστηρά 2 κάθε μήνα μόνο ... Και δεν αγοράζονται ... Δεν δίνονται χωρίς συνταγή γιατρού ... Και επειδή μου έτυχε και άλλη φορά ... μου δίνει άλλα φάρμακα δανεικά ... αλλά Λοναρίντ δεν μπορεί γιατί είναι Κόκκινη Συνταγή και Απαγορεύεται από τον Νόμο ... 

Μου είπε θα προσπαθήσω όσο πιο νωρίς μοπρώ αλλά ξέρετε κάτι ... Ολοι που γράφουν Φάρμακα και θα έρθουν και μετά από εσάς ... έχουν το ίδιο ΑΛΥΤΟ πρόβλημα !!!

Ξαναξεφυσάω ... της είπα ... Ας γίνει ότι γίνει ... Εδώ άλλοι πεθαίνουν ακόμα και οι ΟΙ ΠΛΡΩΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ... και πλέον όχι λίγοι ... Κάθε μέρα ανεβαίνει το ποσοστό των ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΩΝ. ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΝΟΙΑ ... ΕΝΑΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ... ΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ... ΜΙΑ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ... ΠΟΥ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΝΑΝΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΤΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΙΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ... ΕΔΩ ΟΛΟ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ. ΤΙ ΕΜΒΟΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΩΖΕΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ???

Τέλος πάντων, αφου της έδωσα τα στοιχεία μου ... για να με ενημερώσει πότε θα πάω ... της είπα "Συγνώμη ... επειδή ερχόμουν κάθε μήνα και είχαμε κάποια καλή προσωπική σχέση .... αν θέλετε μου λέτε ... "Είναι Καλά ???". 
Μην Ανησυχείτε μου λέει ... Χαίρει Άκρας υγείας !!! - Ανακουφίστηκα πολύ και ξεφύσισα... και κατάλαβε ότι ρωτούσα από πραγματικό ενδιαφέρον -  απλά είναι σε ΑΝΑΣΤΟΛΗ ... και δεν ξέρει μέχρι πότε θα κρατήσει η Αναστολή !!! ... και επειδή τον ξέρω... και έναν χρόνο να μην τους πληρώνουν αυτός τουλάχιστον δεν θα γυρίσει για να Εργαστεί.

ΑΡΧΟΝΤΑ ΓΙΑΤΡΕ... ΜΠΡΑΒΟ... ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΣΟ ΜΑΧΗΤΙΚΟΣ ΘΑΡΡΑΛΕΟΣ... ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ... ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΑΙ !!! ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ !!! ... σκέφτηκα από μέσα μου ... και ρίχνω ένα Ανακουφιστητικο ΟΟΥΥΦΦΦ ... και γελάω ... 

Μετά από μερικά που είπαμε για την Παρανοική "" Ζ ω ή "" που " ζούμε " ... χειρότερα ακόμα και από την Ζιμπάμπουε ... πριν κλείσω της είπα ... ΑΝ ΤΟΝ ΔΕΙΤΕ ... ΠΕΙΤΕ ΤΟΥ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΎΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ !!! 

Ααααααχχχχ ... Υπάρχουν ακόμα κα μέσα στην Κόλαση αυτή που περνάμε ... στιγμές Εξιλέωσης και Δικαίωσης ... μέχρι και Ευτυχισμένες ... όπως με έκανε και ο Γιατρός τώρα ...

ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: